Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16601 til 16620 af 96602
-
ChemSketch-hjælp
ForumindlægHejsa.. Jeg skal til at skrive SSO i kemi, så tænkte om der lige var en der kunne fortælle mig hvordan man finder opstillings apparatur frem ind i ChemSketch? Håber jeg (: -
alkaner
Forumindlægheej jeg skal lave en kemi rapport om subtitution af alkaner.. er der nogen der kan forklare hvad jeg skal tage udgangspunkt i? tak på forhånd -
Metal i syre
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med at forberede mig på fysik kemi mundligt. Hvis man nu lægger magnetium i saltsyre, vil der så ikke være dihydrogenbobler i reagensglasset ? For er lidt i tvivl. Tak på forhånd. -
Noter til Fysik
ForumindlægHej, Jeg skal op i fysik/kemi til de afsluttende prøver! Nogle noter ville være fedt, hvis der er nogen som sidder inde med nogen på 9. kl. niveau :) -
Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig
ForumindlægHvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :) -
Hvordan opløses nitrat i vand?
ForumindlægEr der ikke nogen der vil være søde at hjælpe mig med følgende spørgsmål; "hvordan opløses nitrat i vand?" For kan ikke finde ud af det, da jeg ikke er så god til kemi. -
poliorid med solbrille
ForumindlægHej Jeg skal til fysik/kemi eksamen , og under emnet lys vil jeg gerne forstår den punkt : Hvordan kan man vise poliorid med solbrille ?????? Tak på forhånd -
NF: Ændring af vandets kredsløb - Konsekvenser?
ForumindlægNF: Kemi, biologi og geografi Hvilke konsekvenser vil det have, hvis vandets kredsløb blev ændret - og hvordan ville dette kunne ske? -
SRP problemer
ForumindlægHej alle. er der nogen der kender en kræftform hvor man også kan inddrage meget kemi? Jeg er gået lidt i stå, og har virkelig brug for hjælp. mvh stephanie -
Nogle der har lidt tid?
ForumindlægHej jeg sidder og laver kemi aflevering - men er ikke særlig god!! så håber der er nogle der vil hjælpe mig lidt med min aflevering? :) men kun hvis der er nogen der har tid/lyst! -
Blive god
ForumindlægHvordan kan man dygtiggøre sig i fag som kemi og fysik. Hvilke teknikker anbefalder i , hvis man gerne vil opnå de høje karakterer -
Titrering
ForumindlægHej Skal op i fysik/kemi i morgen, men er kommet i tvivl på nedenstående spørgsmål: Hvor meget base skal der til for at neutralisere syre? På forhånd tak :-) -
HJÆLP - PRIVATLÆRER
ForumindlægHej alle, jeg er ikke den skarpeste til matematik, fysik eller kemi.. Er der nogle som ved hvor man kan finde en privatlærer nærheden af Køge som kan undeervise i disse 3 fag? -
Praktisk udbytte?
ForumindlægHej alle Jeg har kemi på C niveau og skal til at skrive en rapport, og jeg skal finde den praktiske udbytte i gram. Hvad menes der med det? -
Gødning! (Folkeskole niveau)
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl, der har mulighed for at give mig lidt info om gødning og dens indvirkning på naturen? Det skal helst være kemi relateret! På forhånd mange tak! Alkymisten -
Tabelværdi for olivenolies iodtal
ForumindlægJeg har desværre mistet min databog for fysik/kemi, og har derfor ikke tabelværdien for olivenolies iodtal, er der nogen der kan hjælpe med den? -
Atomer
ForumindlægHej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :) -
Sulfitioner til reducering af MnO4 - til Mn 2+
ForumindlægMit spørgsmål lyder : Hvor mange sulfitioner skal der til for at reducere MnO4- til Mn2+?? (det er kemi 2.g stx) -
Nogen som vil hjælpe over msn?
ForumindlægJeg har noget kemi som jeg skal have hjælp til.. det sådan lidt forskelligt det som jeg skal have hjælp til. noget med stofmængde og reaktioner..!! =) nogen som har lyst til at hjælpe? -
Reaktionskema
ForumindlægHej, jeg skal øve mig til en kemi prøve næste uge, Vil lige høre om der er nogen der gider at forklare mig hvordan jeg gøre dette.
