Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 16641 til 16660 af 26355
  • Eksamenssæt 2006

    Forumindlæg
    Skal netop snart op til terminsprøve i engelsk for matematikere på gymnasiet, og jeg tænkte derfor, hvad titlen på sidste års tekst er??? Er der nogen der har mulighed for at hjæpe mig dette???
  • resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen som evt kunne hjælpe, med et resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek på engelsk? Ville være en stor hjælp, eller evt lidt analyse af den? Hilsen Simone T
  • FSA mundtlig 9 klasse, svar venligst!!!

    Forumindlæg
    Hej Alle! Min bror skal op i 9 klasses afgangsprøve eksamen i engelsk på torsdag. Vil derfor lige vide hvor lang tid eksaminasionen den tager??? Svar venligst! på forhånd, rigtig mange tak!!!
  • Bygget op omkring

    Forumindlæg
    Hvordan lyder det på engelsk? ".. er hvad hele deres liv er bygget op omkring"? is what their whole life is build up about? Hjælp
  • Kæft, trit og retning ?

    Forumindlæg
    Hej d: Jeg er ved at skrive et engelsk essay, men sidder lidt fast. jeg skla bruge en oversættelse af : kæft trit og retning. men har ikke kunne finde det i nogle ordbog ? nogle der kan hjælpe ?
  • en sætning

    Forumindlæg
    Hvad er der galt med den her særning? Pangma-La’s father is mountain climber. (= Pangma-La’s far er bjergbestier. ) ??? Skal finde fejlen i den engelske sætning.
  • Oversættelse af 3 ord?

    Forumindlæg
    Hvordan ville denne kunne oversættes til korrekt engelsk? Er der en speciel vending? er sikker på at jeg ikke kan oversætte den direkte ;D. "Den hårde kerne af nationalistiske...."
  • Ikke opfylder opgaveformuleringen

    Forumindlæg
    Hvis man i en dansk/engelsk/fransk/tysk/etc. opgave ikke følger opgaveformuleringen og besvarer denne, hvad er så en passende karakter? Jeg vil selv mene, at det er 2/6 (ny/gammel), dvs. lige bestået
  • The Swan - Roald Dahl.

    Forumindlæg
    SKal op i engelsk B i morgen. Og kan ikke finde noget som helst på den underlige slutning i Roald Dahls novelle "The Swan":. nogen der kan hjælpe mig med det? og evt noget perspektiviering?
  • Lille Bitte, oversættelse (:

    Forumindlæg
    Hvordan siger man på engelsk: "I vores nye markedsundersøgelse få vi vores medarbejdere ud i folks hjem, for at undersøge en række forhold." Håber i kan hjælpe . (:
  • Novelleanalyse

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere en engelsk novelle ved navn "shooting an elephant" af Georg Orwell. Kan nogen hjælpe? Nogle gode ideer?
  • Hvad skal jeg egentlig bruge for at tage en bachelor i et andet EU land?

    Forumindlæg
    Vil gerne tage en bachelor i et andet land, men jeg kan ikke finde noget konkret info om hvad det kræver, og det er på engelsk og de siger ikke om jeg skal have fulført en HF eller gym. Er lige nu igang med en HF.
  • Grammatik

    Forumindlæg
    Hey Jeg sidder med en engelsk delprøve 1 og skal forklare hvorfor det hedder doesn't seem og ikke doesn't seems Det er ikke kongruensfejl, men jeg kan ikke finde ud af hvad det så er.
  • afgangseksamen 2006 i 10 klasse...

    Forumindlæg
    Hej kunne godt tænke mig at høre nogle af de emner, som i kom op i 10 klasse sidste sommer!! i dansk, matematik og engelsk hvis i kan huske det! Men er egentlig mest interesseret i dansk..
  • udtalelse fra ordbog.

    Forumindlæg
    Hej alle.. Er det bare mig eller har I også svært ved at udtale fx engelske ord selvom der står udtalelse i en ordbog? der er alle de der tegn? jeg kan ikke læse mig frem til det Louise
  • Kastesystemet

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til engelsk b eksamen imorgen, et af emnerne er indian, men jeg kender ikke meget til kastesystemet. Mit spørgsmål er så om der er en der vil være sød og forklare det? På forhånd tak :) vh. Hans C
  • SRP- the boys from Brazil

    Forumindlæg
    Hej Hej Skal nu snart igang med studiertningsprojekt Jeg skal skrive om den engelske roman the boys from Brazil, hvor mit fokus lægger på kloning. Nogen der har viden inden for dette emne :)
  • Umuligt? :-(

    Forumindlæg
    Hey, Jeg ville høre om det er umuligt at komme ind på en uddannelse med et snit på kun 3,4? Hvad med markedsføringsøkonom på engelsk, hvor alle er optaget? Kan jeg godt komme ind på det eller skal jeg bare opgive alt?
  • Help to

    Forumindlæg
    Er der nogen da kan hjælpe mig Med lidt engelsk jeg har en skriftlig opgave som skal afleveres, på mandag så ville lige høre om hvad man kan skrive om The White House? Historien har jeg skrevet
  • Guldnoter til VideoTape by Don Delillo

    Forumindlæg
    Jeg sidder og igang med 24 timers engelsk eksamen, og ville hører om der er nogen der har nogle Guldnoter til teksten Videotape skrevet af Don Delillo :-) På forhånd tak