Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 16801 til 16820 af 34450
  • Eksammensbevis.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg får snart mit eksammensbevis, men jeg vil gerne vide hvad der kommer til at stå på det. Er det kun eksammens karakter? Tak på forhånd.
  • Nogen der har læst Les Secrets?

    Forumindlæg
    Hej med jer:)Tlnkte på om der var nogen der havde læste denne Les secrets som er et opgavesæt til en eksamen.. vil gerne lige have at kort resume bare på dansk :)
  • Søger teksten The umbrella

    Forumindlæg
    Er der nogen som har teksten The umbrella, for den tekst jeg har fået til min eksamen som jeg skal op, i morgen er ganske enkelt ulæseligt .....
  • karakter beregnings program

    Forumindlæg
    man kan få et program der beregner ens samlede karakter til eksamen... Nogen der ligger inde med det?
  • hej alle sammen! det haster!

    Forumindlæg
    Jeg skal til NV-eksamen i morgen, og jeg har en rapport om frugtbatterier. Nogle der har en ide om hvad lærerne kunne finde på at spørge om ? :)
  • Perspektivering til smag og aroma

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til NV-eksamen i smag og aroma imorgen, og ved overhoved ikke hvad man kan perspektiverer til hvis man har om smag og aroma. HJÆLP ! tak på forhånd :)
  • Eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Sidder og forbereder til skriftlig eksamen hhx mat A er stødt på den her uden hjælpemidler nogen der har et hint til hvad jeg kan gøre?
  • Spanske ekstemporal tekster

    Forumindlæg
    hej alle!?Skal til eksamen i spansk... Er der nogen som kender til et sted hvor man kan skaffe disse ekstemporaltekster? Ville være perfekt øvemateriela... mvh. Rasmus
  • hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogle der har lavet opgave 4 i fra http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2001-6-1bi.pdf.Jeg forstå ikke hvad der er man skal.. Er der ikke nogle der kan hjælpe mig.. Bare lidt
  • Dusør 50kr. Til den første.

    Forumindlæg
    Dusør. Til den der kan sende opgavesættet fra skriftlig eksamen i Samfundsfag A-niveau på STX fra sidste år altså 2008 sommeren.
  • skummel opgave (mat2b)

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-6.pdfHvordan vil I løse opgave f... jeg er i hvert helt væk!!
  • Franskeksamen

    Forumindlæg
    Hej! hvordan forbereder man sig bedst til fransk eksamen? kan man klare sig nogenlunde uden at kunne særlig meget fransk?
  • Bestået??

    Forumindlæg
    Hey. er der nogen der ved hvor mange point man skal have for at bestå den skriftlige matematik eksamen 2005 (ét årig a)?på forhånd TAK....
  • Mundtlig mat - differentialligningsmodeller

    Forumindlæg
    Differentialligningsmodeller er opgivet til eksamen, men der er ikke nogle egentlige beviser - og det er et lidt diffust emne.Er der nogle der ved hvordan et evt. spørgsmål kan lyde til dette emne?På forhånd tak
  • eksamensopgave 2008

    Forumindlæg
    hej, Er der nogen der ved hvilken tekst der blev brugt til skriftlig eksamen stx i engelsk A niveau sommeren 2008?
  • redox reaktioner

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan give mig en forklaring på hvordan man kan afstemme redox reaktioner.. Skal til mundtlig eksamen i mn-kemi.På forhånd tak..
  • Grænseværdi/ppm

    Forumindlæg
    Hej...Sidder og læser til kemi eksamen...Had er grænseværdi mmålt i ppm???????Og hvad står ppm for?Det er i forbindelse med chlorholdige opløsningsmidler...
  • KEMI: mangler beskrivelse/rapport om demonstrationsforsøg m.m.!!!

    Forumindlæg
    Skal til kemi-eksamen; mangler nedenstående:- Affarvning af azorubin- pH i forskellige opløsninger af salte- fremstilling af skumplast- fremstilling af nylon
  • tips til mundlig eø

    Forumindlæg
    hejsa...Jeg skal snart op i eø og ville gerne forhøre mig lidt om hvordan eksamen foregår. Så hvis der er nogen som kan give mig lidt vejledning så ville det være dejligt...
  • Please: Noter til Platon og Hieron!!!

    Forumindlæg
    Jeg mangler VIRKELIG notater til Platons Alkibiades samt Xenophons Hieron !!!!!!!!Eksamen [email protected]å forhånd TAK!!!!!!!!!!!Marie