Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 16721 til 16740 af 58387
-
MUTATIONER! EKSAMEN I MORGEN TIDLIGT. HELP
Forumindlæg- 1. Hvorfor kan der være stor forskel på konsekvenserne af forskellige mutationer? - 2. Giv eksempler på hvordan forskellige mutationer kan opstå. Jeg vil virkelig sætte pris på hvis i gad og hjælpe mig med de her 2 spørgsmål! På forhånd tusind tak! </o:p> -
Skr. eksamen VØ A igår - løsningsvejledning!
ForumindlægHej alle, Ja så var det jo igår, der blev afholdt skriftlig eksamen i VØ på A niveau - først og fremmest, hvad synes i om den? Jeg synes godt nok virkede let let ift. mange af de opgavesæt, vi ellers havde fået.. Men nu til den egentlige spørgsmål - ER DER NOGEN DER LIGGER INDEN MED LØSNINGSVEJL... -
hej, til muntlige eksammen skal jeg kort fortale om x2-fordeling
Forumindlæghej, til muntlige eksammen skal jeg kort fortale om x2-fordeling kan nogle hjælpe?? -
Tysk mundtlig eksamen b-niveau 2010
ForumindlægHej alle! Jeg er så uheldig at skulle til tysk eksamen og er virkelig skod til det. Jeg skal op til b-niveau eksamen med 24 timers forberedelse og har trukket teksten: Der Freispruch af Claudia Rusch. Det kunne være virkelig fedt hvis nogen havde noter, analyse/fortolkning/perspektiverings-idéer ... -
Komme ind på HF efter en dumpet HHX eksamen?
ForumindlægHey overskriften fortæller næsten det hele. Fordi jeg er lidt i tvivl om der er mulighed for at komme ind på HF efter jeg har dumpet min HHX eksamen? -
Fysik B eksamen, bedst mulige forberedelse?
ForumindlægJeg skal til fysik B eksamen til december. Vil selvfølgelig klare det så godt så muligt, så jeg tænkte det kunne være lækkert med nogle gode råd. Er der nogle specifikke aps eller hjemmesider/videoer i vil anbefale? Mange tak! :) -
Skriftlig Eksamen 2009, Samfundsfag A
ForumindlægHey Det kan da ikke passe jeg er den eneste som har valgt at lave opgave C i den individuelle del. Er der nogen som har lavet den der eventuelt havde lyst til at kigge min igennem? Hvilke teorier har I selv brugt? I må gerne komme med kritikpunkter og en egentlig vurdering af min aflevering. -
Fransk 24 timer's eksamen
ForumindlægHej alle :) Det er sådan at jeg her d.8-9 skal op til en fransk 24 timers eksamen, øv!!. Men jeg tænkte om der er nogle som kunne hjælpe mig i tidsrummet fra d.8 fra ca. kl.9 til d.9. Evt. med at rette det referat jeg har lavet af teksten, så der ikke er store grammatiske fejl når jeg sidder og &... -
Grænseoverskridende underholdning - Eksamens opgave ønskes læst igennem
ForumindlægHej, Jeg håber I vil læse min eksamen igennem og fortælle jeres mening. Opgaven hedder "Grænseoverskridende underholdning" og tager udgangspunkt i TV3's "Sandhedens time" -
Hvilket sprog talte amerikanere/indianere før de begyndte at tale engelsk?
ForumindlægHej håber i kan hjælpe mig med dette lille spøgsmål: Hvilket sprog talte amerikanere/indianere før de begyndte at tale engelsk? Altså inden columbus kom og europærer begynte at lave kolonier... hvilket sprog talte indianere? På forhånd tak! -
Årsprøve i Dansk og Engelsk hhx 1g?! Sidste chance bortvisning!
ForumindlægHej Jeg skal op i årsprøve i dansk og engelsk, hvor jeg mindst skal have 7 i hvert for at kunne fortsætte i gymnasiet. Jeg går i 1g på hhx. Mit spørgsmål er hvad er det kan jeg komme op i? Hvad skal jeg forberede mig på? Er det lige som folkeskolen? Jeg vil gerne bede om en forklaring, fo... -
Mat C mundtlig eksamen, hvor meget tæller delprøve 1?
ForumindlægJeg skal til en todelt mundtlig eksamen i mat c. Til første delprøve skal man løse en masse opgaver og sidde i en gruppe. I den anden delprøve skal man trække et emne og fremlægge det ved eksamen og der får man en karakter. Sidst jeg var til eksamen for mange år siden fandtes delprøve slet i... -
Jeg skal til Mundtlig dansk eksamen og har om Avisens genre (opinion) Skal finde det rette tekst HJÆLP MIG
ForumindlægJeg skal til Mundtlig dansk eksamen og har om Avisens genre (opinion) Har svært ved at finde en tekst som jeg kan bruge til noget tænker mest på et debatindlæg. Vi har arbejdet med to pensum tekster omkring emnet, Fede mennesker skal betale mere Niels-Erik Dalgaard, Flight magazine, Møgso! Sofi... -
Hvilke karakterer tæller
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er tvivl om hvilke karakterer der tæller o gennemsnittet. Fx har jeg matematik på b niveau og jeg går i 1.g. Hvis det er jeg ikke trækker det til sommer når jeg skal til eksame, tæller min årskarakter så... -
Eksamssæt fra 2005
ForumindlægNogen der har eksamssættet fra 2005. A-nibeau fysik på stx. -
Spørgsmål Ang. samf eksamen c-niveau
ForumindlægHej Allesammen.. Jeg skal op i Samfundsfag, eksamen på c-niveau. Jeg har kigget lidt på nogle indlæg, men har ikk rigtigt fået afklaret mit spørgsmål, derfor spørger jeg: -Hvordan foregår en eksamen i samf. på c-niveau? -Hvad forventes af en? -Hvad kan man udover, at læse hele pensummet igennem... -
Noter til afsætning A skriftligt eksammen
ForumindlægHej jeg ville bare spørger om der nogen der har nogle noter som kunne bruges til afsætning a eksammen -
Emnet for sidste års skriftlig eksamen?
ForumindlægHej. Er der nogle, der kan huske hvad emnet på samfundsfag skriftlig eksamen var i 2013 eller før? -
Engelsk oversættelse... Brug for at blive rettet.... Det haster ....
ForumindlægTranslte the Danish text into English:Hvis man er tålmodig og ikke for principfast, kan man fylde sin computer til randen med ulovligt kopieret musik fra Internettet. Musikindustrien bryder sig naturligvis ikke om, at Nettet flyder med ulovlige musikfiler, og her i landet har en række organisatio... -
Lektiehjælp til mundtlig b-niveau eksamen d. 7/6
ForumindlægHejsa, Jeg skal op til tysk mundtlig 24-timers eksamen (B-niveau) her d. 7/6, og søger en lektiehjælp. Jeg skal bare have hjælp til at skrive et oplæg på tysk (jeg kan sagtens perspektivere til pensum osv. men kan ikke gøre det på tysk!), det vil nok tage en times tid. Jeg er en elev med et høj...
