Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 16521 til 16540 af 48240
-
Universitets biologi bøger sælges
ForumindlægHej Alle Jeg vil blot henvise til, at jeg sælger bøger til biologi studiet. Det er i hvert fald bøger som bliver anvendt på Århus Universitet evt. også andre steder. (http://studieinfo.au.dk/bachelor_opbygning_dk.cfm?fag=8020) Her kan du finde bøgerne ved at klikke på kursets navn og så under li... -
Må en sensor gøre sådan?
ForumindlægJeg ved godt at det er et lektiehjælpsforum men jeg kunne virkelig godt bruge en andens perspektiv lige nu. Hvis det ikke er i orden at jeg skriver det her så slet endeligt. :) Okay, så jeg var oppe til eksamen i dag, og personligt har jeg aldrig oplevet noget af den slags som skete i dag. Alts... -
Engelsk B maj 2015
ForumindlægHej, er der nogen der har engelsk eksamen fra maj 2015? -
Bestået eller ikke bestået?
Forumindlæghvis man får følgendei matematik : 4 mundtlig årskarakte 02 skriftlig årskarakter 00 til eksamen er det så bestået når man har dumpet eksamen? -
Muligt at dumpe?
Forumindlæg2.1 i snit samlet inden de sidste 7 eksamer. 3 i snit de sidste 6 eksamer, en eksame tilbage, muligt at dumpe? -
Kan skolen tillade sig det?
ForumindlægHej Alle :-) Jeg skal til KS-eksamen d. 7 hvor jeg trækker et spørgsmål. ( det er en 24 timers) Skolen har så langt min matematik mundtlig d. 7 også, efter at jeg har trukket mit spørgsmål. Skal så til eksamen i KS d. 8. Kan skolen ligge en eksamen, samme dag, som man forbereder. Starter eksamen... -
Reeksamen
ForumindlægHej SP, Jeg dumpede desværre en eksamen og skal tage til reeksamen i august i stedet for maj, da jeg gerne vil bruge tid til forberedelse. Men skal lige høre, om reeksamen (i august) plejer at være ligesom den ordinære eksamen eller om formen godt kan ændre sig? Altså hvad er bl.a. sandsynlig... -
Hvornår lå den Engelske mundtlige fsa i sommeren 2012
ForumindlægJa, men får jo ikke eksamens dato afvide før 2 uger før dagen, og jeg er selvfølgelig inviteret til et bryllup i udlandet weekenden før skoleslut - kan jeg mon være sikker på at jeg er færdig der - det er kun engelsk jeg skal til eksamen i iår - så kunne godt tænke mig at høre hvornår I var til... -
Hvad syns du ?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? jeg er dårlige til disse fag jeg har haft indtil videre, det er slet ikke nogen fag j interessere mig for, men j har hellr ik håb om at få... -
Kan man få merit overført enkeltfag til NF?
ForumindlægJeg er i gang med at tage en 2-årig HF (jeg er ved at afslutte 2. semester). Jeg netop nu været oppe til den tværfaglige eksamen i NF (naturvidenskabelig faggruppe), men jeg har tidligere taget HF enkeltfag, hvor jeg var til eksamen i geografi på C niveau. Jeg ville høre om der var nogen der vids... -
karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har gået og tænkt på hvad der kommer til at ske med de karakter jeg fik i 1.g og dem jeg har fået her i 2.g. kommer de til at tælle i mit gennemsnit for næste år... eller er det kun det kun årskarakterene jeg får i 3.g samt eksamens karakterene i 3.g komer til at gælde efter den nye karakters... -
Bestå historie?
ForumindlægHey alle. Hvor meget skal der til at bestå historie?? Jeg SKAL bare have et 6-tal i eksamen, for så er mit snit nemlig på 9. Men jeg er sku nærvøs for at jeg ikke engang kan det. Jeg har forsøgt at læse op, og sætte mine noter og så videre i orden.... Men historie er bare ikke lige mit fag, og ... -
sælger mine dispositioner
ForumindlægHej alle studerende. Jeg sælger mine dispositioner til MAT B og KEMI B. Der er 16 dispositioner til Kemi inkl. forsøgene/rapporterne (med svarene) som du skal fortælle om til eksamen (20 kr. stk eksl. rapport/forsøg). Emner: Kemisk binding, Grundstoffernes periodesystem og metaller, Mængdeber... -
Indextal. Hjælp!
ForumindlægJeg har fået denne opgave: 1. I december måned havde en forretning følgende antal solgte varer følgende år: 2006: 225 2007: 651 2008: 634 2009: 132 2010: 531 a) Lav en tabel, der viser indekstallene for antal solgte varer med basisår 2006. b) Hvad er stigningen i % fra 2006 til 200... -
Medicinstudie i Aalborg
ForumindlægHej Jeg har i langt tid haft den opfattelse, at et medicinstudie i Aalborg lå langt ud i fremtiden, men efter jeg har læst følgende artikkel *, har jeg fået den opfattelse, at et medicinstudie med optag fra 2010 ikke er urealistisk. Derfor vil jeg gerne høre jeres mening om denne sag. Mange hilsn... -
Mediefag
ForumindlægEr der nogen, der har prøvet at være til eksamen i valgfaget mediefag? -
Matematik A
ForumindlægHar man dumpet i matematik hvis man har fået 7 i årskarakter, men 00 til eksamen? -
Stort tillykke til Frodo
ForumindlægHermed vil jeg være den første til at ønske Frodo tillykke med den flotte sølvmedalje i Kemi OL. http://www.kiku.dk/inter/index.php?action=show&menu=actuality&act=0&lang=DA&archive=0&lang=DA&lang=DAVi er bag siden meget stolte over en af vores lektieguruer og opgaveredaktører har opnået sådan et ... -
Religion b
ForumindlægEr der nogle der vil give mig nogle gode råd til eksamen i religion b her ikke om så længe. Hvad skal jeg være særlig opmærksom på? Hvordan har i af jer der har læst faget, forberedt er til eksamen? ALLE forslag og råd kan bruges og prisættes -
Mangler max hjælp til radioaktivitet
ForumindlægHey Behøver ret meget hjælp til de her to opgaver som jeg har vedhæftet Plz forklar det mere pædagogisk end lærersprog
