Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 16561 til 16580 af 39386
-
Retning af stil.
ForumindlægJeg har aflevering i morgen og vil helst gerne have min dansk stil rettet af en , som er rigtig god til sprog og grammatik. Anyone? :) -
hjælp til rettelse
ForumindlægHej :) jeg mangler lidt hjælp til at rette min aflevering. hvis nogen gider hjælpe mig ville det være rigtig skønt! har selv rettet i den men kan ikke finde flere fejl nu. -
rektangel PQRS
Forumindlæghej jeg er stødt ind på en svær opgave i min aflevering er der mulighed for hjælp? jeg sender et billede af opgaven tak på forhånd -
fp9
Forumindlæghej, Jeg glemte at skrive opgavenumret på min aflevering i dag (eksamerne i 9. klasse) vil dette trække meget ned?! -
Spansk - ønsker hjælp.
Forumindlæghar en aflevering på små 5 sætninger. Er der en venlig sjæl derude, der ville tage tid til at kigge dem igennem? -
Hjælp til fransk rettelser...
ForumindlægHej er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min fransk aflevering på 1 side? - Håber virkelig der er.... :) -
analyse og fortolkning af Eveline
ForumindlægHej alle. jeg er i gang med en dansk aflevering hvor jeg skal analysere teksten Eveline. tænkte på om der nogen der kunne forklare mig helt præcis hvad det fortællerforhold og tematik betyder? -
Dansk økonomi
ForumindlægHej. Jeg har brug for et lidt hjælp til en aflevering. Har brug for tallene for: Arbejdsløshed Offentlig gæld Offentlig finanser Gerne med kildel !!! Gerne det hele i procent tal !!!! -
Cirkler og vinkler - linjer og afstande
ForumindlægHej allesammen, Jeg har et problem med en aflevering til i morgen. I opgave 647: Hvordan bestemmer jeg k og t?? og 660: den spidse vinkel?? -
brugfor hjælp
ForumindlægHej, er der nogle, som kan hjælpe mig med at rette en fransk aflevering? jeg har lavet det hele.. den skal bare kigges igennem :D -
Engelsk Rettelse
ForumindlægHej er der nogle mennesker som er gode til engelsk der vil kigge min engelsk aflevering igennem det er en stil en analyse af en novelle. -
Bedømming/Karakterer til denne stil!
ForumindlægHej ST'ER Jeg har lavet en aflevering, i form af et brev. Hvilken karakterer tror i jeg får?? -
HJÆLP
ForumindlægHej.. jeg sidder med en geografi aflevering som jeg kan slet ikk kan forstår er der nogen der kan hjælp mig med det? -
rettelse ?
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min tysk aflevering, fylder kun en halv side håndskrevet?? hvis der er, vil du så ikke være sød, og give din mail ??? -
Hjælp til tysk
Forumindlæghej jeg har fået en aflevering i tysk, som jeg har problemer med, især at forstå tekseten. så jeg håber i kan hjælpe mig -
Pilens retning
ForumindlægHej sp Jeg skal aflevere en aflevering i fysik, og jeg mangler kun den ene opgave til at jeg skal sende den. Nogle der kan hjælpe. Tak på forhånd. -
margaret hamilton
Forumindlæghej jeg har en aflevering til på fredag om margaret hamilton er der nogle af jer der kan finde en video om hende der forklare alt er på gensyn:) -
Spansk
ForumindlægHej! Jeg er ved at lære spansk på aftenskole. Jeg har skrevet en lille fortælling, der IKKE er en fortælling til aflevering; vil nogen påpege lidt fejl. PÅ forhånd tak -
Bestemmelse af arealet M og rumfang
ForumindlægHej venner, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Den aflevering er til i nat, kan i være søde og vise mig hvordan jeg kan regne det ud? 1000 tak på forhånd:)) -
Engelsk
ForumindlægHej alle! er der nogen som orker at kigge evt. rette min engelsk aflevering på 2 sider? :) så er i sødeeeeeeee
