Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 16721 til 16740 af 141690
-
Omdrejningslegemer
ForumindlægOpgaven er en vedhæftet fil. Jeg kan virkelig ikke se hvad jeg skal, er der nogen der kan hjælpe mig? Og kan det passe at når man tegner grafen, så er det bare en linje der går helt vandret? -
Løs ligning
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til en ligningsopgave. Jeg kan normalt godt finde ud af at regne med ligninger og kommet med mit eget bud på denne opgave men er usikker og ønsker derfor hjælp. Tak på forhånd -
Matematikrapport om storebæltsbroen
ForumindlægEr der nogen som har lavet en matematikrapport om storebæltsbroen? Jeg går på HTX, hvis det kan hjælpe.. Jeg er virkelig lost i nogle af opgaverne, så hvis der var nogen som vil hjælpe vil det være dejligt :D -
Studieretningsprojekt(Pendul eller vandraket) Nogen der kan hjælpe????
ForumindlægHey allesammen :D Er der nogen der tilfældigt har skrevet en opgave i fysik(B hovedfag) og matematik(A) om emnerne Pendul + raket?? ER lidt på bar' bund På forhånd Tak Nina -
OSO?
ForumindlægI næste uge skal jeg skrive en oso (obligatoriske selvvalgte opgave).. så vil jeg gerne spørge om jeg kan skrive om en sygdom, hvis jeg nu skriver om sygepljerske..?? Tak. -
koordinatsystem
ForumindlægHej jeg sidder her og har problem med at lave denne her opgave,] Opgaven ser saaden her ud > 3. Engelske Pund Kusen paa pund er 1065.47. Camilla kober 20 pund inden afrejsen. a: Hvad skal hun betale, naar vekselgebyret er 20 kr? saa har jeg svaret 20 pund × 1065.47 divider med 100 = 213... -
Hvordan regner man dette
ForumindlægHvordan beregner man denne opgave? Ved godt, at man hurtigt kan beregne det via geogebra, da man kan sætte den op som en linære funktion Men hvordan beregner man det uden graf? https://gyazo.com/9454f3c2e306b5517881c16c7c997fd3 -
Kildekritik af imperialisme/globalisering
ForumindlægHej. Ville lige høre om der er nogen som ligger inde med noget inspiration til noget kildekritik, af noget, som har noget at gøre med imperialisme eller globalisering. Gerne en opgave eller lign. man kan gå ud fra. På forhånd mange tak :-) -
SSO
ForumindlægHej. Er der nogle herinde, som har skrevet en SSO opgave i biologi B omkring "down syndrom"? Jeg står nemlig her og mangler nogle gode materialer til emnet. Tak på forhånd :-) -
Argumentive essay
ForumindlægHej vi har til opgave fået at vide vi skal lave et argumentive essay om corona vaccienen, er der noget, der ved hvordan man laver et argumentive essay, og hvad den eventuelt skal indholde. -
Biologi A 2013 juni (eksamenssæt)
ForumindlægHej, jeg har problemer med at besvare opgave 1,2 og 4 i dette eksamenssæt, det skal laves som aflevering. Håber nogen kan hjælpe, selvom jeg ikke har stillet nogle konkrete spørgsmål... :) -
Matematik HHX B niveau d. 26 maj 2015
ForumindlægHejsa, er der nogen der ligger inde med OPGAVE 7 spørgsmål C fra eksamen i matematik på hhx b niveau d. 26 maj 2015? Har virkelig brug for hjælp til den -
Areal Af en Femkant
ForumindlægHej alle. Jeg er ved at gøre en matematik opgave, og jeg har ingen ide hvordan man regner areal af en femkant. Alle siderne undtagen for en er 4,50cm lang. Svar hurtigt! Thure. -
Mængdeberegning
ForumindlægHej. Jeg ville bare høre om man skal lave om på decimalerne, hvis man fx har fået givet noget i gram i en opgave, skal man så lave det om til kg? Og hvordan udregner man mol/L om til mM? På forhånd tak:)) -
Lineær algebra kryptering
ForumindlægEr der nogen som kan fortælle mig, hvordan man angriber denne opgave? -
AKUT HJÆLP MED GEOMETRI!
ForumindlægPlease hjælp! Orker ikke denne her opgave mere. Gå ind på billedet og løs opgaven. -
Vektorer
ForumindlægHjælp jeg har svært ved disse opgaver om vektorer og forstår ikke opgaverne -
Eksamens-hjælp
ForumindlægHej venner :)) Jeg sidder og er igang med matematik b eksamen på HTX. Jeg står i den uheldige situation at jeg skal aflevere mange eksamens opgaver inden for kort tid, og har været en idiot at slette min matematik eksamen, så jeg er startet forfra. Jeg søger nu en medstuderende, som laver s... -
præteritum og imperfektum
Forumindlæghej, jeg har en spansk aflevering for til lige omlidt. Jeg er dog meget usikker på forskellen på imperfektum og præteritum... jeg har søgt på google og mine noter og hverken den ene eller anden hjælper. Det er ikke så meget fordi jeg ikke kan sige hvad forskellen er (tror jeg) jeg er måske bare ... -
Perspektiv
ForumindlægHey - Skal skrive større skriftlig opgave om perspektiv i matematik og kunne godt bruge lidt hjælp...Hvis der er nogen, der har beskæftiget sig med emnet og måske endda har skrevet en stor opgave - er de velkomne til at sende den til mig på [email protected]å større skriftlige opgaver i mat...
