Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 17041 til 17060 af 58387
-
Dansk eksamen mundtlig 'kærlighed og identitet'
Forumindlæg'kærlighed og identitet' som fordybelsesområde. Hvordan kan dispositionen se ud? Hvilken novelle? Tak for hjælpen på forhånd -
Dansk eksamen (kronik): Sundhedsidealer i et samfundsøkonomisk og sundhedspolitisk perspektiv
ForumindlægHej alle sammen, jeg har lige været op i dansk skriftlig i dag, hvor jeg har valgt at skrive en kronik om sundhedsidealer i et samfundsøkonomisk og sundhedspolitisk perspektiv. Da jeg først får min bedømmmelse at vide om tre ugers, vil jeg lige høre om der er nogle, som gider at bedømme kronikke... -
Mundtlig eksamen i dansk - at lære tekster udenad?
ForumindlægHej! Jeg skal op i dansk på onsdag og har trukket "nyhedsmediet", til det har jeg valgt en baggrundsartikel. Jeg er for længst færdig med analysen og bruger disse dage udelukket på at læse pensum og øve min "fremlæggelse". Mit problem er, at lige meget hvordan jeg bærer mig... -
På GSK; Skal både den mundtlige og den skriftlige eksamen bestås?
ForumindlægJeg læser matematik A på GSK. Mit spørgsmål går på, om det er muligt at bestå faget med eksempelvis 4 i mundtlig karakter og 00 i skriftlig karakter. Jeg synes tidligere at have hørt at et samlet snit (af de to eksaminer) på over 2 skulle være nok. Jeg er ikke så skrap i den skriftlige del so... -
Mat A eksamen HTX 27. maj 2016
ForumindlægHej SP'er Er der nogen der har været oppe til Mat A eksamen på HTX, hvis der, er der så nogle, der vil lægge ud med facit til de enkelte opgaver så jeg kan sammenligne med mine resultater? -
Har trukket Den enkelte og samfundets udledning af stoffer i mundtlig eksamen, og ved ikke hvordan jeg skal starte.
ForumindlægEr der nogle gode sider for inspiration eller nogle eksempel på hvordan det hele skal se ud -
Hvem har haft om denne figur før? Hjælp skal til eksame imorgen :(
ForumindlægHvem har haft denne figur før og kan fortælle mig om den, fatter intet af figur hvad fortæller den??? -
SØGER GODE RÅD TIL MUNDTLIG MATEMATIK EKSAMEN
ForumindlægEr der nogen som har gode råd til den mundtlige matematik eksamen? Skal op om et par dage og jeg føler at det hele er så uoverskueligt. Søger råd til forberedelsen, men også til selve prøven!! -
Matematik A - Pointfordeling?
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg sidder i den fornemme situation, at jeg skal op til matematik skriftlig eksamen inden længe. Dog har jeg dog gået og tænkt over... Hvordan ser pointfordelingen egentlig ud til de respektive karakterer? Altså hvor mange point skal man minimum have for f.eks. 02,4 og 7? Derudo... -
eksamen-''talepapir''
Forumindlægnogen der har en form for talepapir eller en vejledning til, hvad man kan starte med til en fysik eksamen på B-niveau gym? fx. præsentation , definitioner, regneeksempler og så en perspektivering eller noget. -
Eksamens spørgsmål om enzymer og fordøjelse. KORT SPØRGSMÅL
ForumindlægGod aften, Jeg skal snart til eksamen i Bio B, og jeg er lidt i tvivl om hvordan energiproduktionen i forbindelse med glukoses omsætning i cellerne er.. Kan i mon hjælpe mig med det? Tusind tak på forhånd, Mvh -
VÆR SØD AT HJÆLPE SKAL OP TIL EKSAMEN IMORGEN!
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvad temaet er i Pigen uden hænder som er nedskrevet af brødrene grimm. Og det vil væe til stor hjælp hvis nogen havde et resume også, skal nemlig op til eksamen imorgen :) -
AT-EKSAMEN 2010 VEDR. BEHAVIORISME OG PSYKOLOGI
ForumindlægHey jeg har et problem vedrørende fakultetsbestemmelse/fagområde.Hvad er psykologi, når man har behaviorismen som underemne? Har udelukket humanismen? Men er det samfundsvidenskabelige eller naturvidenskabelige? -
Fysik/kemi 9. klasses eksamen
ForumindlægHey folkens! Ja, så er den sgu gal igen. Vi 9. klasser skal op til eksamen, og heriblandt fysik/kemi eksamen - Øv øv! Jeg sidder her, og har omtrent 10 dage til, at jeg skal op og trække noget inden under de forskellige emner (Såsom: Syre/baser, salte, det periodiske system, radioaktivitet, elekt... -
kan en rette min engelsk opgave det er til imorgen .
ForumindlægHey My name is anne . I am 26 years. Is married and has two children. I've been head of Tesco 3 years. My house is 10 km away from Tesco. I'll tell everything I've seen since robbery happened in Tesco. It was a lovely morning when I went to Tesco. On the way to Tesco, I saw a white c... -
NOGEN DER VIL TJEKKE OM JEG HAR LAVET ENGELSK OVERSÆTTELSE RIGTIGT? ( TAK PÅ FORHÅND )
ForumindlægVi meddeler Dem herved, at den ovennævnte ordre nu er klar til forsendelse. Ifølge Deres instrukser har vi pakket varerne i stærke eksportkasser, så de ikke bliver beskadiget under transporten. Vi regner med at afsende Deres ordre med m.s. MANAGUA, som forventes at ankomme til London den 2 april ... -
Hjælp med at rette min oversættelse. Jeg har meget svært ved engelsk
ForumindlægFor over 80 år siden trådte alkoholforbuddet I USA I kraft. Det var forbudt at sælge og servere drikkevarer, der havde et alcohol indhold på mere end 0,5%. Tideligere har det været opfattelsen, at religiøse grupper med indflydelse på lovgierne stod bag forbuddet, de såkaldte puritanere, men i ... -
Mental træning - Gør tankerne klar til eksamen
ForumindlægHjernen styrer i høj grad det, vi fokuserer på og dermed vores måde at se verden på. Vi kender det, når vi eksempelvis er forelskede, hvor verden kun synes at være fyldt af forelskede par, eller når vi brændende ønsker en bestemt taske, jakke eller andet og kun kan få øje på alle dem, der har såd... -
Skal have AP igen???
ForumindlægHej derude. Sidste år startede jeg på STX og var oppe i NV og AP ligeefter nytår. Nu er jeg startet forfra, men skal have AP igen?? Men jeg har været oppe til eksamen i AP for et halv år siden?? Må man godt tage en eksamen om igen, nu hvor jeg har været oppe før??? -
Vejlednig/ erfaringer fra mat. mundtlig eksamen på b-niveau
ForumindlægSkal til mundtlig eksamen i mat den 4. juni. ER MEGET BANGE! Vores lærer har absolut ikke forberedt os særlig godt/ vi har hverken afholdt prøveeksamner/ talt om hvordan det foregår/ hvad der bliver lagt særlig vægt på/ hvad der er godt at gøre osv. Vil gerne have nogle råd. evt. fra en der tidli...
