Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 16601 til 16620 af 48880
-
primær og sekundær litteratur
ForumindlægHej igen igen..hvordan kan det være at der er forskel på det man læser og bruger i en 2. G's opgave. primær og sekundær litteratur kan man da ikke skelne mellem. alt er vel primært litteratur hvis man har brugt det i sin opgave? -
Tysk sætning
ForumindlægHar en oversættelse med fokus på præpositioner med kasus for i tysk, sætningen er: Da vi havde siddet i toget (i) fire timer, var vi sultne, og vi gik derfor op i cafeteriet. Jeg har skrevet: Wenn wir in dem Zug in vier stunden gesessen hat, wir hungrig waren, und wir daher in die Cafeteri... -
Hjælp til genitiv og sætning
ForumindlægJeg vil skrive: Aldi's primære strategiGrunden til Aldis succes Lidl's strategiPå forhånd tak -
?
Forumindlægjeg skal lave en tysk opgave på 2 a-4 sider men jeg ikke hvad jeg skal skriv om, er der nogen der har et forslag for den skal ikke være forsvær? -
Rettelse
ForumindlægHej alle. Det ville være rigtig dejligt hvis én "spansk erfaren" havde lyst til at kigge min stil igennem (: Da jeg ikke ønsker at lægge den ud her offentligt, håber jeg det er iorden, hvis den blev sendt til vedkommendes indbakke (: Det ville jeg sætte pris på. Tak.. God aften/we... -
litterær artikel help?
ForumindlægHej først vil jeg lige sige, at det godt kan være jeg har stavefejl, men det er fordi at jeg ikke har mine briller på :b Mit spørgsmål; nogen der vil læse min artikel igennem bare sådan hurtigt? 2 sider.. /Sandrax -
Rettelse af spansk tekst.
ForumindlægHej, er der nogen, der gerne vil hjælpe mig med at rette eventuelle fejl i mit spansk.. Skriv et forumindlæg og jeg kontakter dig :) -
Optagelsesprøve
ForumindlægHey.Jeg skal til optagelsesprøve på gym. i morgen. Så ville høre, om der er nogen der har været i gennem det ? - Om det er svært ? Og om man er sikret en plads på gym, hvis man gennemfører ? Mange tak 8) -
Hvordan laver man eassy om en film
ForumindlægEr der nogle der kan forklar mig hvordan man laver en eassy om en film? :)x -
Fysik B -
ForumindlægHej , Har nogle af jer erfaringer med at have fysik B på fjernstudie? ?Har afsluttet det på C med et 7-tal, men er nervøs for om jeg kan klare det... men jeg vil arbejde hårdt for det. Kan man klare sig godt på fjernstudiet, og få 10-12 i sådan et fag da jeg skal bruge det til mit snit! -
Hjælp til engelskeksamen, haster (:
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op til eksamen i mundligt engelsk, og går stadig i folkeskole så er en smule nervøs, og kan ikke helt finde ud af hvilke tekster jeg skal gå efter. Mit emne er, en tekst vi har læst i skolen "Proved Innocent" og overemnet er Irland. -nogle gode forslag eller rå... -
Hjælp til e disposition i muntlig engelsk årsprøve i 1.g
ForumindlægHej.. Kunne godt bruge noget hjælp til en disposition i muntlig engelsk. Vi har fået som opgave at læse en bog hjemme fra, og får så ikke noget forberedelses tid, men kommer direkte ind og skal fortælle om vores bog. men kunne godt bruge nogel stikord til hva jeg skal komme ind på, så jeg kan lav... -
Hjælp til ordsprog og ideer
ForumindlægHej alle, jeg skal skrive en stil hvor overskriften skal være "At række hånden frem" Jeg mangler lidt inspiration til at komme i gang. Hvad kan den handle om osv.? Håber der er nogle der vil hjælpe :) -
branding
ForumindlægHvad hedder de forskellige former for branding? -
slavery
ForumindlægHej Hvad har frihandel med afskaffelsen af slaveri i England at gøre? Der står på minde papirere, at England ville stoppe slaveri, sådan at man kunne etablere frihandlen...Jeg sender gerne dokumentet - der står ikke så meget på... -
Ny Skala
ForumindlægHeyJeg læste lige følgende artikel; http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=460189Hvordan kan det være den kun vil komme til at ramme de nuværende 1 g'ere og ikke os andre? Er det fordi det er en del af den nye reform eller? Jeg er selvfølgelig personligt glad for at vi får lov til at køre... -
Tegnsætning
ForumindlægHej ´Kender du et link med de nye regler vedr. tegnsætning ? På forhånd tak for hjælpen Hilsen Eva -
"Peter" af Merete Pryds Helle
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en litterær artikel om Novellen Peter af Merete Pryds Helle. Er der nogen der kan hjælpe mig med noget inspiration? :D -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHejsa... Jeg har brug for hjælp til rettelse af det nedenstående. Det er skrevet som en dagbog.På forhånd mange Tak !!It was a Wednesday night in 2001 the earthquake had hit Alanya. Alanya is a wonderful city, which lies beautifully on south Turkey. I was in summer holiday in Turkey with my paren... -
Rettelse af stil ?
ForumindlægEr der en meget venlig person der gider at rette min lidt lange stil? Kunne bare være dejligt? :) 30 percent of all US children are overweight or at risk for being too heavy. But why are all this children overwight? A lot of foodchains has been opening for the last few years, and the USA’s p...
