Samfundsfag

Skriftlig eksamen i samf A - hjælp!

25. maj 2014 af Ida1994 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej alle jer. 

Jeg er nok ikke den eneste der skal skriftlig samf i morgen d 25/6...

Jeg har idt problemer med at læse op - jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg skal gøre og hvad jeg skal fokusere på. Har i nogle ideer? og ideer til hvad opgaven kunne komme til at handle om???

Jeg har selv tænkt at sætte labels i mine bøger ved relevante begreber og teorier, kigge på gamle opgaver og læse i fold dig ud. 

Men udover det er jeg ret lost og tager gerne i mod ideer! (:


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. maj 2014 af Andersen11 (Slettet)

Eftersom den 25/6 2014 er en søndag, er du nok den eneste, men det er da godt at starte i god tid.


Brugbart svar (0)

Svar #2
25. maj 2014 af jeppt (Slettet)

Kig på folketinget.dk og skriv briefly ned om hvordan de forskellige partier forholder sig til emner som fx EU, velfærd osv.
Derudover sæt dig ind i aktuelle problemstillinger, herunder igen EU(europæisk integration), parlamentsvalget, Patentdomstolen og vækspakken, som blev lanceret for ca en måned siden. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
25. maj 2014 af eiroa (Slettet)

Det var da et ligegyldigt svar, Andersen11.

Jeg vil tro der er et notat, en diskussion og noget der omhandler matematik. Jeg ville råde dig til at have styr på dine begrebslister, noter og bøger. Du skal være klar til at skrive i 5 timer i streg, samfundsfag skriftligt går rigtig hurtigt selvom den er 6 timer lang. Sørg for at have lagt en strategi for hvordan du vil besvare opgaven, husk fællesdelen og delopgaven vejer LIGE meget.


Skriv et svar til: Skriftlig eksamen i samf A - hjælp!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.