Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16541 til 16560 af 163702
  • hjælp meget hurtig!!

    Forumindlæg
    hej! nogle, der vil kigge på mit engelsk oplæg til den mundtlige eksamen i morgen? evt. i har en mail jeg kunne sende den til? håber der er nogen, som har lystl. vh.hanna
  • disposition

    Forumindlæg
    hej hvad synes i .. hvordan skal jeg lave en dispositin til mundtlig engelsk eksamen... Kender i evt. soldiers home...? pls. help:) Taak
  • Robin Cook: Chicken Tikka Masala (speech)

    Forumindlæg
    Er der nogen der har arbejdet med den. Jeg skal bruge den i mundtlig engelsk i morgen onsdag d, 26.6 13 Hjææælp med en analyse til en tale (retorisk)
  • Cancer - Opgave

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet en engelsk opgave til mundtlig eksamen omkrign cancer, og det at leve med en sygdom?
  • tvangsægteskaber

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i mundtlig engelsk, og skal aflevere min disposition i morgen, så ville høre om der er nogen der har nogle gode historier eller episoder om tvangsægteskaber. på forhånd tak for hjælpen :)
  • Young People - Spørgsmål?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har valgt Young People som overemne i Engelsk Mundtligt. og underemnet er Gravide unge mødre - men nogle idéer om, hvad jeg kan snakke om? Tak :-)
  • Relations

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har trukket emnet "Relations" til min engelsk mundtlige eksamen, og ville gerne høre om der var nogen der har nogle gode idéer? på forhånd tak
  • Disposition til emnet civil rights

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til engelsk mundtlig og har valgt emnet civil rights. Ville høre om i havde nogle gode spørgsmål som man kunne have med i sin disposition?
  • Opgave

    Forumindlæg
    Nogen der har eksempel opgave på en mundligt engelsk eksamen? Generelt bare hvilke spørgsmål osv der kan komme
  • underemne

    Forumindlæg
    jeg skal op til engelsk mundtligt eksamen med over ement fighting darkness og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal skrive om som under emne
  • Omvendt ordstilling eller ej?

    Forumindlæg
    Hej! Er der altid ligefrem ordstilling (subjekt og verballed) på engelsk? fx: Actually, Nelson Mandela was a civil rights leader. Actually, was Nelson Mandela a civil rights leader.
  • SRP - Valg af emne med spansk og eng som fag

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal skrive SRP her i december. Har valgt fagene; spansk og engelsk. Har så derfor brug for hjælp til emne, som så mange andre. Har bare ikke kunnet et finde emne, hvor fagene spansk og engelsk indgår. Har i nogle idéer, udover mexicanske indvandere i USA og grænseproblemerne?
  • Plagiat.

    Forumindlæg
    Jeg har i min opgave mange kilder på engelsk som jeg har omformuleret og skrevet på dansk i biologi. Jeg har ved få sætninger oversat dog er det meste af det en samling af flere afsnit på engelsk til dannelse af et afsnit på dansk. Er det plagiat? Jeg har kilder til ALT!
  • Hvordan lægger jeg ud til en eksamen ?

    Forumindlæg
    Hej ..Jeg er en pige der skal op i mdt. engelsk A niveau nu på torsdag og jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lægge ud... Nogle der kan komme med eksempler til hvad man skal sige når man har været inde i forb. og kommer ind til eksaminationen på engelsk? "I am going to be eksaminated in this ...
  • Nogen der har fået 13?

    Forumindlæg
    anyone got a top score yet??
  • Forberedelse

    Forumindlæg
    Hej. :) Hvordan forbereder man sig bedst til matematik eksamen A-niveau?
  • Stil... 1.g

    Forumindlæg
    Nogle der vil hjælpe rette en sngelsk stil?
  • Meget kort grammatik

    Forumindlæg
    hvordan vil i beskrive følgende ordklasser, med fokus på "hvad handler de om?" og "hvad man altid sætter foran" - evt. med eksempler. Substantiver Propier (egenavne) verber Adjektiver Adverbier Præpositioner Pornominer Konjunktioner Artikler På forhånd tak. (haster)
  • Gået i stå

    Forumindlæg
    Kan overhovedet ikke oversætte dette ; "Desuden elsker ens forældre en og ønsker at man tager deres leve råd til sig, så man slipper for ar gennemgå noget af det, de selv har gennemlevet. Der er derfor meget angst forbundet med at være forældre, fordi man ved, at man ikke kan tage børnenes b...
  • Eksamen i tysk 2 g

    Forumindlæg
    Hej! Jeg går i 1g og har tysk på b-neveu. Jeg er begyndt at allerede bekymre mig om min eksamen som jo kommer i 2 g. Jeg ved bare ikke hvor meget tysk man skal kunne for at få et godt karakter ved eksamenen. Jeg kan ligeså meget tysk som alle de andre i min klasse, men jeg tænker bare at det mås...