Søgning på: religion c eksamen. Resultater: 16861 til 16880 af 92030
  • aflevering

    Forumindlæg
    hei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak..
  • Kan man komme op i disse ting?

    Forumindlæg
    Hej alle sammenNår man er til eksamen i Dansk niveau A. Kan man så godt komme op i følgendeReklamerAviserArtiklerBillede (maleri)DigteEller er det udelukkede en novelle som man "typisk" vil komme op i?
  • Problemregning

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen i matematik. Er det rigtigt at man ikke må skrive med blyant på svarark for så tæller det for 0 point?
  • Analyse til en læreplads.

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op til eksamen om ikke så længe, og jeg har valgt en læreplads. Så ville høre om der ikke er nogle der har en analyse af novellen, som de vil sende mig på den eller anden måde?? :-)
  • Kloning og metode

    Forumindlæg
    Jeg skal til AT eksamen imorgen, og har lige brug for en lille smule hjælp. Hvis man skal udføre kloning i praksis, hvilken udførelsesmetode vil man så bruge? Deduktiv eller induktiv? eller begge?
  • Bestået eller ej?

    Forumindlæg
    Hvis man i matematik årskarakter har fået i et 4 i mundt. og et 4 i skriftl. og at man i den skriftlige eksamen ikke består - har man så bestået faget eller hvordan fungerer det:)?
  • cellemembran

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål til min biologi eksamen som jeg ikke kan finde ud af: - Redegør for transportprocesser over cellemembranen Håber der er nogen som kan hjælpe :-)
  • Odysseen eller iliaden?

    Forumindlæg
    Er odysseen det samme som iliaden? Homers oddyssé eller Homers iliade? jeg forstår det ikk og skal til eksamen i det..
  • Glæden ved strandkanter

    Forumindlæg
    Til min eksamen har jeg valgt glæden ved strandkanter. Når jeg skal til at analysere budskabet, hvor kan jeg da gøre det? Hvad kunne budskabet være?
  • Samfundsfag B

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt bruge en hjælpende hånd/ideer til når jeg skal læse til eksamen. Jeg ved ikke hvad/hvordan jeg skal gøre det. Nogle der vil/kan hjælpe mig?
  • Noget om termins eks. Engelsk

    Forumindlæg
    Nogen som ved noget om Engelsk eksamen på A-niveau??? Altså hvad der kommer eller kan komme til termins prøverne i 3. g???
  • Hurtigt! TAK!

    Forumindlæg
    I engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009?
  • Hjææælp til analyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen og har trukket Rap Nogne der har nogle gode ideer til raptekst der er god at analysere
  • Er man bestået?

    Forumindlæg
    Hej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået?
  • D'Hondts og Største brøks metode

    Forumindlæg
    Hej Hvad er D'Hondts og Største brøks metode? Kan man få sådan noget til matematik eksamen?
  • Videregående uddannelse?

    Forumindlæg
    Mit spørgsmål er egentligt meget simpelt. Søger man ind på en videregående uddannelse med eksamens- eller standpunktskarakterne (eller en blanding), hvis uddanelsen har et karakterkrav?
  • hjælp

    Forumindlæg
    jeg er i gang med at løse opg 5: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120903%20htx122%20MAT%20A.ashx Jeg får disse her resultater: http://i1274.photobucket.com/...
  • Matematik på computeren?

    Forumindlæg
    hi..Jeg har matematik på A niveau, og vi har fået tilbudt matematik på computeren, og også selve eksamen bliver på pcen. Vil gerne Høre om i har erfaringer med det? evt. Ulemper? fordele?
  • Slap-af-fag

    Forumindlæg
    Ville lige høre, hvilkee fag, I mener, er de største/bedste "slap-af-fag"? Tænkes primært på valgfag på B niveau, som skal kunne aflaste to A-niveau fag i 3.g.Self vil nogle mene, at et fag som musik er et slap-af-fag, men det vil dem der ikke har en tone i livet modsige.Hva er et slap-...
  • Differentialkvotienten for funktionen for en harmonisk svingning

    Forumindlæg
    Jeg sidder og forbereder de sidste ting på eksamenspørgsmålene til eksamen. Jeg er kommet til hvor jeg skal definere begrebet differentialkvotient, og finde differentialkvotienten for ovenstående funktion som er grafen for en harmonisk svingning, men jeg kan simpelthen ikke lige konkludere, hvord...