Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 16661 til 16680 af 48240
  • Begreb

    Forumindlæg
    Hvad er imidazole?
  • celler

    Forumindlæg
    hej er der endetlig organisk og uorganisk i celler bruges nukleoulus til at danne RNA eller er det forkert ??
  • Partikel fysik

    Forumindlæg
    Hvordan kan det være det hedder partikelfysik, når det burde være partikelkemi. Har fysikerne ikke stålet denne gren fra kemikerne?
  • lidt i tvivl

    Forumindlæg
    For at bliver optaget på uddannelsen skal du dels have en adgangsgivende eksamen og dels have følgende fag og niveauer, som skal være bestået med min. 2,0 på 7-trins-skalaen (medmindre andet og højere er angivet i skemaet). Det vil sige at man skal have bestået faget ik??? Jeg har bestået dans...
  • Tæller årskarakter med om dumper dansk eller ikke?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har dumme mig lidt og fået 02 i skrifeligt dansk her til eksame karaker. Jeg skal også op til mundtlige eksame om ikke så længe, og hvis jeg nu kommer til at kludre i det og får under 02 Tæller års karakerne så med, fik 7 både i mundtlig og skriftligt i gennemsnit om hvorvidt jeg best...
  • Farmaci

    Forumindlæg
    Jeg har besluttet mig for at søge ind på farmaci, for at læse til farmaceut i København. Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre fra farmaci-studerende, hvilke bøger man skal læse på 1. og 2. semester? og om man evt. kan finde eksamenssæt, læseliste og lignende et eller andet sted på nettet og o...
  • STX - Hvilken linje?

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal snart til at have udfyldt noget på optagelse.dk, men ved ikke hvilken retning der vil være bedst for mig? Er afklaret med at jeg vil på gymnasiet, så det er helt sikkert. STX :) Jeg er rigtig god til Matematik og udemærket til biologi, geografi og fysik/kemi. Engelsk får ...
  • haster hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej alle, er der nogle som vil hjælpe !! det er opg. 2008 i vejledende eksamensopgaver 2010 for a nivaua.. opgaven er vedhæftet!!
  • Forklaring

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan forklare grafen i opg 2010 på følgende link: https://www.studieportalen.dk/opg/ungdomsopg.php?o=4796
  • diskursanalyse

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe mig med en diskursanalyse af Al Gores Nobel Fredspris tale, fra den 10. december 2010?
  • Vejledende eksamensopgaver 08-10

    Forumindlæg
    Hej :) I klassen har vi fået udleveret både 2008 og 2010 udgaverne af Vejledende eksempler på eksamensopgaver. Findes der forskel på de to?
  • boksplot

    Forumindlæg
    hej jeg skulle spørge om man kunne tegn to boksplot i det samme diagram i excel 2010, så man kan sammenligne
  • Studentereksamen matematik A

    Forumindlæg
    Hej studieportalen! Er der nogle af jer herinde, der ved hvor jeg kan finde alle de gamle studentereksamens prøvesæt, fx dem fra 2010 og optil 2017? det vil være en stor hjælp :-) Tak på forhånd
  • hej

    Forumindlæg
    jeg sidder og skriver tale er der nogen der ved hvad vi danskere se frem til i 2010? og nogen der har nogle højdepunkter i 2009 i Danmark
  • Nogen der kan hjælpe?

    Forumindlæg
    Lav en ny skala, hvor de danske politiske partier anno 2010 placeres efter deres holdning til værdipolitikken.
  • Hvad kan jeg bruge min uddannelse til

    Forumindlæg
    Jeg er en kvinde der bliver færdig med hf A niveau her til maj 2010. jeg vil herinde spørge om hvad jeg kan bruge min uddannelse til.
  • Erhvervsøkonomi & Historie.

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og er i tidspres i en AT synopsis (2010), der skal handle om erhvervsøkonomi og historie. Er der nogen der ligger inde med nogle ideer eller synopsisser?
  • nordisk bog

    Forumindlæg
    Er der nogen der kender en nyere god bog af en nordisk forfatter ? Den skal være skrevet mellem 2005 - 2010. Det må meget genre være fantasy.
  • terminsprøve ?

    Forumindlæg
    Hej.. jeg går i 8. klasse, og vil lige være sikker på om jeg kommer op i FSA problemregning 2010 eller om det bare er en fra de forrige år ?
  • Spareplanen!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! :) Ville bare vide hvad de mener når de skriver: SU og førtidspension bliver frosset fast i to år - dagpengesatsen bliver friholdt? (spareplanen 2010)

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010