Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 16981 til 17000 af 325233
-
darwins teori
ForumindlægDet Darwin fandt ud af, var det ikke at arterne havde udviklet sig med tiden. og hvordan de forskellige arter var opstået, bl.a. det med at mennesket stammer fra aberner, konkret fra Afrika osv... -
Eksempel på spørgsmpl til eksamen.
ForumindlægVores lære har været virkelig dårlig til at orrientere os om eksamen. så håber på at høre fra nogen der har været oppe i religion og om deres spørgsmål/tekst. -
Serieforbindelse med resistorer.
ForumindlægJeg har en opgave jeg er i tvivl om. http://peecee.dk/upload/view/108422 Det kan ikke være så simpelt ud fra Ohm's lov at forklare, at den stiger. -
Lommeregner til mundtlig eksamen?
ForumindlægTrækker det ned at bruge sin lommeregner til mundtlig eksamen (mat B)? Fx, hvis man skal gange nogle parenteser ud, er det så ok, at gøre det på lommeregneren? -
Et godt emne?!?! HASTER
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge i næste uge og har endnu ikke fundet et emne at fremlægge om. Jeg har valgt at skrive om børnearbejde, og det jeg fremlægger om skal relatere til det. -
Svarer en hævning fra C til B til et A-fag?
ForumindlægEr det rigtigt, at hvis man har 4 A-fag og så hæver et C-fag til B, så er det det samme som at have 5 A-fag, hvorved man må gange sit snit? -
mapel 14
Forumindlægkan man gør så dan at mapel 14 regner i grader i sted for radianer. og hvordan får man mapel 14 til at regne med si-enheder håber der er en der kan hjælep -
Massen
ForumindlægHej Jeg står løst ved denne opgave, hvordan kan man finde massen? Jeg ved godt, at man kan finde arealet af parablen ved integralregning, men hvordan kan man bruge dette til at finde massen. -
Tycho Brahe
Forumindlæghar brug for hjælp til følgende spørgsmål: Hvor langt væk var kometen fra Jorden i forhold til Månen? Det kan I finde ud af ved at arbejde med Tycho Brahes geometriske metode til at bestemme afstande. -
Synomym for "will be" - i abstract
ForumindlægHej Jeg er igang med at srkive min abstract, men synes at jeg bruge udtrykket "will be" for mange gange. Har i forslag til hvad jeg kunne skirve i stedet? -
FSA- Tysk
ForumindlægHej, jeg er.. så at sige spasser til tysk.. så ville lige høre om der er nogle der har et par gode tips, dels til eksamenen, men også til at forberede mig til tysk eksamenenPå forhånd tak! :) -
Enkeltfag ??
ForumindlægJeg ville bare høre om det passer at man kan åbne stundetereksames beviset og lade vær med at tage til sidste eksame og derefter fortsætte med enkeltfag .. -
problem: msn messenger
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke logge mig på msn messenger. Er der en, der har oplevet det før? Jeg får at vide, at der er en fejl 81000306. Jeg har selv søgt, men der er ikke noget, der hjæper... -
Diagram
ForumindlægJeg skal lave et diagram, tænker på at lave at søjlediagram. Men hvis jeg skal lave det, skal det så ikke være på et milimeter papir, for hvis jeg laver det på normalt papir bliver det ikke nøjagtigt, som det skal være. -
SSo
Forumindlæghej. jeg har tænkt mig lidt på at skrive SSO i Mat og Kemi .. men er i bare bund med at finde emner ? er der nogle som har nogle gode idéer til et emne der både kan arbejdes med mat og kemi ? -
Differentienlregning
ForumindlægNogen som har mulighed for at hjælpe mig med at differentiere? Har nemlig nogle opgaver jeg skal lave med hensyn til dette emne, men er gået i stå, da jeg ikke er så skarp til det.. :/ -
Reklame Analyse
ForumindlægHej, er der nogen, som har en god skitse til tragtmodellen, der kan skabe en god indledning? Er i gang med at analysere "FOMO FOREVER" af kræftens bekæmpelse, og skal bruge lidt hjælp til at komme i gang -
Lægevidenskab
ForumindlægHej med jer!Hvorfor tror I at lægevidenskab primært er blevet et kvinde/pige-studie?? (ca. 70% kvinder og 30% mænd). Har kvindernes/pigernes arbejdsmoral/flid fra gymnasiet noget at gøre med denne interesse? Føler man at man skal have "fuld valuta" for de gode karakter fra gymnasiet?Kun... -
HHX eller HF
ForumindlægHej, Jeg er MEGET i tvivl lige nu og er sikker MEGA sent ude... Men jeg har brug får hjælpe angående, det at jeg er blevet smidt ud af mit gym (HHX) Pga for lave karakter.. Og det skal lige siges at jeg sagten kan få et gennemsnit på over 0,2, men jeg har haft nogen problemer i mit liv som gjord... -
Gærcellers aktivitet
ForumindlægHej alle, sidder med en biologi-aflevering der volder mig lidt problemer. Jeg har forstået at det vidst er en eksamensopgave ved at kigge mig lidt om herinde, men jeg er lidt lost med hensyn til nogle af spørgsmålene: Hvorfor er den dannede CO2-mængde et udtryk for gærcellernes aktivitet? Altså...
