Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16781 til 16800 af 163702
-
Hvordan bliver man bedre?
ForumindlægHej alle mennesker.. Håber I nyder hver jeres ferie og tillykke til de nybagte studenter.. Jeg skal efter sommerferien gå i 3.g og jeg har et lidt større problem (jeg har engelsk på A men jeg har lige fået en utrolig dårlig karakter (skriftlig) - det skal siges, at engelsk ikke er min stærke si... -
AT-Eksamen!
ForumindlægHej alle. Jeg har hårdt brug for hjælp, da jeg står og skal til AT-eksamen mandag. Emnet er kultursammenstød- integration i England, og min fagkombination er engelsk og historie. Men er ikke den største knag til historie, så har brug for noget hjælp ved et af mine spørgsmål som lyder: "Hv... -
Studieretning
ForumindlægHej, jeg er blevet en MEGET forvirret pige. Jeg går i 9. klasse lige nu og selvfølgelig skal man tage stilling til hvad man skal efter folkeskolen. Jeg har beslutten en 10. klasse på et gymnasie, senere vil jeg på gymnasiet da det er et krav (skal læse til jura). MEN, selvfølgelig bl... -
ku klux klan
ForumindlægHej er der nogle der kab give lidt generel viden om kkk til mundtlig eksamen -
Pensum - tandlæge og tandplejer
ForumindlægNogen de ved hvordan pensum ser ud for de to uddannelser? Er det dansk eller engelsk? -
STX ?
ForumindlægHej . Jeg er på brobygning i denne uge. Jeg har besøgt STX og jeg har bestemt mig for at tage derhen efter 9. Men jeg vil gerne have alle de her fag : Spansk, fransk, engelsk, dansk, matematik, fysik og kemi .. Kan det lade sig gøre ? Håber på hjælp :) -
Desperat hjælp! Haster!
ForumindlægHej, Skal have valgt til i morgen, hvad jeg vil skrive om. Kan vælge fagene Engelsk-Historie eller Engelsk-Dansk Men er på bar bund, hvad jeg skal skrive!! NEED HEEEELP! På forhånd tak! -
Eksamen?
ForumindlægHejsa...Er chancen for at dumpe i dansk ikke meget lille? Mener ikke jeg har hørt nogen få lavere end 6. Skal op tirsdag og har overhovedet ikke styr på det. -
Eksamen
ForumindlægHel alle! Jeg er igang med afsluttende eksamer på hhx 3.år. Jeg missede desværre, de sidste timer af Psykologi B og er derfor lidt uvidende om, hvordan eksamen foregår, idet læreren fortalte om det, netop de timer. Er der nogle som ved noget eller har nogle links, der kan gøre mig en smule klog... -
Huske matematik godt/læse op på det
ForumindlægJeg går i 3.g og har matematik på A, og skal derfor afslutte faget i år. Grundet, hvad jeg vil tro er uheldig disponering af tid, mangler vi i min klasse at komme igennem 3 emner, og der er lidt over 1 mdr tilbage til eksaminerne offentliggøres... Vi skynder os ekstremt hurtigt igennem de fors... -
Studieretningsopgave i 3g
ForumindlægHej, Nogen der har nogle gode forslag til hvad man kunne om i studieretningsopgaven i 3g? Min studieretning hedder Engelsk A, Spansk A og Naturgeografi B Samtidig må man også kombinere med enten Historie eller Dansk. Så vidt jeg har forstået behøver man ikke vælge fag fra forskellige fakulteter... -
SRP - Hjælp!
ForumindlægHej med jer :-) Jeg går i 3.g på STX og skal derfor skrive min studieretningsopgave her til jul.. Mit problem er bare, at jeg ikke kan finde et emne, som virkelig fanger mig.. eller et emne, som ikke er alt for "brugt", hvis i forstår. Jeg ønsker at skrive i engelsk(A) og historie(... -
Hjælp til valg af SRP emner/fag.
ForumindlægJeg skal allerede på tirsdag angive mine to fag til mit studieretningsprojekt (SRP). Jeg går på STX, og har studieretningen (Samfundsfag A, Matematik A). Det vil sige et af mine fag skal være Samfundsfag eller matematik. Men jeg tror jeg vælger samfundsfag over matematik (Jeg er lort til matemati... -
noter tak
Forumindlægnogle der ligger med nogle noter da jeg skal op i mundtlige matematik ku det være rart med nogen som passer til mundtlig matematik eksamen -
mdt. matematik
ForumindlægHeyhar været så uheldig at skulle op i mundtlig matematik..Er der nogen herude som er lige så uheldige?hvis der er, hvorn har i så tænkt jer at læse op til eksamen? ville gerne have nogle råd, da jeg ik har været op i matematik før(på gym) -
Optagelsesprøve 2010
ForumindlægHej Jeg ville gerne lige høre om noget fra dem der har været til en optagelsesprøve til gymnasiet sidste år. og kan fortælle konkret hvad der forgår under prøven og om de giver kommentarer efter hver prøve....Er vildt nervøs for at jeg dumper. -
En funktions middelværdi over intervaller
ForumindlægHej jeg har fået et spørgsmål til min mundtlige matematik eksamen der hedder: Gør rede for en funktions middelværdi over intervallet [a,b] Håber der er nogle der kan hjælpe. -
FY eksamensspørgsmål på forhånd
ForumindlægHej. Er der nogen der ved, om man får spørgsmålene til den mundtlige eksamen i fysik på forhånd? -
-3 ?
ForumindlægHvor ringe skal man være for at få -3 til en mundtlig eksame ? -
Divorced, beheaded, survived
ForumindlægHej Allesammen er der nogle der vil rette mit engelsk essay?
