Søgning på: naturgeografi b eksamen. Resultater: 17041 til 17060 af 113755
  • Adgangskrav til lang videregående

    Forumindlæg
    Hej. Under adgangskrav er der rigtig ofte nævnt en række fag, som man skal have haft, hvorefter der står: "Alle fag skal være bestået". Jeg har i flere år troede at det betød, at man skulle have bestået alle fag på sin gymnasiele uddannelse, men nu hører jeg, at "alle" kun dæ...
  • Regler

    Forumindlæg
    halløj Hvis man bliver udmeldt af sin uddannelse, hvor det er universitet der har udmeldt en , hvad for nogler regler gælder der så? kan man læse til samme uddannelse igen eller noget der ligner den?
  • Kalium 40 og isotopfortynding!

    Forumindlæg
    Hejsa..Har lige kigget alle mine rapporter igennem, og mangler en om "Kalium 40 og isotopfortynding".. Min lærer har opgivet en rapport, vi IKKE har udført - har kun vejledningen. Er der en, der kan hjælpe??Mvh. Frances.
  • Er det snyd?

    Forumindlæg
    Hvis jeg laver en analyse og fortolkning i dansk stil, og jeg bruger sekundær litteratur, skal jeg så angive det i kildefortegnelsen?Må man overhovedet benytte sig af andre bøger end lige netop den, man skal analysere?
  • normalfordelingspapir

    Forumindlæg
    Må man benytte normalfordelingpapir til prøven uden hjælpemidler?
  • Abort

    Forumindlæg
    Hejsa SP Kender I nogle teologer eller kristne personer har lavet udtalelser omkring at de er for abort? Det er til religionsfaget i AT. Jeg synes ikke at jeg finde nogle kristne der er for abort, håber I kan hjælpe mig.
  • Definition på katastrofe

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan huske den præcise definition på "katastrofe"? Den som EMU har lagt ud.
  • Hvor kan jeg finde ekssamenssæt i mat på UVM?

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har fået at vide af min lærer at for at finde et opgavesæt vi har for skal jeg blot gå til Uvm.dk (undervisningsministeriet) og søge efter Eksamenssættet August Jeg kan simpelthen ikke finde sættet så hvis der er nogle der er søde at hjælpe mig så jeg kan lave det, ville jeg virkeligt ...
  • HJÆLP! smidt mit oplæg ud

    Forumindlæg
    Hey, skal skrive stil om det perfekte menneske fra august 2000, nogle der har den liggende og evt vil scane den ind? PLEASE!
  • INDUKTION HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg har fået af vide af min fysik lærer at jeg skal vide hvilke strøm der bliver lavet ved induktion og hvorfor . Jeg har hørt at det er VEksel strøm men hvorfor er det lige vekselstrøm. mvh. moha2100
  • Erhvervscase

    Forumindlæg
    Hej. Om 2 uger skal vi i gang med at skrive erhvervscase. Mit spørgsmål er så, om denne opgave foregår grupper eller som en individuel opgave? På forhånd tak :)
  • hjælp! Nogen der kan hjælpe med hensyn til digtet Erindring af Tove Ditlevsen?

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklar hvad erindring af Tove Ditlevsen handler om per strofe og hvilken type digt det er? digtet --Min mor og far var glade. Gaden lang gik de som muntre børn, hinanden nok. Og det var søndag. Alle fliser sang af smældet fra min fars spadserestok. Min mor var ung. Det så jeg a...
  • Uden hjælpemidler - igen

    Forumindlæg
    Kunne jeg få nogle hints til opgave 5 :) Freud
  • obligatorisk undervisning i weekenden...

    Forumindlæg
    Må gymnasiet godt ligge et arrangement fredag til lørdag aften som obligatorisk undervisning??? og give fravær hvis man ikke kan kommer pågrund af f.eks Job
  • OPGAVER PÅ NETTET

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kender en side, hvor man kan finde nogle matematik opg. på gymnasie niveau (1g). Jeg kender kun matematikbogen.dk
  • Nemt spørgsmål, håber nogen kan hjælpe :)

    Forumindlæg
    Når jeg analyserer malerier og skulpturer fra perioderne renæssancen, barokken, ekspressionismen og impressionismen, hvilke analyse-former skal jeg bruge? F.eks. når jeg analyserer et maleri ? - skulptur? - popmalerier? - arkitekturer? Det ville være en stor hjælp, hvis nogen af jer kunne fortæl...
  • Er det tilladt til engelsk skriftligt?

    Forumindlæg
    Hey, er det tilladt til delprøve 2 at anvende notater fra studienet som fx en anden delprøve 2 og vejledning til at hvordan en god besvarelse er?
  • Dumpet SOP mundtlig

    Forumindlæg
    Hej, jeg har dumpet SOP mundtligt i dag, og ville bare spørge hvis det vil ændre på noget for min HTX uddannelse.
  • Punkt og parameter

    Forumindlæg
    I http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-1-MED.pdf - hvordan bestemmer jeg så punktet C i opgave 2?
  • Bestem f'(x)

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til mundtlig eksamen på mandag og har fået til opgave at: Du skal ved hjælp af tretrinsreglen bestemme for en funktion. Nogen der kan hjælpe og komme med en forklaring?