Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 17061 til 17080 af 132250
-
g(9)=2750 find a og b
ForumindlægHvordan ialverden finder jeg a og b? g(0) = 1450 g(9)=2750 9 og 0 er år efter 1998 -
24 timers Eksamen Fysik!
ForumindlægHej alle sammen Har lige trukket emnet lydbølger og skal lave en præsentation om det. Mit dilemma er så at jeg har brug for noget ekstraordinært information omkring lydbølger. Hjælp! Ps. jeg er første års på STX -
Svar på skriftlig eksamen
ForumindlægHej.. Er der nogle der ved hvornår man får svar på skriftlig matematik C.? Var oppe i mandags. Mvh Kinimond -
aaaaerg, fysik eksamen '
Forumindlæghej alle . jeg skal til folkeskolens afgangseksamen i fysik, og er lidt på bar bund, så hvis der er nogen der har tid til at hjælpe mig, ville jeg blive lykkelig .. hvad ville være nogle gode forsøg at lave, hvis man træk emnerne: (hvis man helst skal score en god karakter, 8-9-10) - vekselstrø... -
EKSAMEN! hvordan kommer man ind i samtalen ?
ForumindlægHej, jeg har styr på Fysik/kemi! men mit endelige problem har altid været kommunikation. Hvordan skal jeg ligesom præsentere emnet ? - Bare skriv lidt i stikordsform. F.eks hvis jeg trak syre og baser ? -
Skriftlig dansk eksame
ForumindlægHvad er forskellen på får og for?? Og hvornår bruger man for, eller får i en tekst?? Kan desværre ikke se forskellen på dem begge to :-( -
Skriftlig eksamen i samf A - hjælp!
ForumindlægHej alle jer. Jeg er nok ikke den eneste der skal skriftlig samf i morgen d 25/6... Jeg har idt problemer med at læse op - jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg skal gøre og hvad jeg skal fokusere på. Har i nogle ideer? og ideer til hvad opgaven kunne komme til at handle om??? Jeg har sel... -
fysik c eksamen haster(((((:
ForumindlægHej, er der nogle venlige sjæle der kan uddybe nogle begreber? energi: nyttevirkning? ved bare det er den del af energien der ikke går tabt i omdannelsen ish, men generelt er jeg i tvivl om hvor meget jeg skal sige er energikvalitet lidt det samme som specifik varmekapacitet? bølger: interfere... -
Mat eksamen hhx
ForumindlægNogle der har været op til skriftlig mat på hhx og evt. fortælle lidt hvad den handler om? Jeg er ikke stærk i mat, men skal heldigvis også afslutte i år. -
Gode råd til eksamens forberedelse
ForumindlægJeg skal op i old d. 16 og jeg har jo masser af tid. Planen var at jeg skulle igang med det allerede i dag, men nu hvor jeg har alle mine noter mm. foran mig så sys jeg godt nok at jeg forvirret.... Jeg aner ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutte. Nogen der har en god idé om hvordan ma... -
Ernæringsfysiologi - 24 timers eksamen hjælp!
ForumindlægHej alle kloge biologi eksperter. Jeg har trukket en opgave om kost og ernæringsfysiologi så kunne godt bruge lidt uddybende hjælp med henblik på nogle spørgsmål, tak på forhånd. 1) Hvordan reguleres fordøjelsen? 2) hvordan udnytter vi optagne stoffer i kroppen, protein og fedt. Hvordan omsættes ... -
fysik eksamen, energi.
ForumindlægHej :) jeg skal snart op i fysik. Men jeg kan simpelthen ikke finde forsøg til Energi? Nogen der måske kan hjælpe, det ville være super :)? -
Hjæællllppp Eksamen er heer???
ForumindlægTriglycerider og oktet reglen bindelse -
Eksamen i historie og de taksonomiske niveauer
ForumindlægJeg skal op i korstog og kulturmøder. Er der nogen gode metoder til hvordan man kan forberede sig og finde problemstilling etc.? -
Eksamen - Den kolde krig!!!
ForumindlægHjælp til problemstillinger. Kilderne er Marshallplanen, Marshalls tale på Harvard, Sovjets reaktion på Marshallplanen og Danmarks opfattelse heraf. Tak:) -
24 timers eksam
ForumindlægHej alle. jeg sidder med nogle spørgsmål omkring Stress, livsforandring og arbejdsliv. Hvilke teoretiker kan man koble sammen med Stress? nogle forslag? ps. akut! -
Eksamen Kemi A - HJÆLP!
ForumindlægHej :D Jeg sidder lige med 2 spørgsmål, som jeg håber nogle andre kan svare på :-D Hvad er uorganiske reaktioner? Og kan man lave andre forsøg med reodx end en redoxtitrering? Tak på forhånd! -
Hjælp fysik eksamen imorgen.
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket eksamensspørgsmål i fysik, og skal op imorgen og mit spørgsmål lyder: "Giv en kort præsentation af hvad vi forstår ved de naturvidenskabelige verdenbilleder og beskriv eksempler på de spørgsmål de skal besvare" Hvad kan jeg komme ind på? På forhånd tak for hj... -
Mundtlig eksamen matematik
ForumindlægJeg har fået spørgsmålet Forklar hvordan man konstruerer en lineær model ud fra en vilkårlig mængde af tal-par ved hjælp af regression, definer herunder egenskaben mindste kvadratsum. Begrund den ræsonnementskæde der bruges til at vurdere en regressionsmodels anvendelighed, understøt herunder ... -
Psykologi C eksamen på HTX
ForumindlægHej! Skal snart op til eksamen i faget Psykologi C. Da jeg selvfølgelig går efter den bedste karakter, kunne det være fedt, hvis der var nogle (der evt. har været op før) kan forklarer mig lidt om det. Lige nu er jeg hamrende nervøs, og kan have svært ved at finde det overskueligt. Selvom ...
