Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 16521 til 16540 af 24089
  • AFSÆTNINGS AFLEVERING STELTON A/S

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har en afsætnings aflevering for der handler om firmaet Stelton A/S. Formuleringen lyder således: Redegør for Stelton og deres internationalisering. Analyser hvordan Stelton kan bruge promotionparameteren overfor en udvalgt målgruppe. Nogen der ligger inde med lidt hjæl...
  • Er lidt nervøs - Danskopgaven 2.g

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og er igang med at løse nogle noveller dre skal analyseres i forbindelse med min danskopgave i 2.g. Hvor man noveller burde jeg vælge? Jeg har om det moderne gennembrud og Henrik pontoppidan! Har i forslag til en problemformulering?
  • koncentration

    Forumindlæg
    Beregn koncentrationen af benzen i jordprøven. og jeg ved 50 g jord, 20 ml pentan og ved en analyse af benzen fandt man 0,019 mM i pentanfasen.. SKal jeg så først finde stofmængden?
  • Bachelor opgave på sygeplejerske uddannelsen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med bachelor opgave på sygeplejerske uddannelsen, men jeg er kommet i tvivl ift hvordan jeg skal gribe analysen delen an, kan nogen hjælpe?
  • Koncentration

    Forumindlæg
    Jeg er igang med følgende opgave: Beregn koncentrationen af benzen i jordprøven. og jeg ved 50 g jord, 20 ml pentan og ved en analyse af benzen fandt man 0,019 mM i pentanfasen.. Skal jeg så først finde stofmængden?
  • ord-betydning

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg sidder lige nu med en novelle og er igang med at analysere den. Men der er lige et par ord som jeg ikke ved hvad betyder, angående noveller. Håber i ville hjælpe, ved at svare på mine spørgsmål. Hvad betyder? - Prosatekst. - Eksakt - Fiktionsprosa - Fiktiv Håber i ...
  • Fortolkning = perspektivering ???

    Forumindlæg
    Hej , Jeg sidder nu og vil gerne skrive en fortolkning i min analyse af eventryet svinedreng af H.C Andersen. Jeg ved faktisk ikke hvad er fortolkning for noget ,og hvordan skal man fortolke ?? betyder fortolkning at perspertivere ???? tak
  • "Springeren" af Johannes V. Jensen

    Forumindlæg
    Hej,.. Er der ikke nogen derude som kan hjælpe med en analyse og fortolkning af "Srpingeren", som er skrevet af Johannes V. Jensen? Der skal derudover perspektiveres til "Dommedag på en torsdag" af Johannes Møllehave..? Håber der er nogen som kan hjælpe snarest! Haster nemlig!!
  • analysering af tjediegradsfunktionen

    Forumindlæg
    hej. jeg skal løse denne opgave, men har meget svært ved det, er der nogen der vil hjælpe mig? niveauet er c på hhx. på forhånd tak! (: opgaven lyder som nedenstående: Du skal analysere tjediegradsfunktionen: f(x) = x3 - x2 - 4x + 4
  • DANSK EKSAMEN - SKYGGESIDER

    Forumindlæg
    Jeg har så trukket "skyggesider" til min eksamen. Nogle gode hjemmesider/bøger om skyggesider, ens mørke sider, Freud's æg(det'et), eller andet godt som jeg ville kunne bruge. Mit prøveoplæg er en kortfilm. Det her er mere for at have baggrundsviden for min analyse.
  • hooliganisme

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har haft om hooliganisme.... Jeg vil gerne have lidt hjælp til 2 spørgsmål: som går ud på analyserer motiver til at blive en del af klubberne med fodboldfans og hooligans. hvad har denne fritidskultur at tilbyde, som ikke opfyldes i hverdagen? her skal man inddrage material...
  • Dokumentarfilm

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til den mundtlige danske afgangsprøve i år og har trukket fordybelsesspørgsmålet "Dokumentarfilm". Derfor spørger jeg jer nu, om i kender en virkelig god dokumentarfilm, der er til at analysere og fortolke ;) Det ville være super ! :D
  • DANSK EKSAMEN - SKYGGESIDER

    Forumindlæg
    Jeg har så trukket "skyggesider" til min eksamen. Nogle gode hjemmesider/bøger om skyggesider, ens mørke sider, Freud's æg(det'et), eller andet godt som jeg ville kunne bruge. Mit prøveoplæg er en kortfilm. Det her er mere for at have baggrundsviden for min analyse.
  • Musik: Hva gør vi nu lille du?

    Forumindlæg
    hej er der nogen der ligger inde med en analyse af sangen Gasolin' - hva gør vi nu lille du? kunne være super fedt, min gruppe har bailet mig de 2 af dem kommer aldrig og så jeg er alene til mit musikprojekt.
  • Logistik - lager- og distributionsstyring

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en opgave i logistik og har lidt problemer. Jeg skal analysere og vurdere logistiken i en virksomhed med fokus på lager- og distributionsstyring. Nogen der kan give forslag til hvad jeg kan inddrage? PÅ forhånd tak..
  • henfald

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe med denne opgave? en Λ partikel i hvile henfalder til en proton og en pi - minus meson. a) opskriv reaktionsskemaet og analyser det på kvarkniveau. b) hvilken type vekselvirkning er der tale om? på forhånd tak.
  • HASTER, Adams æbler

    Forumindlæg
    beretter model og konklusion? har siddet og arbejdet på dette længe, vill hjælpe meget hvis i kunne hjælpe mig med at få indelt handlingen i beretter modellen og måske få skrevet en god konklusion og afrunding på en grundig analyse
  • DET HASTER!:d

    Forumindlæg
    heey alle sammen :D Er der nogel som vil sende mig nogle digte, som er analyseret? Da jeg skal til prøve på mandag og jeg er nemlig ikke så good til Dansk:D? Håber i kan hjælp , :D? hvis i kan hjælp så send til [email protected]
  • Hermeneutikken??

    Forumindlæg
    Hej, jeg er godt med på hvad hermeneutikken er. Nemlig en forforståelse som har indvirkning på vores analyse Og fortolkning på tekst. Men er hermeneutikken en metode indenfor danskfsget eller historiefaget? Og er diskurs også en metode i begge fag??
  • Dansk mundtlig - Dokumetar

    Forumindlæg
    Har idag trukket mit fordybelses område som er : I medierne. Og som krav skal jeg vælge en dokumentar. Havde slet ikke overvejet dokumentar genren, og er helt på bar bund. Nogen der kender en god dokumentar egnet til analyse, 9 klasse? Håber virkelig på hjælp!