Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16481 til 16500 af 40685
-
bio exel opg søges
ForumindlægHej. Jeg leder efter nogle bio opgaver hvor man skal bruge exel for at løse dem. Dette er blot for at træne lidt med exel. Niveauet skal ligge på stx A 3g niveau. -
Søger hjælp til Biologi
ForumindlægHejsa jeg læser på Stx og skal op i mudtlig Biologi (A). Er det noget du kan hjælpe mig , så må du meget gerne skrive hurtigst muligt. Med betaling selvfølgelig. -
Eksamensbevis på videregående studier
ForumindlægHej Er det rigtigt forstået, at princippet er nøjagtigt det samme på et videregående studie, hvad angår eksamensbevis, som ved stx? Jeg er specielt interesseret i, om der kommer til, at stå et snit? -
spørgsmål
Forumindlæghej jeg vil bare spørg om der nogen der har været til en optagelsesprøve for at komme ind på stx. Hvis ja så er mit spørgsmål bare var det en svær prøve eller nemmere end forventet, og hvad gik opgaverne ud på tak på forhånd. -
Brev til gymnasie.
ForumindlægHej, jeg tænkte om der er nogle der har nogle råd til en skrivning af et brev, til STX. Og måske nogle der kan sige hvad jeg har gjort forkert og rigtigt i min ansøgning over nettet. -
Nogle eksamenssæt?
ForumindlægHejsa allesammen :) Er der nogle herinde, der står med nogle eksamensæts fra STX i matematik, som jeg kan øve mig på? Vil helt vildt gerne øve på nogle eksamenssæt. MVH Pokemonorm -
er der nogen der har bogen?
ForumindlægEr der nogen der har bogen "Vejen til Fysik C" af Knud Erik Nielsen og Esper Fogh. Det er en bog fra STX. Jeg er spøgsmål til en af opgaverne der i, jeg ikke forstår. -
Delprøve 1
ForumindlægHej, er der nogen, der vil have mulighed for at sende mig deres gamle engelsk A stx delprøve 1 uden besvarelse? Jeg vil gerne øve mig, da jeg snart skal op til terminsprøve. -
Appelformerne
ForumindlægModsat de naturvidenskabelige fag, hvor logos bruges i høj grad, hvilke af de to andre appelformer bruges i høj grad i danske tekster som man normalt læser på HTX/STX? -
Fra c- til a-niveau
ForumindlægNogen der ved, om man kan hæve et c-niveau fag til a-niveau på stx. Altså jeg kunne godt tænke mig bioteknologi, men samtidig samfundsfag på a, er det helt hul i hovedet? -
Skizofreni
ForumindlægHej alle studieportals fans. :-) Er der nogle som har gået på STX og skrevet om skizofreni i deres SRP? - Hvis ja. Har i lyst til at dele den med mig? Jeg ville ikke kopiere eller noget, kunne bare godt bruge noget inspiration og opbygningsråd. Tak på forhånd! -
Jura
ForumindlægHej. Nu går jeg i 2g på en stx uddannelse, og jeg har altid ønsket mig at være advokat. Hvad kræver det at læse jura ? er der et bestemt gennemsnit man skal have for at blive optaget i jura ? -
Engelsk B, eksamenssæt fra 2009?
ForumindlægHEj :) ër der nogle som tilfældigvis ligger inde med eksamenssættet fra engelsk STX B nivaeu fra 2009 ? eller er der nogle som kan huske hvad den omhandlede ? ( grammatik delen) på forhånd tak :) -
Bestem omkredsen som funktion af x, når arealet af området er 12.
ForumindlægJeg har desperat brug for hjælp i opgave 13a i dette sæt : http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Stx/090813_opgave_matB_stx_uden_kode.ashx -
Bestem arealet af denne trekant når ... ?
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med opgave 13b i dette link http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Stx/090813_opgave_matB_stx_uden_kode.ashx -
3. gradsligning.
ForumindlægMat A -niveau, stx.. Hvordan løses denne opgave uden hjælpemidler? f(x) = 3x^3 - 24x^2 + 48x løs f(x) = 0 -
Karaktersnit på hhx
ForumindlægNu har jeg set en masse udregninger af snit til STX, og forældede til HHX. Er der nogen der har en excel-fil, eller et link til en udregner efter den nye ordning til HHX? -
Bevis Binomialfordelt stokastisk variabel
ForumindlægSom titeloverskriften antyder, skal man/ kan man bevise Binomialfordelt stokastisk variabel, på STX Mat A niveau.. jeg kan nemlig ikke huske om dette var en del af mit pensum i mat. p. -
Privat engelskundervisning
ForumindlægNogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk i sommerferien, self mod betaling. Bor i kbh. Går på stx og har engelsk på b-niveau.? -
Det sproglige - det litterære - det mediemæssige
ForumindlægDet sproglige - det litterære - det mediemæssige er der nogen der kan forklare mig hvad disse tre hovedmener dækker over i Dansk A på stx. hvis nogle kan give nogle eksempler ville det være super!
