Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 16961 til 16980 af 25375
-
4 gange 5
ForumindlægKan man nu være sikker på, at 4 gange 5 altid er det samme som 5 gange 4, eller er der alligevel en forkel, hvis man tager højde for noget? -
Kriminovelle-.- HJÆLP!
ForumindlægPlease har virlelig brug for noget hjælp! Jeg skal lave min egen kriminovelle, det skal forgår på en campingplads i Vestjylland, men jeg ved ikk hvordan... 1. Jeg skal state den. 2. Jeg ved ikke hvordan mordet skal begås. 3.Og jeg ved ikk' hvordan miliøjet skal være:/ Please... -
Kvinder under Taleban/Taliban
ForumindlægHej :) Er igang med en årsopgave der egentlig handler om Rødstrømpebevægelsen, men vil gerne lidt ind på om det de gjorde, også kunne ske for kvinderne som er under Taliban og lever i Taliban styrede lande. Har søgt på nettet, men desværre uden held. Vil gerne vide om kvinderne i fx. Afgha... -
Skr. eng. eks. 3.g - The Diamond Mine
ForumindlægNogle der har nogle kommentarer til dette års essay?Jeg synes personligt at det var meget svært, kunne sagtens have brugt flere timer til at komme ordentlig til bunds i det hele.. -
The Da vinci
ForumindlægVar der ikke verdenspremiere på the da vinci mysteriet i går? Var der nogen der så den? -
hits!!
Forumindlæghej allesammen skal til årsprøve i fysik?så vidt jeg forstår skal man trække spørgsmål. Så har jeg 20 min forberedelse. Her har jeg 16 min fremlæggelse!!hvordan ser feks opgaverne ud? skal man osse perspektivere emnerne? til fremlæggelsen?her er nogle emner , som jeg kan komme op i!!!1.Solsysteme... -
psykopater
ForumindlægHey, Jeg er i gang med et projekt om Psykopater.... Jeg har prøvede at lede over det hele, men kunne ikke finde noget om: Psykopaters væremåde?? Kvinders opfattelse af psykopater?? Har virkelig brug for hjælp, hvis nogen af jer ved noget eller har en hjemmeside, så vil det være en stor hjælp. ... -
Eksamen, den der nye regel?
ForumindlægEr der nogle som kan fortælle mig hvilke fag den regel med at man må tage sine medbragte noter IKKE gælder? -
Forventninger til Spansk eksamen
ForumindlægHey.Det står sådan til, at jeg inden længe skal op i min mundtlige spansk eksamen C-niveau, og jeg må indrømme at jeg aldrig har været så nervøs for en eksamen før. Prøveformen er således, at man kan forberede en fremlæggelse hjemmefra - udover det skal man oversætte en ukendt tekst, samt at man ... -
RELIGIONS METODER
ForumindlægHey sidder og arbejder på mit tale papir, jeg har fagkombinationen Samf A og religion C om "genopdragelsesrejser". Det er meget lidt som religion kan bidrage med, i forhold til min opgave men hvilke "værktøjer" / metoder er der inden for religion.. Håber der er en venligsjæ... -
hmmm.?
ForumindlægHej.Findes der en måde hvor man kan blive god til matematik på? -
Why, honey?
ForumindlægHej...Er der ikke nogen der har nogle gode noter til "Why, Honey?" af Raymond Carver.. skal op her om to dage :Spå forhånd tak -
Eksamensangst ..
ForumindlægJeg tror jeg lider af eksamensangst. Jeg er meget nervøs for de mundtlige årsprøver og eksamner. Det er ikke bare sådan en "rar" spændt nervøsitet. Sommetider får jeg ondt i maven og i hovedet. Stresser rigtig meget derhjemme - især når jeg ikke læser. Jeg kan slet ikke falde til ro - e... -
Fremlæggelsestid - kan den overholdes?
ForumindlægJeg sidder her i min vilde nervøsitet over at der er så meget jeg gerne vil sige til AT-eksamen, så jeg er bange for, at det kommer til at gå over de 10 minutter. Til 2.g's årsprøve stoppede lærerene mig ikke og derfor snakkede jeg løs i ca. 20 minutter, og fik alligevel topkarakter. jeg ved ... -
Mundtlig Dansk - FSA
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i den situation, at jeg skal op i mundligt dansk, d. 8 Juni. Hertil kunne jeg godt tænke mig af vide, hvordan jeg forbereder mig bedst mulig / hvordan i har forberedt jer, og hvad i har gjort forkert, og hvad i har gjort godt. (Tænker bl.a. på "kritik" fra lærer... -
Covalente forbindelser
ForumindlægGodmorgen..:)sidder og kigger på lidt fysik, og er ikke helt sikker på hvad en covalente forbindelser er, nogen der kan hjælpe..??tak... -
11/ sep problemformulering
Forumindlægnogle der kan hjælpe mig med en god problemformulering ? Jeg har his / Sam.. -
Landsbyer
ForumindlægHejsa..En der kan hjælpe mig med følgende spg.(Skriv det gerne i "nemme" ord - tal)Altså...En vange(mark) bliver dyrket i 2 år, hvorefter den ikke røres i et år, for at samle næringsstoffer fra dyrene.(lort og tis)UNDSKYLD SPROGET! En vange var bl.a også delt op i mindre stykker, som bl... -
Hjælp til Assembly
ForumindlægHej. Jeg skal kunne forstå og forklare noget assembly kode i forbindelse med noget EL, og jeg har mere eller mindre styr på, hvordan programmet fungerer, men jeg er dog lidt i tvivl om noget af det og kunne derfor godt bruge noget hjælp. Jeg vil ikke poste det hele her, medmindrer der faktisk e... -
romerriget - hæren
ForumindlægHej jeg skal skrive 3.G's opg. Jeg har valgt romerriget med henblik på den romerske hær. deres udrustning, taktik, vilkår, konsekvensker og fordele. men min lærer mener ikke det er nok. hvad mere kan jeg tage om. han synes jeg skal vælge nogle kejsere. men der er jo 12 meget vigtige. så hve...
