Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16921 til 16940 af 153957
-
Hvem er god til engelsk?
ForumindlægEr der en skøn person, som kunne tænke sig at hjælpe mig med rette min engelsk stil.. Jeg er ikke særlig god til skriftlig engelsk. Håber der er en der kan .. Mange tak:-) -
Procent for karakter
ForumindlægHej SP Jeg har lige været til to skriftlige eksamener. Er der nogen der kan opstille procent svarende til karakter. Hvis jeg skal have 10, hvor mange procent skal jeg så have. På forhånd tak ?? -
Er man bestået?
ForumindlægHej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået? -
Magtens tredeling
ForumindlægJeg er igang med en skriftlig opgave, men det er det her spørgsmål som jeg ikke forstår. - Hvordan kan den lovgivende magt komme af med den udøvende magt? og omvendt? Tak på forhånd -
spansk studentereksamen
ForumindlægHej Er der nogle som har været oppe i skriftlig spansk i dag som kunne tænke sig at poste deres oversættelse her, så man kunne sammenligne dem? :) -
-3
ForumindlægHvad sker der hvis jeg får -3 i både skriftlig & mundtlig matematik B? I forhold til at det skal vægtes med 1,5 -
Bioteknologi
ForumindlægNogle som har været til bioteknologi skriftlig eksamen i går? :) Hvis ja, må jeg se jeres besvarelser? Skal se om jeg nogenlunde har svaret det samme. -
Oprykning til 2. år på stx
ForumindlægHej, jeg tænkte lige på oprykningen til 2.g Årskarakterne, det er dem de lægger sammen?, tælles årsprøverne med? Når man bliver rykket op, tælles mundtlige og skriftlige sammen eller er det hvert for sig? -
Points og karaktergivning
ForumindlægHej .. Nogen der evt. kender et til listen over hvilken karakter, der gives efter hvis antal points i skriftlig matematik STX B-niveua? -
Hurtig spørgsmål
ForumindlægHvorfor er der noget der hedder Mg^2 altså med hævet skrift og noget der er Sænket f.eks. 02 -
dumpet
ForumindlægJeg er dumpet i engelsk mundtlig, og til årskarakter har jeg fået 4 i mundtlig og 02 i skriftligt? Er jeg så dumpet i engelsk generelt? -
855 online og ingen kan hjælpe:(
Forumindlæg.. Er der en sød person der er god til skriftlig dansk???? som kan rette en lille opgave for mig .. Den skal afleveres iaften :'( -
The armish people
ForumindlægHer er en skriftlig fremstilling fra 9. klasse, der er stavefejl og et par eneklte forkert ordstilling. Fik 10. -
( Haster tysk stil )
ForumindlægHeey derude nogle der har lavet Termins i tysk skriftlig? for 9 klasse Hvad hanlder stilen om som man skal skrive? -
englesk
Forumindlæghvem er ved at hvilken skriftlig opgaver var kommet i englesk ( D ) eksamen i sidste år ?? er der nogen huske det ?? påhånden tak -
Biotek noter
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen i næste uge i biotek (skriftligt), og ville spørge om nogle af jer havde nogle noter til det. På forhånd tak -
Kronik - begreber og sætninger
ForumindlægHej folkens.. Jeg skal snart op til skriftlig dansk hvor jeg skal skrive en kronik. har I nogle gode sætninger og begreber man kan benytte :) -
Dansk eksamen
ForumindlægHej allesammen! :) Er der tilfældigvis nogen som ligger inde med nogle gamle eksamenssæt til dansk på HHx. Skal til skriftlig eksamen imorgen! På forhånd tak -
Dansk
ForumindlægHej :), er der nogen der gider at kigge min opgave i gennem? Bare for at se hvor den ligger til? var oppe i dag :) altså dansk skriftlig. -
Engelsk
ForumindlægHej, er der nogen der gider at kigge min engelsk skriftig prøve i gennem? og evt. give karakter...
