Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16761 til 16780 af 96602
-
Spørgsmål om syre :)
ForumindlægHvad er det der sker, når en syre nedbryder et metal, som fx. mg? Og hvad er det der sker, når en syrer leder strøm? Hilsner den fysik/kemi forvirrede :) -
Renheden af mosfjerne
ForumindlægHej mennesker Er der nogle søde kemi mennesker der vil læse min rapport igennem, det ville være virkelig dejligt:) vil gerne sende den som besked -
SRP
ForumindlægER DER NOGEN SOM KAN HJÆLPE.... hej, jeg skal skrive SRP opgave. Hvad kan man skrive om i Kemi og Dansk? -
SRP emner - HJÆLP
ForumindlægHej alle.. Så er det snart SRP tid, og jeg har brug for inspration til SRP-emer inde for Kemi A og Mat A.. HJÆLP. -
hjælp!!!
Forumindlægjeg skal snart op i fysik og jeg er rigtig usikker på mine notater er der nogle der har et godt link, til nogle fysik/ kemi notater -
Afstemt reaktionsskema
ForumindlægHej :) Nogen der ville hjælpe med afstemning af reaktionsskema til Kemi C? :-) FeS + O2 --> Fe2O3 + SO2 -
Afstemt reaktionsskema
ForumindlægHej :-) Nogen der ville hjælpe med afstemning af reaktionsskema? :-) Det er Kemi C FeS + O2 ---> Fe2O3 + SO2 -
Termins
ForumindlægHej Jeg skal også op i fysik og kemi i terminsprøve, så er der nogen som har gode opgaver eller ting jeg skal læse op på, det vil være en STOR HJÆLP. Tak på forhånd -
FYSIK EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op i Fysik/kemi på onsdag, og er bange for at trække Atomfysik. Hvad skal jeg snakke om hvis jeg trækker atomfysik? tak på forhånd. -
α- og β-1,4-glycosidbindinger
ForumindlægHej alle! Jeg skal til eksamen i kemi og fortæller lidt om α- og β-1,4-glycosidbindinger;er der nogen der kan forklare mig hvad det er? Det er under emnet sukker.. -
Hjælp!Forsøg om Elektromagnet
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ???? -
alkaner og alkener - polære eller upolære?
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i kemi C i morgen, men falder nu over spørgsmålet: er alkaner og alkener polære eller upolære? Håber på et hurtigt svar, da det haster ret meget! -
Beregning af masse hjælp!
ForumindlægHej! i min kemi journal skal jeg beregne massen, (ikke molar massen) af Na2O, NaOH og Na2CO3 hvordan gøres dette når jeg kun har beregnet molar massen??? -
Tungtopløselige ioner
ForumindlægHej - endnu et kemi-spørgsmål! hvordan kan man se at AgCl i reaktion NaCl + AgNO3 --> AgCl + NaNO3 er det tungtopløselige stof? På forhånd tak -
Elektronspring
ForumindlægJeg skal snart til fysik/kemi eksamen, og har brug for forklaring af ''elektronspring'' på forhånd tak! -
Afstemning med oxidationstal
ForumindlægNormal har jeg ingen problemer med kemi, men er faktisk blevet lidt usikker på om det er korrekt afstemt. På forhånd mange gange tak for jeres svar :) -
Tilbydes: Lektiehjælp i Århus.
ForumindlægKontakt mig privat, og vi kan finde ud af noget. Det drejer sig hovedsageligt om fysik, kemi, matematik og tysk. -
Opløseligheden!
ForumindlægHey har vedhæftet et billede af en opgave i kemi! jeg er helt blank på hvordan jeg skal lave den? Nogle der har et bud eller 2? -
be/af-kræftelse
ForumindlægJeg har lavet en kemi opgave, dog er jeg usikker på om min løsning og fremgangsmetode er rigtigt. (se vedhæftet dokument) På forhånd tusind tak -
kogepunkter og smeltepunkter???(Hjælp)
Forumindlægkun to spørgsmål til en kemi opg. saltvands kogepunkter?? saltvand smeltepunkter?? er super taknemlig hvis nogle gider at hjælpe :)
