Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16881 til 16900 af 25907
-
Heey alle
ForumindlægHeey, jeg ville bare lige høre om der var nogen der har været til niende klasses afgangsprøve her fornylig, i mundlig engelsk, som der gad at fortælle miig om hvordan prøven er, og om det er svært. Deet ville virkelige være en rigtig god hjælp;b -
DTU
ForumindlægHej Jeg skal snart på DTU, enten på diplom eller civilingeniør.. har nogle spørgsmål..... Er der undervisning hver dag, og hvad tid starte en skoledag? Hvordan foregår undervisningen? på dansk eller engelsk + bøgerne Har man også afleveringer ligsom på gym? -
Gode råd til mig
ForumindlægEr der nogen der har en god ide til hvad jeg skal være særlig opmærksom på når jeg skriver engelsk stil? (ordstillingen eller noget i den retning) Hvis ja, forklar venligst med et eksempel.. :D - så jeg har noget at gå ud fra.. -
Hvad svarer en "cup" til???
ForumindlægHey! Jeg skal til at bage nogle lækre cookies, men opskriften er på amerikansk/engelsk. og her nævner de en "cup", og jeg ved bare ikke hvad det svarer til på dansk?? - Nogle, der kan hjælpe mig? På forhånd, mange tak og god weekend. :-) -
Alle STX´er som har været til terminsprøver kig her !
Forumindlæghey student ! jeg skal op til terminsprøve mandag, tirsdag og torsdag det er dansk A, Engelsk A, og biologi A hvis du har været op til terminsprøve for 09´... hva fik i af opgaver ? evt. gamle eksamens opgaver ? -
Hjælp til stil (ideer til emne og handling)
ForumindlægHej allesammen som i kan læse i overskrift skal jeg lave en Engelsk stil og det skal være en gyser, men så kommer det store problem jeg har virkelig ingen idé om hvad den skal handle om.. Så tænkte om i havde nogen gode ideer? -
Spanskundervisning
ForumindlægJeg tilbyder privat spanskundervisning til enkeltpersoner og grupper i Storkøbenhavn. Pris er 90 kr per time. Jeg er en spansk kvinde, der har erfaring med undervisning i spansk sprog Undervisningen foregår på engelsk eller spansk. Interesserede kan sende mig en mail: [email protected] -
Google Translator som program
ForumindlægHej derude! Jeg skal til Engelsk terminsprøve i morgen, så jeg vill bare høre om der er nogle der kender et godt program der kan oversætte hele sætninger som fx "google translation" hvilket er fantastisk godt.! På forhånd tak. -
rettelse af stil
ForumindlægKunne det tænkes at der var nogle der kunne tænkes at læse min engelsk stil og rette de værste bommerte? Det er ikke noget der haster, men jeg prøver bare at være i god tid!\n\nPå forhånd tak ;) -
Proverb | Da --> En
ForumindlægHej!\n \nHvad er det tilsvarende engelske ordsprog til "Den kloge narrer den mindre kloge"? Hvis der overhovedet er et ;)\n\nDet skal bruges til et poster essay om ignorance.\n\nTak for hjælpen. -
Emne til politisk tale
ForumindlægHej, Jeg skal lave en skriftlig aflevering i engelsk, som går ud på at skrive en politisk tale om et valgfrit emne. Den skal være på 300-500 ord. Jeg ville super gerne have lidt inspiration, og høre om har nogle idéer til et evt emne :) -
hvordan siger man denne sætning på eng?
Forumindlæghvordan skrives denne sætning på engelsk: "I det hele taget var hun ved sin død mere kendt som Ted Hughes' intelligente kone og mor til hans børn end som digter i kraft af sig selv"\nHåber på hjælp... -
Redegørelse/Outline
ForumindlægJeg skal lave en redegørelse/outline af tre engelske tekster. \n\nMen hved skal der med i en redegørelse og hvordan er den forskellig fra et referat??\n\nHåber nogen kan give mig et hint. -
Problemstilling
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive en AT-synopsis som jeg så skal op i til sommer i 2.g. Jeg har valgt at skrive i fagene engelsk og samfundsfag. og så ville jeg egentlig høre om der var nogen der havde nogen ideer til et godt emne og evt. en ide til en problemstilling? på forhånd tak, Kristoffer:) -
Resumé + analyse ad Flight - Alice Hoffman
ForumindlægHej alle. Jeg står her og skal lave en analyse af Flight, skrevet af Alice Hoffman. Er der nogle som har en lille analyse resumé, som de vil dele med mig på engelsk? Som jeg kunne bruge som inspiration :) Er lige kommet ind i en ny klasse på gym, så er ikke så vild med at spørge de andre... T... -
mapel 2015 nogen dansk vejledning??
Forumindlæghejsa... jeg er ordblind og har virkeligt svært ved det engelske... findes der en dansk vejledning til at komme igang med mapel 2015??? håber virkeligt nogen kan hjælp!!! skulle jo gerne også bruge det på A niveau... mange hilsner Bettina -
Sort skærm
ForumindlægHej Studieportalen Jeg vil mægtig gerne ind og se videoer vedr. engelsk. Når jeg trykker på "play" går skærmen i sort, men jeg kan høre underviserens stemme. Ved I hvorfor, og hvordan det afhjælpes. M.v.h. Carsten -
Ret en (Kort!) eng oversættelse
ForumindlægHej Alle Jeg vil være rigtig taknemmelig hvis nogen gad og rette eller gør mig opmærksom på fejl i min engelsk oversættelse.. Jeg sender den via. mail.. Men plzz skriv er ret desperat!! Tak på forhånd og knus.. -
Ret Kort eng oversættelse
ForumindlægHej Alle Er der nogen, der gider og rette en kort engelsk oversættelse, på knap 16 linier. Er ret så desperat!! Så plzz, skriv! Jeg sender på mail, da det er pdf fil, som jeg har oversat den fra.. På forhånd tak.. -
PLEASE HEELP !?
ForumindlægHey ! Tænkte på om nogle af jer derude ikke lige havde tid til at kaste nogle kommentarer til en analyse jeg har lavet på engelsk. evt. meget gerne med nogle rettelser. Analysen er Save as many as you ruin . Peace out ..
