Søgning på: naturgeografi b noter. Resultater: 16501 til 16520 af 99996
-
Robert Frost
Forumindlæghey.. er der nogen der har læst eller har noter/kommentarer til ditet: Dedication af Robert Frost ville være en stor hjælp på forhånd tak! -
den kolde krig
Forumindlægmangler akut noter til den kolde krig og Churchill's tale i fulton. Nogle der kan hjælpe? -
Energi
ForumindlægJeg skal lave en disposition om energi. Nogen som har nogle noter, eller evt. en disposition? Eller bare nogen som kan hjælpe. -skal til eksamen på onsdag! Mvh. Cecilie -
HJÆLP!! Tysk - Haster
Forumindlægnogle der har noter til "Mein Sonntag" JUMA 3/2002 ? Skal bruge dem i dag...jeg skal op i tysk i morgen. Hjælp mig please.... -
24 timers forberedelse
ForumindlægHej med jer.. Er der nogen der har skrevet om teksten Die neue Wohnung.. Eller eventuelt har nogle gode noter om teksten ? -
hjælp analyse af edvard munch maleri
Forumindlægjeg mangler min notet til døden ved roret er malet af edvard munch . hvis der er nogen der kan hjælpe mig, for skal op til eksame på tirsdag -
Jødedom
ForumindlægJeg har skrevet en masse noter indenfor jødedom. Der er næsten alt man skal bruge indenfor fagets område Jødedom:) -
eksamen: Ein alter mann stirbt
Forumindlægheeej derude.. er der nogen der har læst Luise Rinser: Ein Alter Mann stirbt, og har nogle goder noter/guldkorn til den..? eller bare hvad man kan snakke om ? -
Æneiden
ForumindlægHej, er der nogen der har noter til æneiden 6 sang, da jeg sidder og læse den men kan bare ikke forstå det? Det er fra vers 400- 900 -
Tysk
ForumindlægHej Nogle der har læst en Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische, skal bruge resume af den eller noterer bare jeg få den ;) Tak på forhånden -
dyrecelle
ForumindlægJeg skal beskrive cellemembranens opbygning og transportprocesser over membran, og ville spørge om nogle havde nogle noter omkring dyreceller? -
VEKSELSTRØMSGENERATOR
ForumindlægHej alle :) jeg er i gang med noter til min fysikprøve (folkeskole) i morgen. Der er ikke tilfældigvis nogle der ved hvad man bruger en vekselstrømsgenerator til? Jeg er lidt lost, nemlig :P -
Trappestigen
ForumindlægEr der nogen som kan beskrive de enkelte trin for mig? Mine noter er væk om den og google reagerer ikke ligefrem fornuftigt eller relevant på "trappestigen". ;) På forhånd tak ! -
Energi til FS10
ForumindlægHvad skal man fortælle om hvis man kommer op i energi til FS10? Skriv helst emnerne lidt detaljeret og hvis I har noter så send dem bare til min profil -
Industrialisering
ForumindlægIndustrialisering!!!! nogen der har gode noter eller har skrevet en opgave om det? og selvfølgelig lyst til at dele det med mig:P mvh Kiki -
AT emne - hjælp
ForumindlægNogen der har noter eller lavet en AT- synpose om det moderne gennembrud - fokus på kvinder? Eller har ideer til hvad man evt. kunne komme ind på? Fag er historie og dansk. Tak på forhånd! -
EU-lov.
ForumindlægHey :) Jeg skal redegøre for EU-lovgivningsprocessen og for det politiske system bag det. Er der nogle der har nogle gode noter, links eller lign..?? :) Tak på forhånd. -
Eisbären
ForumindlægHej! Er der nogen der kan gvíve mig et lille resume af den tyske tekst Eisbären af forfatteren Kasnitz? Evt. noter til teksten? På forhånd tak for svar -
Integral med brøk
ForumindlægHej Hvordan beregner jeg et ubestemt integral, hvor jeg har en brøk? Jeg har ikke en brøk regel i mine noter. På forhånd tak -
LEPTONTAL?! PRØVE_HJÆLP
ForumindlægFindes der et leptontal for protoner og neutroner? Jeg kan se i mine noter at den er 1, men jeg tvivler lidt? Tak på forhånd!
