Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 16881 til 16900 af 325233
  • sygdom nedarvning

    Forumindlæg
    Hvis to raske forældre har fået et barn med en ressesivt nedarvet sygdom, hvad er da risikoen for at deres næste barn får samme sygdom? 1. 0 % 2. 25% 3. 50 % 4. 75 % 5. 100%
  • studieretningsopgave om meningsmålinger

    Forumindlæg
    hej :) jeg står og skal skrive SRO om meningsmålinger i samfundsfag og matematik. jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg skal skrive i matematik og få koblet meningsmålinger sammen med fx. binomialfordelingen osv? HJÆLP HJÆLP!
  • Jeg forstår ikke helt...

    Forumindlæg
    Hej hej. Jeg er ved at skrive en opgave, hvor jeg har fået spørgsmålet: Vurdér de evolutionære fordele ved de fysiologiske reaktioner på akut stresspåvirkning. Er der nogle der kort kan fortælle mig hvad det er de vil have svar på, jeg forstår ikke helt spørgsmålet!?!
  • Begrænsninger

    Forumindlæg
    Skal op i AT i morgen og har nogle spørgsmål vedr. området "begrænsninger". Skriver i samfundsfag og historie (civilisationssammenstød) og gør brug af både en hermeneutisk og en kvalitativ metode... Ville høre om i havde nogle hurtige forslag til hvad begrænsningerne kunne være inden fo...
  • Forsøg til eksamen

    Forumindlæg
    Vi går nu igang med et naturfagligt forløb med overemnet strålings indvirkning på levende organismers levevilkår. Vi har valgt underemnet elektromagnetisk stråling. Vi har svært ved at finde nogle forsøg, og vi ville derfor høre, om i har nogle.
  • EU OG ECCO?

    Forumindlæg
    Hej. jeg har i mit opgave fået et sprøgsmål som er Følgende : Hvilken fordele og eventuelle ulemper er det for ecco at dk er med i EU? Jeg har søgt og læst mange steder, men har ikke fået et konkret svar på det, håber i kan hjælpe mig :))
  • Motiveret ansøgning - mod betaling

    Forumindlæg
    Kære folkens Jeg skal til at skrive en motiveret ansøgning til optagelse på en uddannelse via kvote 2. Er der nogen hjælpsomme sjæle, der kan hjælpe mig? Det er selvfølgelig mod betaling. Jeg vil være taknemmlig hvis der var en eller flere der kunne yde en smule hjælp? På forhånd tak :)...
  • Vækst i Danmark

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er igang med denne opgave, som lyder: Hvad skal Danmark gøre for at få gang i væksten? Jeg har selv undsøgt et par tiltag, men jeg er lidt på bar bund. Kan i mon hjælpe? Mvh
  • hjælp til oversættelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil høre om der er nogen herinde som kan hjælpe med at oversætte følgende sætninger: "Vær dig selv" "Alt i dette liv består kun i kraft af dets modsætning" "Erkendelse og Accept" På forhånd tak Morten
  • maple filer kan ikke åbnes

    Forumindlæg
    Hej, jeg har prøvet at åbne mine maple filer, men så dukker denne besked op: File could not be found. De filer er virkelig virekelig vigtige for mig så er der nogen, der ved hvordan jeg kan åbne dem? På forhånd mange tak - den desperate.
  • An diesem Dienstag

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en analyse og fortolkning af "An Diesem Dienstag" skrevet af Wolfgang Borchert som evt. kan sende den til mig eller bare skrive hvad der er vigtigt at komme ind på, eller bare hvad man kan komme ind på i analysen og fortolkningen ?
  • Graf teori

    Forumindlæg
    hej, jeg skal i en opgave bevise følgende: "vis, at hvis alle punkterne i en graf G har lige valens,så har grafen ingen broer" Intuitivt giver det jo god mening, ved dog ikke hvordan man skal bevise det?
  • Søren Kierkegaard Enten-Eller

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan forklare mig hvad Kierkegaard mener her? "Det er dog den skjønneste Tid Forelskelsens første Periode, naar nab ved enhver Sammenkomst, ethvert Øiekast henter boget Nyt hjem at glæde sig over"
  • Overskredet antal af ord.

    Forumindlæg
    Hey folkens, I den skriftlige franskeksamen skal man skrive ca. 250, jeg skrev 286 ( :(!!!!), hvor meget trækker det ned ?? Mvh Mig. Ps. det hele er ekstra surt pga. jeg havde så meget ekstra tid til at rette..
  • Bestemmelse af en centroide

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg har en opgave hvor det er bedre at i åbner den vedhæftede fil, og læser opgavebeskrivelsen. Det er billeder også. Der er 2 spørgsmål jeg ikke kan forstå. Håber i kan hjælpe mig, den skal nemlig løses step for step. Håber nogle kan finde ud af det. Please hjælp hvis i kan
  • Sendt hjem på tænker pls hjælp

    Forumindlæg
    Hejsa jeg er blevet sendt hjem på tænker fra min efterskole og skal skrive en skriftlig begrundelse for hvorfor jeg er egnet til at fortsætte. Hvad i alverden skal jeg skrive. Pls hjælp og ik ignore. Kom med ordentlige svar.
  • Wicca - Opgavehjælp

    Forumindlæg
    Hej!Jeg er i gang med at skrive en opgave om Wicca. (Wicca er en heksekunst/Livsfilsofi/Religion.)Vi fik at vide at de skulle være en kort opgave, det vil sige 5-8 sider. Men nu er jeg nået op på 10 og jeg synes stadig jeg mangler en del...Så jeg vill bare lige spørge at når jeg siger "Wicca...
  • Kan jeg hæve til a niveau?

    Forumindlæg
    Jeg har været til skriftlig eksamen i mat i år (2.g), men jeg har nu fået lyst til at hæve mat til a niveau. Kan man det hvis man har været til eksamen? Da vi valgte valgfag og hvilket fag vi ville hæve tidligere på året sagde lærerne at det var muligt at ændre fag senest en måned inde i det nye...
  • Hvad er Divergens og konvergens?

    Forumindlæg
    hvad er Divergens og konvergens? Altså, når jeg googler kommer der noget helt andet frem! Og det her er noget med geografi, at gøre..
  • Anklaget for snyd???

    Forumindlæg
    Hej, Det mest underlige er sket mens jeg var på ferie nu her. I tirsdags ved aften tid, ca. kl. 17:30, bliver jeg ringet op af en herre fra undervisningsministeriet, der forklarer mig at han ringer for at informere mig om at mit studentereksamensbevis ikke længere er gyldigt pga. plagiat eller sn...