Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 16981 til 17000 af 77388
-
Til alle STX9;ere
ForumindlægHej! Jeg går i niende klasse, og overvejer derefter stærk at tage direkte på STX. Men folk i min omgangskreds fraråder mig det stærk, da de har hørt at det nærmest er umuligt at score gode karakter og få sig et højt gennemsnit efter 3g. Så ville bare spørge jer der går (eller har gået) på STX, om... -
"Der er kun en rigtig hue..."
ForumindlægDe fleste gym9;ere kender vel sangen, der går på "Du må få min sofa cykel" melodien? og jeg har efterhånden hørt forskellige vers og versioner af den... Hvilken bruger I? og er der andre gode sange man kan brøle til dimissionen? :) -
Betaling for uddannelse i Danmark?
ForumindlægJeg hørte her til morgen i TV-avisen, at Dansk Folkeparti er kommet med et lovforslag om, at unge som tager en akademisk uddannelse i Danmark skal forpligtes til at arbejde i Danmark. Dette skal forstås således, at hvis jeg tager en cand.polit i Danmark, så skal jeg enten arbejde i Danmark i en å... -
Gennemsnitskarakter? Folkeskole.
ForumindlægHej. Jeg har prøvet at regne det ud selv men har fået SÅ mange forskellige oplysninger om hvordan man gør, så jeg er forvirret. Jeg går i 9. klasse, og vil bare gerne vide hvor jeg står. Så, jeg skriver mine karakterer og så hvis I vil være søde at regne det ud? Mange tak. Og ja, jeg får ... -
Droppe ud af gym, tage efterskole?
ForumindlægLige nu går jeg på gymnasie, i 2.g med en rigtig go klasse med godt sammenhold og en masse jeg snakker med. Men jeg tog direkte fra 9. klasse til gymnasie, og det er jeg nu begyndt at fortryde mere og mere. Alle snakker om hvor fedt et år det var, en del siger at det har været et af de bedste år... -
Rettelse af en engelsk stil
ForumindlægJeg har skrevet "The farther you go" (var studentereksamen for matematiske på højt niveau i sommers) og vil høre om der er nogle der gider at rette den, så kan jeg bare sende den til jer, evt. over msn. -
Hjælp...!
ForumindlægKan man ikke finde gamle eksamenssæt for religion og Old? -
Musik på c-niveau
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om der er nogle, der ved, hvor dybt man går ind i faget musik, når man har det på c-niveau? -
Epikur
ForumindlægHej Er der nogen der har noter til Epikur i religion? -
At henvise til det mundtlige oplæg i synopsen
ForumindlægJeg sidder som mange andre og er ved at rette min synopsis. Jeg er blevet i tvivl om, om det er ok at henvise til sit mundtlige oplæg i synopsen. Altså er det ok at skrive: "bla. bla. bla et eller andet.... dette vil blive uddybet i det mundtlige oplæg." Eller skal man for så vidt m... -
Perspektivering i mundtlig engelsk
ForumindlægHej. Skal man kun perspektivere sin udleverede tekst til et af de EMNER man har læst igennem gymnasietiden, eller skal den perspektiveres til en specifik tekst? -
På hvilken måde bruger vi organisk kemi i hverdagen?
ForumindlægHej Folkens Er der nogle der kan komme med eksempler på hvad vi bruger organisk kemi i, i hverdagen? -
SHIT på spanden!
Forumindlæghej alle jer kloge hoveder. Skal til eksamen til sommer i faget Fysik B. jeg skal bl.a. op i et eksamensprojekt som jeg nu skal starte på. problemet er at jeg ikke aner hvad jeg skal undersøge.. Projektet skal omhandle en ting fra hverdagen som undre en som man skal undersøge. Hvad kunne det vær... -
musik i gym
Forumindlæghejsa folkens ! Er der en der ved hvordan musik undervisning foregår i gym ? Skal nemlig hav det når jeg starter om 20 dage.. håber på rigtig mange svare På forhånd tak -
Angående ny kvote 2 2016
ForumindlægHej så vidt jeg har forstået inde på Århus uni hjemmeside skal man have et snit på 6 og fagene som standard for at søge ind på medicin i kvote 2 2016. vil det betyde at jeg kommer ind på den nye procedurer, hvis jeg ansøger nu til kvote 2 inden 15 marts. grunden til at jeg søger ind på kvote 2... -
Hjælp
ForumindlægTil sommer skal jeg starte på et alment gymnasie. Jeg har valgt det samfundfaglige studieretning med Samfundsfag A engelsk A matematik B. Jeg vil rigtig gerne have det naturvidenskablige studieretning med kemi A og fysik b og matematik A. Mit problem er at jeg ikke er den skrappeste kniv i skuf... -
Medicin- og tandlægestudiet, men ikke højt nok snit :(
ForumindlægKære alle brugere, i næste uge skal jeg op til min sidste eksamen AT, og dermed få afsluttet mine eksamener. Problemet er bare, at hvis jeg nu får 12 til AT vil mit snit når det ganges op, komme op på de 9,7, samt et snit på 9,6 hvis jeg får 10.. hvilket jo ikke er nok til at komme ind på en af ... -
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
At dumpe et fag?
ForumindlægJeg skal til nogle mundtlige studentereksamener her om ikke så længe og jeg har efter sommerferien formentlig tænkt mig at starte på dtu. for at komme ind på dtu skal man have et snit over 8 og samtidig have haft matematik og fysik på højt niveau (ihvertfald på den retning jeg kigger på). Men hva... -
Matematik december 2012
ForumindlægNogen der har været op i matematik eksamen i dag? Som kan sætte sin besvarelse ud? Vil rigtig gerne sammenloigne det med min besvarelse
