Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16841 til 16860 af 41162
-
10 klasse
ForumindlægJeg tager 10 efter 9 klasse, men hvad sker der egentlig hvis man nu dumper dansk afgangseksamen? Kommer man så ikke ind på 10? -
Hjælp til DHO emner!
ForumindlægHej! Er der nogen der har nogle gode ideer til emner om retorik til min DHO opgave? Jeg har valgt retorik og dansk... -
Sætning
Forumindlæger dert en som kan hjælpe mig med at oversætte følgende fra dansk til spansk "han er blevet" ?? -
Three step composition
ForumindlægKan nogen oplyse mig om den korrekte danske betegnelse for en "three step composition" i literatur -
Det moderne gennembrud
ForumindlægNogen der har skrevet om det moderne gennembrud i dansk faget (DHO) som vil dele sin opgave med mig. Mangler lidt inspi -
Hvordan passer kortfilm "Helium" under fordybelses området Filmgenren?
ForumindlægHej er i gang med min synopse i dansk og skal svare på hvordan kortfilmen "Helium"passe under fordybelses området Filmgenren? Tak på forhånd -
Referat af The Raft
ForumindlægHej Nogen der ligger inde med et referat af den engelske tekst "The Raft" På dansk eller engelsk - er ligegyldigt ;) -
Ørneflugt - Eventyr eller novelle?
ForumindlægHej alle, jeg har valgt Ørneflugt af Henrik Pontoppidan som prøveoplæg i Dansk, men vil i kalde det et eventyr eller novelle? Tak på forhånd -
Oversæt ordet udstødt?
ForumindlægJeg kan ikke finde noget engelsk tilsvarende for det danske ord...jeg skal bruge det i sammenhæng med at jeg snakker om sociale udstødte grupper -
Modsætningsanalyse
ForumindlægHey, dansk eksamen snart, nogen der kan hjælpe??! Hvordan laver man en MODSÆTNINGSANALYSE? Tak på forhånd, Mvh Taia og Nynne -
Tosse-Carla - Synopsis
ForumindlægHej Alle Jeg skal til dansk årsprøve lave en synopsis af teksten Tosse-Carla skrevet af John Nehm. Hvad skal man gå i dybden med i den tekst? Tak på forhånd! -
Oversættelse af noveller
ForumindlægEr der nogle som ved hvor man kan se om en bestemt novelle er oversat til dansk? Har virkelig brug for det.. Please hjælp hvis du ved noget.. -
eks på en god logbog
Forumindlægjeg skal bruge en eksempel på en god log bog , for jeg og min gruppe skal lave et sammen , dansk niveau C . tak på forhånd -
Hjælp ang. Opgave
ForumindlægHej Studiepotalen, Jeg vil gerne lægge min dansk mundlig opgave ud -hvor jeg fik 12. Er det muligt? Evt. Hvordan jeg gør. -
Rettelse - Grammatiske og sproglige fejl!
ForumindlægNogle der gerne vil rette min dansk opgave indenfor grammatiske og sproglige fejl! Håber virkelig der er nogen der vil :) God dag :) -
Piccoline på engelsk?
ForumindlægEr der nogen der ved om der findes et ord/term på engelsk der svarer til funktionen (kontor-)piccoline på dansk? -
Hvilken Model
Forumindlægjeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag? -
eksamen i morgen. hjæææææælp
ForumindlægHej folkens DET HASTER VIRKELIG. Skal op til eksamen i morgen i dansk og skal sætte den grimme ælling i aktantmodellen, kan i hjælpe??? -
Levende reklamer
ForumindlægHej Skal til mundtlig dansk eksamen imorgen i levende reklamer. Kan man bruge/ beskrive det gyldne snit i en levende reklame. ? -
HJAELP DET HASTER!!
Forumindlæghej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres inat! Please :-D
