Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16521 til 16540 af 96602
-
Fysik?
ForumindlægHvilke emner er det, man kan ske at komme op i til folkeskolens afgangsprøve i niende i fysik/kemi? -
pKs
ForumindlægHej .. Jeg har glemt min kemi bog på skolen, og skal bruge pKs værdien for NH3 Synes ikke jeg kan finde den på nettet. Er der nogen som kan slå det op for mig? -
Lektiehjælp
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan få gratis lektiehjælp i kemi. Eneste betingelse er at det ligger i København.mvh MahmoudTak... -
HJÆÆÆÆLP
ForumindlægHej nogle herinde der er gode til kemi, det er på c niveau. Det handler om mængdeberegninger, reaktionsskemaer, navngivning af alkaner og andre organiske forbindelser? -
...???...
ForumindlægHejsaEr der nogle af jer derude, som har nogle gode noter til kemi på mellemniveau...???... På forhånd takHilsen Line -
Notater
ForumindlægHejsa Er der nogle af jer derude, som har nogle gode eksamens noter til kemi på mellemniveau???... På forhånd tak Hilsen Christina -
typeord for skriftlig matematik A på HTX
ForumindlægHej. Hvor kan jeg finde typeord for matemtaik A HTX? Jeg ser at de findes for kemi bioteknologi osv.. men ikke for matematik? -
NO's oxidationstal
ForumindlægHej kemi-genierSidder lige og afstemmer en redoxreaktion og kan ikke beregne NO's OT. Er det bare 0?Hilsen Mette -
Demonstrationsforsøg
ForumindlægHej allesammen!Nogen der har et forslag til et sjovt demonstrationsforsøg i kemi? Det med natrium i vand er udelukket; ikke flere "børn" på første række med huller i tøjet :) -
0,1,2 orden?
ForumindlægHej. Hvorfor er det man skal finde 0, 1 eller ordens reaktion i kemi? er det for at finde ud af hvilken formel man skal bruge for at finde hastigheden? Hislen Line. -
Testosteron og androstendion
ForumindlægHej Jeg sidder og er i gang med min SRP i kemi og idræt. Jeg skal fortælle hvordan testosteron dannes ud fra androstendion. Nogle der kan hjælpe? :) -
Isolering af carbondioxid ved vådskrubber
ForumindlægHej Jeg sidder og koger lidt over spørgsmål 5e) fra et (STX) kemi-sæt fra 2012... Er der en eller anden, der kan hjælpe? -
kalorimeterligningen
ForumindlægHejJeg går i 3.g og jeg skal formulere kalorimeterligningen i en rapport til kemi-mellemniveau. Er der nogen der kan hjælpe, har ikke min 1.g fysikbog? -
Carbonatomets bindingsforhold
ForumindlægJeg fik til opgave at snakke om carbonatomets bindingsforhold, men kemi er ikke mit fag. Nogen der kan hjælpe -
Polært
ForumindlægHej derude. Jeg sidder nu med et spørgsmål til min næste kemi aflevering, som er blevet vedhæftet til denne tråd. Nogle der kan hjælpe? tobias -
hjælp tl en kemiopg.
ForumindlægHej er der nogen der vil hjælpe med opg 3d og 3e i eksamenhæftet i kemi fra 2004. Da jeg ikke rigtig kan se hvad jeg skal gøre. -
Kemiprøve i morgen!
ForumindlægVi skal i morgen have en kemiprøve med henblik på afsnittet Organisk kemi og Struktur og egenskaber. Hvad tror i jeg kunne risikere at komme op i? -
Notater
ForumindlægHej...Er der nogle som har notater fra folkeskolen liggende, jeg kende en som vil få gavn af dem...Der søges specialt 1)Matematik2)Fysik3)Kemi -
kemirapport?
Forumindlæger der ikk en der har lavet forsøget "Reaktionen mellem thiosulfationer og iodmolekyler" øvelse 11 i kemi 1, der kan hjælpe mig med opg 6? -
Halogenforbindelser
ForumindlægHej.. er der nogle der ved, hvor jeg kan finde noget teori omkring halogenforbindelser. Har en smule i min kemi-bog, men synes ikke det er uddybende nok..
