Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16701 til 16720 af 40685
  • differentiallinger og tangentligninger

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en opgave vedhæftet som jeg ikke ved hvordan man løser
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Hej derude Hvilken regel er det nu man skal bruge, når man skal integraere en eksponential funktion, som ser således ud: 2*1.13^x På forhånd tak!
  • Hvor finder jeg hjælp til linære funktioner?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der ved hvor man kan blive klogere på lineære funktioner? Jeg har overvejet at bruge studienet.dk. Noget i kan anbefale?
  • Nogen der har tid til at kigge min ansøgning ?

    Forumindlæg
    hey jeg søger efter et nyt job, og har skrevet denne ansøgning.. men er der nogen der vil se på den, og evt, komme med nogle gode tips? Eller skal den laves helt? Det er første gang jeg skriver sådan så..:P Ansøgning 29. Februar 2008 Stilling som medarbejder Mit navn er Anders...
  • spørgsmål vedr. mat.A turbo

    Forumindlæg
    hej. jeg havde et spørgesmål. vedr, mat. A turbo. er der nogen der har været til mat A eksamen mundtligt og skriftlige. sidste år???? og måske kan hjælpe med følgende spørgsmål hvad er de emner man kan komme op i??? med hensyn til mundtlig delen. og trækker man bare et spørgsmål med det samme og ...
  • Hvad skal der til for at bestå fysik?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i fysik B, som min sidste eksamen, og jeg er rædselsslagen for at dumpe, da jeg har meget svært ved faget. Hvis jeg dumper, betyder det, at jeg ikke kan komme ind på min drømmeuddannelse, da faget skal være bestået. Men hvis jeg dumper til eksamen, er det så den gældende karakter...
  • Historie årsprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal til årsprøve i historie på mandag, men er ikke rigtig med på hvordan sådan en foregår. Er der nogen som har været oppe til enten årsprøve eller eksamen så vil fortælle lidt om det ? Altså hvad skal jeg ligge vægt på når jeg læser, og hvordan kan spørgsmålet lyde, og alt det der.Håber nog...
  • Fysik (indre energi)

    Forumindlæg
    Jeg har trukket til eksamen i dag, jeg har trukket indre energi, hvor mine stik ord er temperaturskalaer, faser, specifik smeltevarme, fordampning og varmefylde? - er der nogle som kan forklare mig nogenlunde hvad dette handler om, for jeg forstår ikke ret meget af det :-) håber virkelig på...
  • Hvad sker der hvis jeg ikke dukker op en min naturfagseksam?

    Forumindlæg
    Jeg er rigtig langt bagud i alle naturfag og har meget svært ved at forstår fagene, så jeg har gjort mig mange overvejelser og har derfor valgt ikke at dukke op til eksamen. Jeg er dog meget i tvivl om hvad der vil ske hvis jeg ikke dukker op?
  • Hej

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har snydt i min skriftligt dansk eksam men har fået 12 i mundligt og er også egnet til gymnasium. Jeg har fortrudt at jeg snyd, jeg er også optaget i gymnasium vil jeg blive smidt ud efter sommer?? P.s det haster...
  • optagelse

    Forumindlæg
    Hej. Fik afvide I dag hvis man nu har høje karakterer og alligevel ikke er egnet kan man tage optagelses prøve.. Er det så en prøve man tar ligesom eksam ? Eller er det bare et møde, hvor man snakker med skolen ? Mvh forvirrende person..
  • Blærerøvs sætninger

    Forumindlæg
    Hey, så er det i morgen det sker.Engelsk skr. eksamen, så jeg leder lidt efter nogle fede sætninger eller ord som er gode til at indlede analyser o.l. Bare sådan noget som lyder klogt:-)BAre fyr løs af alle de fede ord/sætninger I kan.
  • Har i nogensinde haft behov for at bruge Formelsamlingen til problemløsning?

    Forumindlæg
    Ja, personligt synes jeg aldrig rigtigt at jeg har kunne bruge den til noget, hvad med jer? Har eksamen i morgen i problemløsning, og kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle gode råd eller erfaringer fra jer andre.
  • Hvad gør man?

    Forumindlæg
    Hvad gør man hvis man får en ufortjent karatere til fyik eksamen, på grund af en lærer der rascist og har været det gennem hele hymnasiumåret. Og han prøver på at få der ned i karaktere ved at mindske min eksamenstid, så man ikke har nok tid at snakke færdigt.
  • Hvad gør i?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med min synopsis, og jeg vil bare lige høre jer ad, om i er "færdige" med opgaven før i skriver synopsisen, eller skriver i bare nogle del-konklutioner, som i regner med at gå mere i dybden med inden eksamen?
  • Bachelor i fysik

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved, hvorledes at bacheloreksamen på Århus Universitet foregår? Nogle siger man skal forsvarer sin opgave ved en regulær mundtlig eksamen. Andre siger at den skriftlige opgave, er det eneste der skal beståes.
  • Hvor lang tid?

    Forumindlæg
    Hey... Nu nærmer tysk eksamen sig snart, og vil meget gerne høre hvor lang tid man egentlig er inde og snakke med lærerne, inden man får karakteren, for lærerne skal vel også have lidt tid til at snakke sammen:)
  • vækstmodeller

    Forumindlæg
    hej.der er et spørgsmål som handler om vækstmodeller til eksamen med budgangspunkt i lineare,potens og eksponentiel. Kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal komme ind på udover diverse beviser(for a i de 3 forskellig funktioner) bestemelse af forskrift og regression. Hva mener i? mvh.
  • 230 volt?

    Forumindlæg
    HejI min fysik bog står der at der er 220 volt i en alm. stikkontakt. Men andre steder har jeg hørt og læst det er 230 volt.Hvad skal jeg tro?Og hvad skal jeg sige til min eksamen i morgen?Hilsen Frederik
  • FUR Erhverscase

    Forumindlæg
    Hej derude. Sidder er forberede mig til min eksamen, og vil gerne undersøge hvad den optimale pris vil være for øllen. Et problem er bare at jeg ikke kan finde de variable omkostninger, så hvis nogen har et råd til hvor jeg skal kigge, vil jeg meget gerne have lidt hjælp til dette? MVH Martin