Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17081 til 17100 af 42938
-
-->Rettelse af opgave bedes!<--
ForumindlægHej Jeg skal snart til engelsk eksamen FSA, og det er mundtlig. Jeg har skrevet alt det ned, som jeg har tænkt mig at fortælle om til eksamen. Men jeg vil rigtig have opgaven rettet af nogle rigtig gode, og jeg ved at der rigtig mange kloge hoveder herinde,og hvis en eller flere af jer genier kun... -
find n ved hjælp af logaritmefunktionen
ForumindlægHejsaJeg sidder og forbereder mig til mundtlig eksamen i matematik på c-niv. Jeg vil meget gerne have hjælp til at beregne n i annuitetsopsparingsformlen og i gældsformlen, hvis i gider at skrive ned lige nøjagtig, hvad i gør ved begge 2 alså både for opsparing og lån, for jeg er ike så god til a... -
Eng.eksamen...???
Forumindlæghey folkens...jeg har lige et spørgsmål som jeg håber på a få svar på hutigst muligt,da j snart skal op... ja det r sådan at jeg r lidt i tvivl om hvordan den mundtlige engelske eksame foregår... d skal lige siges at jeg har eng på A niveau og j r sproglig... r d kendt eller ukendt? og hvordan fo... -
Akut hjælp til sandsynlighedsregning
ForumindlægHej... Jeg sidder i den så heldige situation at jeg er gået i stå! og det må jeg ikke for jeg skal op i mundtlig matematik eksamen imorgen..! Mit problem er - mere præcist formuleret - at få en afklaring på disse begreber indenfor sandsynligheds regning: Multiplikationsprincippet.. meget kort.Spr... -
Naja Marie Aidts "Lille Fedtøre"
ForumindlægHej! Jeg har trukket noveller til FSA dansk mundtlig eksamen, og har valgt "Lille Fedtøre" af Naja Marie Aidt. Det går fint med analysen, men da jeg mener den kan forstås på mange forskellige måder, vil jeg sætte pris på hvis nogle der måske tidligere har arbejdet med - eller kender no... -
Arvelige forhold
ForumindlægHej alle sammen Jeg er ved at forberede mig til min mundtlige biologi eksamen... Jeg er ved at skulle gøre rede for hvorfor den genetiske variation i afkommet er større ved kønnet formering (meiosen) i forhold til ukønnet formering (mitose). Er det ikke bare fordi at ved mitosen bliver en celle... -
Omtal differentialkvotient og stamfunktion - lineær og potens
ForumindlægHej alle, jeg har snart en mundtlig matematik eksamen som jeg skal forberede mig til, så min klasse har fået eksamens spørgsmål som vi skal forberede os på. Der er to spørgsmål som jeg ikke forstår eller ved hvordan det skal laves. Spørgsmål 1: Omtal differentialkvotient og stamfunktion til... -
Matematik hjælper søges
ForumindlægHej :) Jeg skal matematik mundtlig eksamen på a-niveau, og søger i den forbindelse en hjælper til at gennemgå de 22 eksamens spørgsmål sammen med mig. Jeg forventer ved gennemgang at få udarbejdet en disposition till hvert spørgsmål. Meget gerne en dag i næste uge. Jeg har mulighed for ... -
Synopsis i naturvidenskab
ForumindlægHej derude Jeg skal til mundtlig eksamen i naturvidenskab her om en uge, og jeg har læst mig til, at jeg i mine 24 timer skal skrive en synopsis som jeg så skal tage med til eksamen. Jeg har surfet lidt på nettet og spurgt omkring, men jeg kan ikke finde et eksempel på en naturvidenskabelig s... -
Hjælpelærer søges!
ForumindlægHej vi er to drenge der har brug for kvalificeret matematik hjælp. Vi har matematik på b-niveau og skal til skriftlig eksamen den 30. maj. Og en mulig mundtlig eksamen senere. Vi ville høre om der er nogen der kunne væer interresset i at undervise et par gange om ugen, enten hos en af os, der bor... -
Hjælp!!
ForumindlægHej. Jeg er en ung kvinde på 23, som er i gang med sidste år af min HF. På det diste år har jeg fået kemi, og da vi er færdige om ca 5 mdr. vil jeg gerne forstå kemi inden eksamen.. Jeg er overhovedet ikke med i timerne, hvilket er dybt frustrende! Nogen der kan/gider hjælpe mig fra begyndelsen? ... -
Sygeeksamen
ForumindlægHej det fordi jeg skal til eksamen imorgen og har nu været syg i et par dage. Og nu tror jeg at jeg tager sygeeksamen... Jeg høre hvad reglerne var ? Altså jeg har været til de skriftlige prøver i matematik men undlader nu at komme op til mundtlig eksamen. Kan jeg så godt forsætte på mate... -
Spændingsfald
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg læser til Maskinmester og skal om nogle dage op til EL eksamen, hvor jeg kan resikere at trække spørgsmålet "Spændingsfald". Min mundtlige eksamen vare 45 min. hvor jeg så skal snakke i ca. 35-40 min. Men tænker sådan lidt "hvad kan man fortælle omkrin... -
Fatima and Saret LOVE
ForumindlægHeej alle samen .. Jeg skal op til engelsk eksamen.. Vi har arbejdet med emner Love. Hvor vi bl.a. skal blive stillet for spørgsmålet: 1. Can love between youngsters who come from two different cultures cause any problems? 2. What do you think about arranged relationships? Håber der er nogle, som... -
Dansk eksamenskompendium 2009
ForumindlægHej alle. Jeg står overfor min AT-eksamen i næste uge, og jeg mangler derfor hjælp til at finde et tekstuddrag. Det er et uddrag af Henrik Pontoppidans værk 'Lykke-per' og jeg ved at det forefindes i dansk eksamenskompendiet fra 2009. Ligger nogle inde med dette kompendium eller på anden ... -
HJÆLP PRØVE EKSAMEEE!
ForumindlægJeg har virkelig et stort problem vi har en ''prøve eksame'' i mundtlig eksame. Og jeg har trukket ''de ældre tekster'' jeg skal perspektivere til en af de understående noveller: -klods hans -Hosekræmmeren -De blå øjne Og derfor har jeg burg for hjælp.. h... -
Bestået et halvt fag?
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal (skulle?) starte på uni her til september, og eftersom at jeg manglede et af de adgangsgivende fag, tog jeg det over sommeren på DTU, men jeg har af forskellige årsager ikke været oppe til mundlig eksamen, jeg kan gå op til syge eksamen til december, jeg har dog bestået d... -
Spørgsmål angående karakterkrav på videregående udd.
ForumindlægJeg går pt. i 2.g og skal til i 3.g. Jeg har opdaget, at de uddannelse jeg har i tanke at læse på universitet kræver at jeg har bestået Matematik B. Mine karaktere i Matematik B: Mundtlig: 4 Skriftlig: 02 Eksamen (Skriftlig): ??? Men måske 00 Jeg undrer mig over, om universiteter kræver at... -
Kan jeg tag året om igen?
ForumindlægHej allesammen, Sidste år så jeg at jeg fik nogle dårlig karakter så jeg valgte ikke at tag op i de sidste to eksamner og tag året om igen. Så jeg tog det om igen som enkelt fag. Nu så jeg at de to sidste eksamner ikke gik godt, kan jeg vælge ikke at dukke op til den sidste eksamen og holde mit ... -
DIO - Mikrofinans
ForumindlægHej Jeg skal snart op til eksamen i DIO og har skrevet om mikrofinans, mangler dog nogle gode grafer, statistikker, kurver eller tabeller som jeg kan tage udgangspunkt i til den mundtlige eksamen. Har dog svært ved at finde nogle. Nogle der kender nogle steder man kan hente sådan nogle relevante ...
