Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 16601 til 16620 af 48240
-
Hvad skal du skrive om i din 3. årsopgave?
Forumindlægheysa.. Jeg kan godt lige starte med at lægge ud og fortælle. Jeg har tænkt mig at skrive i Kemi, da jeg tror at dette ville være det mest spændende fag at bruge min skriveuge på. har dog været i tvivl da jeg ikke rigtigt ved om det eret let fag at skrive i og score en ordentlig karakter i, og hv... -
Stereoisomeri - diastereomerer
ForumindlægHej. Jeg forbereder til skriftlig kemi A på fredag og har altid haft nogle problemer med isomeri. Jeg har fået det meste på plads, men lige præcis diastereomer synes jeg ikke helt at kunne fange. Jeg har fanget at nogle Cis/trans-isomerer indgår, men en helt præcis beskrivelse af, hvad diastere... -
søger en tutor i kbh
Forumindlæghejsa... jeg søger en tutor hurtigst muligt til matematik fra C til A og fysik/kemi c-b niveau... send mig en besked hvis du er interesseret med dit tlfnr, navn, samt forventet løn(i timen) regner med at skulle have hjælp hvertfald 2 gange om ugen i mindst et år.... på forhånd taaak for hjælpen ... -
"Metode og teori"
ForumindlægEr der ikke nogen der vil hjælpe mig med dette afsnit? Vores lærer har skrevet at vi bla. skal have • en indledning med opgaveformulering og problemstillinger, metode og teori samt afgrænsning af materiale og argumenteret disposition. med i opgaven.. Indledning med opgaveformulering og problem... -
SOS!!
ForumindlægHej vi har om "Stjernernes livscyklus" og vi mangler nogle formuleringsspørgsmål hvor både fysik/kemi, geografi og biologi indgår (alle 3 fag behøves ikke at indgå i ét spørgsmål). Nogle der kan hjælpe os med at finde nogle? Det ville være en kæmpe hjælp Tak på forhånd :) -
Fremstilling af salt ved hjælp af syre + metal?
ForumindlægHej (: Jeg skal op til fysik eksamen i morgen og er derfor i gang med de allersidste forberedselser, da jeg støder på et lille problem. Jeg skal fremstille et salt ved hjælp af en syre og metal. Jeg tror jeg har fundet en udemærket løsning, men jeg ved bare ikke hvilke mængder jeg skal bruge. ... -
redox for dummies
Forumindlægjeg prøver at få nedskrevet en meget enkel forklaring på hvordan man løser en redoxreaktion og har siddet med det længe uden at kunne få nogle enkle svar -.- håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe på en mere forklarende måde end det jeg har fået indtil nu. det jeg har skrevet ned er: F... -
Eksamensspørgsmål til MAT B
ForumindlægJeg skal til skriftlig eksamen og vil meget gerne kunne forberede mig ved at øve på forskellige mulige spørgsmål. Tænkte, at der måske er nogen her der ligger inde med deres eksamensspørgsmål til matematik b. På forhånd tak -
Titreringsforsøg med "saltvand til kontaktlinser", prøven skal afleveres fredag d. 30 nov.! jeres hjælp er nødvendig søde mennesker!!!
Forumindlæghey alle! jeg har et problem med en kemi opgave, meget stort og det er ikke meget tid til det er for sent, den skal nemlig afleveres d. 30 nov 2007! jeg har fået tildelt en kemi opgave ved navn "Saltvand til kontaktlinser" opgave går ret basalt ud på det forsøg med titrering af AgNO3... -
spørgsmål
Forumindlæghej jeg ville bare lige høre. siden der er så mange der spørger efter mat eksamen 2008, er det forbi man skal op i den til termin nu her, er det den de bruger til termins prøven??? både på gymnasiumer og handelskoler -
Orbit C
ForumindlægHej Allesammen Vi har en bog, som hedder Orbit C og i år skal jeg afslutte fysik eksamen. Hvad har i som gode råd og ved I om eksamen kommer til at handle om bogen. Nogle der har GODE notater fra bogen!? Er der nogen der har været til eksamen, hvor de har haft Orbit C i årets forløb? Og har i ... -
Lys
ForumindlægHej til min EKSAMEN i morgen skal jeg præsentere emnet lys. Bagefter vil samtalen med lærer+censor bla. omhandle: -refleksion -brydning -optik -
kemiske binding
Forumindlæghej jeg skal fortælle kkort om kemiske binding i 20 min i eksamen. hvad synes i jeg skal fortælle om, som er vigtig tak -
kapitalfremskrivning
ForumindlægHej. Jeg er i fuld gang med at forberede mig til eksamen :) Et af spørgsmålene lyder på at man skal diskutere forskellen mellem kapitalfremskrivning og eksponentialfunktionen. hvad menes der ? mvh. :) -
Student? hvis man dumper
ForumindlægKan man godt blive student i Hf, når man har dumpet i mundtlig i et fag? Hvad kan man gøre hvis man er utilfreds. Kan man tage eksamen om igen? -
Eksponentiel Notation
ForumindlægEr eksponentiel notation et krav til fysik eksamen, altså kan det have direkte indflydelse på min karakter? -
PELLE EROBREREN
ForumindlægHEJ. Nogen der har en analyse af Pelle Erobreren af Martin Andersen Nexø? Bare noget! AT-eksamen skal virkelig bruge det..! Det kunne være skønt På forhånd tak! -
skriftlig matematik
ForumindlægHey skal til skriftlig eksamen imorgen har svært ved at lære at reducere uden hjælpemidler er der nogen der har en ide til at lære det -
Filmen "Luther"
ForumindlægHej. Nogen som kan svare på, hvad det var for en religion, Luther var "imod".. Og hvad det i store træk egentlig var, der foregik?? Det er til min eksamen imorgen.. På forhånd tak! -
Karakter forbedring
ForumindlægHejsa, Jeg er lige blevet student og har haft 5 højniveau fag - desværre har jeg været en del syg i 3. g. og mit snit blev derfor ikke som jeg havde håbet. Hvordan er reglerne idag - kan jeg forbedre mit snit, hvis jeg tager noget faglig supplering eller enkeltfag? 1) Jeg har f.eks. Kemi A - v...
