Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16481 til 16500 af 40685
  • bio exel opg søges

    Forumindlæg
    Hej. Jeg leder efter nogle bio opgaver hvor man skal bruge exel for at løse dem. Dette er blot for at træne lidt med exel. Niveauet skal ligge på stx A 3g niveau.
  • Søger hjælp til Biologi

    Forumindlæg
    Hejsa jeg læser på Stx og skal op i mudtlig Biologi (A). Er det noget du kan hjælpe mig , så må du meget gerne skrive hurtigst muligt. Med betaling selvfølgelig.
  • Eksamensbevis på videregående studier

    Forumindlæg
    Hej Er det rigtigt forstået, at princippet er nøjagtigt det samme på et videregående studie, hvad angår eksamensbevis, som ved stx? Jeg er specielt interesseret i, om der kommer til, at stå et snit?
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    hej jeg vil bare spørg om der nogen der har været til en optagelsesprøve for at komme ind på stx. Hvis ja så er mit spørgsmål bare var det en svær prøve eller nemmere end forventet, og hvad gik opgaverne ud på tak på forhånd.
  • Brev til gymnasie.

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænkte om der er nogle der har nogle råd til en skrivning af et brev, til STX. Og måske nogle der kan sige hvad jeg har gjort forkert og rigtigt i min ansøgning over nettet.
  • Nogle eksamenssæt?

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen :) Er der nogle herinde, der står med nogle eksamensæts fra STX i matematik, som jeg kan øve mig på? Vil helt vildt gerne øve på nogle eksamenssæt. MVH Pokemonorm
  • er der nogen der har bogen?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har bogen "Vejen til Fysik C" af Knud Erik Nielsen og Esper Fogh. Det er en bog fra STX. Jeg er spøgsmål til en af opgaverne der i, jeg ikke forstår.
  • Delprøve 1

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, der vil have mulighed for at sende mig deres gamle engelsk A stx delprøve 1 uden besvarelse? Jeg vil gerne øve mig, da jeg snart skal op til terminsprøve.
  • Appelformerne

    Forumindlæg
    Modsat de naturvidenskabelige fag, hvor logos bruges i høj grad, hvilke af de to andre appelformer bruges i høj grad i danske tekster som man normalt læser på HTX/STX?
  • Fra c- til a-niveau

    Forumindlæg
    Nogen der ved, om man kan hæve et c-niveau fag til a-niveau på stx. Altså jeg kunne godt tænke mig bioteknologi, men samtidig samfundsfag på a, er det helt hul i hovedet?
  • Skizofreni

    Forumindlæg
    Hej alle studieportals fans. :-) Er der nogle som har gået på STX og skrevet om skizofreni i deres SRP? - Hvis ja. Har i lyst til at dele den med mig? Jeg ville ikke kopiere eller noget, kunne bare godt bruge noget inspiration og opbygningsråd. Tak på forhånd!
  • Jura

    Forumindlæg
    Hej. Nu går jeg i 2g på en stx uddannelse, og jeg har altid ønsket mig at være advokat. Hvad kræver det at læse jura ? er der et bestemt gennemsnit man skal have for at blive optaget i jura ?
  • Engelsk B, eksamenssæt fra 2009?

    Forumindlæg
    HEj :) ër der nogle som tilfældigvis ligger inde med eksamenssættet fra engelsk STX B nivaeu fra 2009 ? eller er der nogle som kan huske hvad den omhandlede ? ( grammatik delen) på forhånd tak :)
  • Bestem omkredsen som funktion af x, når arealet af området er 12.

    Forumindlæg
    Jeg har desperat brug for hjælp i opgave 13a i dette sæt : http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Stx/090813_opgave_matB_stx_uden_kode.ashx
  • Bestem arealet af denne trekant når ... ?

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med opgave 13b i dette link http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Stx/090813_opgave_matB_stx_uden_kode.ashx
  • 3. gradsligning.

    Forumindlæg
    Mat A -niveau, stx.. Hvordan løses denne opgave uden hjælpemidler? f(x) = 3x^3 - 24x^2 + 48x løs f(x) = 0
  • Karaktersnit på hhx

    Forumindlæg
    Nu har jeg set en masse udregninger af snit til STX, og forældede til HHX. Er der nogen der har en excel-fil, eller et link til en udregner efter den nye ordning til HHX?
  • Bevis Binomialfordelt stokastisk variabel

    Forumindlæg
    Som titeloverskriften antyder, skal man/ kan man bevise Binomialfordelt stokastisk variabel, på STX Mat A niveau.. jeg kan nemlig ikke huske om dette var en del af mit pensum i mat. p.
  • Privat engelskundervisning

    Forumindlæg
    Nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk i sommerferien, self mod betaling. Bor i kbh. Går på stx og har engelsk på b-niveau.?
  • Det sproglige - det litterære - det mediemæssige

    Forumindlæg
    Det sproglige - det litterære - det mediemæssige er der nogen der kan forklare mig hvad disse tre hovedmener dækker over i Dansk A på stx. hvis nogle kan give nogle eksempler ville det være super!