Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 16821 til 16840 af 36230
-
optagelsesprøve
Forumindlæghejsa Jeg skal desværre snart op til en optagelsesprøve. er der nogen som har været op til en optagelsesprøve? og hvordan var det? Jeg skal op i dansk og engelsk mundligt og fysik/kemi, matematik skriftlig. er meget nervøs! er nemlig ikke særlige god til matematik!!!! -
opgave inspiration
ForumindlægHej Jeg skal skrive projekt i engelsk A og psykologi B og mangler et emne. har overvejet noget omkring ondskab eller noget i den retning, alle andre forslag om evt. bøger eller emner er velkomne, -
Ordsprog - Søger en side hvor man kan oversætte
ForumindlægHej Jeg søger en hjemmeside eller andet, hvor man kan oversætte danske ordsprog til de tilsvarende engelske. Findes der sådan nogle sider? Har søgt Google igennem og ikke rigtigt fundet dem jeg skal bruge, har en ordbog men her kan jeg ikke slå dem op. -
flertal af "walkman"
Forumindlæg1. Hedder flertal af "walkman" = "walkmans"? 2. En computermus hedder "computer mouse" på engelsk, men hvis der er flere computer mus, siger man så "computer mice"? (lyder lidt mærkeligt) -
Argumentation
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal til eksamen meget snart i engelsk skriftlig b-niveau, men jeg vil gerne spørge om der er nogen der kan give nogle fif til, hvordan man kan argumentere meget godt og at det bliver nemt for en? :) Håber virkelig der er nogen, mvh. Hyacinth -
AMISH HASTER!!
Forumindlæghej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP -
9. Klasses eksaminer
ForumindlægHej. Jeg er på vej mod eksaminerne og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan de eksaminer foregår i 9. Klasse. Jeg skal op i dansk, engelsk, kristendom og fysik. Har i nogle gode råd til eksaminerne og hvad man skal læse op på? Mvh kinna -
Essay
ForumindlægHej Jeg er pige i 2g der har lidt udfordringer... Er der en der kan hjælpe mig med et essay. Mangler at forstå det grundlæggende I et engelsk essay. Jeg har enormt svært ved at lave et. Bor i Odense Byd gerne ind hurtigt -
utilfreds med karakter - klag
ForumindlægPå min skole er der rigtigt mange der er utilfredse med deres karakterer, mange i en klasse er dumpet. En af vores lærere har opfordret os til at klage. Der er totalt kaos med cencorerne, siges det. Hvis du har skrevet i f.eks. Afsætning og engelsk, og din vejleder er afsætningslærer, så skal cen... -
Problemer med at finde litteratur til en større opgave i historie.
ForumindlægJeg skal skrive en stor opgave om den spanske historie fra år 1900-200, den spanske borgerkrig og Andalusiens industri.Problemet er bare, at jeg ikke kan finde nogen litteratur om den spanske historie (år 1900-2000) og Andalusiens industri. Nogen der kan hjælpe? På forhånd tusind tak for hjælpen :) -
Bryder det med SP vilkår?
ForumindlægHej jeg har fået hjælp her inde til en spansk afl. via nogle rettelser af mine spanske sætn. ?. Hvis det er snyd ville jeg sætte pris på at mine indlæg blev slettet, da en dreng fra klassen har ondt i ***** og truer med at sige det til min spansk lærer. :) Mvh Søren -
Soñar en cubano oversat
ForumindlægHej, er der nogle der sidder inde med en oversættelse af den spanske tekst Soñar en cubano, som står på spansk. Har brug for at forstå, hvad teksten handler om, da niveauet er meget sværere end det jeg er vant til. Så det ville være rart. Det er et uddrag fra den spanske forfatter Christ... -
bestået fag?
Forumindlægjeg har et spørgsmål om jeg er bestået eller ej. jeg fik 2 i min skr. spansk eksamen. i mine årskarakterer har jeg fået 7, mdt. og skr. hvis jeg dumper mdt. spansk (det skal jeg til eksamen i på tisdag), er jeg så dumpet i spansk? pga. min lave skr. eksamenskarater? på forhånd tak -
Fresa y chocolate
ForumindlægJeg er har også valgt spansk og historie til min studieretnings opgave, men I skal lige huske på at selvom et at mit hoved fag er spansk, skal opgaven skrives på dansk, men med spanske citater;) Også har fået fresa y chocolate som matriale, men er ikke rigtig kommer videre, nogle der kan hjælpe? -
Please hjælp med at rettet
ForumindlægJeg skal skrive en spansk stil og det er første gang. Jeg har skrevet det først på dansk og prøvede derefter at oversætte det på Spansk. Jeg håber at nogle vil rette min stil, så at min lærer forstår hvad der står. Hvis der er en der er god til spansk og vil hjælpe, så håber jeg at du vil kigge m... -
Hvilken studieretning vil være bedst?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg står og skal til at vælge endelig studieretning(STX). Mit foreløbige valg er: Samfundsfag A, Engelsk A, Matematik B. Situationen er dog den, at jeg ikke længere magter mere sprog end højest nødvendigt (eng A) og at jeg bliver mere og mere afklaret med at jeg skal læse idr... -
Gennemsnit
ForumindlægHej hej! Jeg er blevet vildt forvirret over mit gennemsnit. Det ser ud som følgende (jeg har ikke være oppe i historie endnu, det er den sidste på tirsdag, og så skulle jeg gerne blive student). Historie karakteren er derfor sat som den værst mulige, nemlig 0. Jeg går på studenterkursus, og er... -
2 sætninger? :)
ForumindlægHarj, sidder lige og har nogle problemer med at formulere følgende sætninger: (fra dansk til engelsk)Der handles med mennesker - fortrinvis med kvinder og børn - som aldrig før.På tværs af landegrænser, kloden rundt.At handle med mennesker er human trafficking.. og jeg kan sgu ik få det til at h... -
Hvad gør jeg forkert?
ForumindlægHej folkens, Nu er jeg lige startet i syvende klasse og jeg har fået til opgave at skrive om mig selv. Da jeg havde skrevet det, fik jeg min far til at kigge på det, og han sagde at jeg ikke stiller de engelske sætninger rigtigt op. Han gad ikke rigtig forklare det, så derfor håber jeg at I vil ... -
Noter til Oldævl
ForumindlægDa jeg skal op i Oldævl, vil jeg lige høre om der er nogle, som ligger inde med noter til følgende: Europides; Elektra Homer; Iliaden. Herodot. Platon; Apologien. Platon; Symopsion. + en del monumenter.På forhånd tak. TSS
