Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 17061 til 17080 af 109300
-
Under 2,0 i gennemsnit
ForumindlægDette er et teoretisk spørgsmål: Hvad vil der ske, hvis man fik under 2,0 i gennemsnit ved en standpunktskarakter (ikke en årskarakter)? Vil skolen så have ret til at smide en ud, eller skal man først have en form for advarsel? :) -
Videregående uddannelse!!
ForumindlægHej! Jeg blev student sommeren 2007 og arbejder i øjeblikket på fuld damp, da jeg skal ud og rejse til februar. Jeg er meget i tvivl om jeg skal søge ind på et studie sommeren 2008 eller 2009, da jeg overvejer at tage et højskole ophold til efteråret 2008. Jeg er lidt i tvivl om bestemmelsern... -
Formel - temperatur
ForumindlægHvordan beregner jeg temperaturen på noget vand der er blevet blandet sammen? Jeg har noget koldt og noget varmt vand. Jeg kender vægten og temperaturen på både det kolde og det varme vand vand. Når vandet bliver blandet sammen, får det en ny temperatur, hvordan finder jeg denne? Er der en form... -
et samfund i opbrud
Forumindlæger der en der kan fortælle mig lidt om hvilke væsentlige ændringer der sker i familien og hvorledes velfærdsstaten opstår og udvikles i 1850-1950. På forhånd tak :o) -
kvalitet contra kvantitet..
Forumindlægjeg vil lige gerne høre jeres mening om kvalitet contra kvantitet. er en lang tekst udtryk for et større arbejde end en kort tekst? Eller er det nu omvendt? selv mener jeg jo ikke, at en histories længde har noget som helst med dens kvalitet at gøre. min litterære akilleshæl er absolut min t... -
Er det svært at blive Advokat?
ForumindlægAltså jeg er en 13 årig dreng som virkelig gerne vil være advokat når jeg bliver ældre. Jeg har læst en masse på denne fede hjemmeside om hvad det er og sådan og jeg tror lige det er mig. Jeg følger virkelig med i skolen og er rigtig god til Matematik og jeg er også god i de andre fag. Altså det ... -
Skifte fra EUD til gym, muligt?
ForumindlægHej derude, Jeg skal starte på en EUD her efter sommerferien. Det er 1 år med almindelig gymnasiel undervisning, dog med mere fokus på erhverv og økonomi. Og så er det 2 år i lærerplads. Det første halve år af første semester, er et år man skal tage ellers kan man aldrig vende tilbage til EUD udd... -
Et portræt af Helle Helle
ForumindlægHej akke.. Jeg skal skrive et portræt af Helle Helle som indebærer karakteristik af Helle Helles skrivestil. Jeg har selv mine egne idder om at helle helle bruger isbjergsteknikkenog generelt skriver minimalistisk. Men er der nogen af jer der kan komme med andre begreber som man kan sætte på He... -
SRP - hvor mange sider må man overskride med?
ForumindlægHey ! I min opgaveformulering står der 10-15 sider hvor 1 side er 1500 anslag. Og det er med mellemrum. dvs. max 22500 anslag Jeg er oppe på omkring 26000. dvs. 17,3 sider. tror i det trækker ned? Jeg har skåret alt irellevant fra og sat meget af mit bevis som bilag.. ... -
årskarakter?
ForumindlægNår man får årskarakter her snart - lægger man så vægt på hele året, som er gået? -
Student? nye reform???
ForumindlægHeeej alle! Hvor meget skal der til for at man ikke bliver student? Altså ikke får huen? kunne godt tænke mig at vide det, især her omkring den nye gymnasiereform..? nogle siger det nemmere at dumpe med den nye reform, andre siger det meget sværere at dumpe? Nogen der ved noget?? TAK. -
Karakter
ForumindlægHej derude, Jeg høre at hvis man sarter en videregående uddannelse inden 2012, så får man ganget 1,08 på sit gennemsnit. Mit spørgsmål er så, når man søger ind på en videregående udannelser, kigger de så på ens "rene" gennemsnit, eller det gennemsnit, hvor der er ganget 1,08 på ?.. På... -
nyhedsformidling
ForumindlægMeget utilfreds over min dansk eksamen (mundtlig) vil jeg høre om andre har oplevet noget lignende? Jeg trak 'nyhedsformidling' og skulle give analyse af 'På Thingvalla' af Herman Bang. Der var udover teksten ingen bilag. Spørgsmålene var: 1. genrebestem teksten og underbyg iagtag... -
HJÆLP KAN JEG FORSÆTTE
Forumindlægjeg har lige været oppe i tysk her den anden dag og fik 00 sidste år var jeg oppe i samfundsfag og fik 00 nu vil jeg gerne vide om jeg kan forsætte i 3.g eller om jeg skal finde på noget andet her er mine karakter indtil vidre musik 4 biologi 7 samfundsfag 00 (års 7) kemi 02 (års 02 skrif 02) t... -
Karakterer, gennemsnit - Gå om
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g og frygter meget at jeg skal gå 2.g om, og jeg ville bare lige høre, om der er nogen der har styr på, hvad lærerne, på gymnasielt plan, holder øje med når det kommer til eksamens tid? Mit årskarakter-gennemsnit er ret lavt, da det pt ligger på 2,0, og mit eksamens-gennemsnit ... -
Krav til Oxford?
ForumindlægHej, går på HF enkeltfag nu, og er færdig når jeg er 21, om 2½ år ca. Hvis jeg nu fik 12 i samtlige fag, ville det da være nok til at kunne komme ind på f.eks Harvard eller Oxford etc?? Eller hvordan foregår det? ;) Tak! -
2.g opgaven !! emnehjælp
ForumindlægKære studieportal-brugere. Jeg skal til at skrive 2.g opgaven -dansk/historie. Hvor jeg enten kan vælge dansk, historie eller om kombination af de to fag. Problemet er at jeg er på bar bund, i hvor hold til emnevalg! Giv mig inspiration, hvad har i skrevet om? eller hvad kunne være spændende? ple... -
Dumpe 3.g
ForumindlægHey . Dette år har desværre for mig været et helvede . Jeg har flyttet fra min gamle gymnasium til et nyt (pga. vi flyttede fra vores gamle hus) og da dette skete var det egentlig ret svært for mig og det gik udover mine karakterer . (men jeg bruger dette ikke som en undskyldning, tværtimod var d... -
Undervisning??????
ForumindlægHej Alle Jeg tænkte på om der var nogle af jer derude som kender nogle steder hvor man kan få hjælp til sin eksamenslæsning??? Det gør ikke noget at det koster penge... bare man får noget ud af det.... Kasper.... -
HJÆLP! manglende eksamensbevis til optagelse af videregående uddannelse
ForumindlægHej Jeg har været såden en idiot, at jeg troede (fordi nogen elever sagde det) at man stadig kan modtage eksamensbevis STX digitalt, selvom man mangler at aflevere bøger og har derfor ikke modtaget et fysisk eksamensbevis. Jeg har søgt videregående uddannelse på optagelse.dk, men sidder nu og m...
