Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 17101 til 17120 af 36230
-
Hamlet af Shakespeare
ForumindlægHej alle! Skal skrive en dansk analyse af Hamlet og har derfor brug for noget hjælp. Kunne rigtig godt bruge noget hjælp til Hamlets historiske oprindelse, hvor Shakespeare har historien om Hamlet fra og hvordan og hvorfor Shakespeare har ændret den oprindelige historie :-) Håber der er nogen so... -
Kom med jeres tanker // Projektopgave // sprogets udvikling
ForumindlægHejsa. Jeg har i denne uge projektuge, og vil derfor gerne i forbindelse med mit emne, spørger jer om nogle spørgsmål. Vi har det overordnede emne "forandring". Vi har så valgt at arbejde med sprogets udvikling, fx det med at man bytter mange danske ord ud med engelske ord i dagligdagen... -
info om eks. karakterer
ForumindlægVed godt vi får alle vores skr. karakterer efter kl. 16 i morgen, meeeen..j gik ind i "webkarakterer" for ligesom at se mine karakterer igen, og wuptii min skf. karakter i engelsk højniveau står der..j fik 9..men j undrer mig bare over hvordan dt kan lade sig gøre, at den står der?! Dt ... -
Grammatik
ForumindlægHejsa!Har lige noget grammatik jeg er usikker på...Hvad er forkert i sætningen:"They want to control every little thing they do or not do" - skal man bare slette 'or not do', for at det bliver korrekt engelsk?Følgende sætninger har jeg oversat fra engelsk til dansk:1.(eng) She... -
Hvad kræver det at komme ind på Niels Brock??
ForumindlægHej, jeg har lige fået de standpunktkaraltere, som kommer til at være dem vi skal bruge til at søge ind på det vi nu skal, men er ikke helt sikker på om jeg har fået gode nok karaktere, som vil bare høre om det er muligt at komm ind på ibb linjen med mine karaktere. Mine karaktere Dansk: Læs... -
Forslag til 3 års opgave?
ForumindlægHej.. Er lidt i krise.. Mangler et rigtig suverænt emne til 3 års opgave i engelsk! - Det må meget gerne være folk der allerede har skrevet 3 års om det emne, så jeg kan få den bedst mulige vejleding og rådgivning.. Der skal helst være "kød" nok på det, så jeg "gider" sidd... -
det amerikanske præsedentvald
Forumindlæghej .. jeg skal fortælle lidt om de to førende demokrater hillary og obama.. og om deres holdning til abort og krigen i Irak. kan bare ikke rigtig finde noget særligt om det på nettet.. så hvis i ved en god side om info om dem og holdningen til det ovenstående så ville det være fedt hvis i ga... -
Studiebøger: Matematik økonomi, Forsikringsmatematik og Finansøkonom
ForumindlægHejsa alle sammen. Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber i kan besvare. Jeg er meget interesseret i matematik, og derfor har jeg fundet 3 uddannelser, som jeg gerne vil læse til: Matematik økonomi Forsikringsmatematik Finansøkonom Mit spørgsmål er om studiebøgerne på disse her uddannels... -
brug for hjælp til outline
ForumindlægHej, Jeg skal op til engelsk mundtlig eksamen. Og jeg har tænkt på at skrive om mode (fashion).. Men har i nogle gode ideer til hvad jeg kan sætte ind i min disposition. jeg tænker lidt om at skrive, at der ikke er så mange unge dre har råd til at købe mode tøj. men hvad for nogle situationer kun... -
HF Enkeltfag gennemsnit
ForumindlægHej Jeg er i den situation, at jeg skal op til eksamen i Engelsk B i morgen. Næste år tager jeg Engelsk A, og er derfor i tvivl om karakteren ved B overhovedet kommer til at betyde noget for gennemsnittet, eller om det kun er A der tæller. Er her nogen der ved det? :-) -
Valuta/ kurs og salg af juletræer hvordan???
ForumindlægHej jeg sidder med en irriterende opgave her, jeg ikke rigtig kan løse. En plantageejer eksporterede 12 000 juletræer til England. Prisen var 6000 kr./ 100 stk. Hvad menes der med det??? Hvor mange engelske pund indbragte salget? Kursen på engelske pund er på 10.85 Forstår ... -
Designer babies
ForumindlægJeg skriver om designer babies i Engelsk & biologi i AT. Jeg vil gerne lave en retorisk analyse aaf noget engelsk materiale omkring de religiøse samfunds syn på designer babies, men kan ikke rigtigt finde nogle artikler, taler etc. håber der er nogle der måske har en idé om hvor jeg kan finde... -
Hjælp til rettelse af engelskafl.
Forumindlæghej folkens :) Jeg sidder her og trænger til noget hjælp, inden jeg skal aflevere min engelsk afl. til imorgen! - det er en engelsk essay på 708 ord, ville hører hvis nogen havde tid til at kunne hjælpe mig med at rette den ? - så jeg kan få en forståelse hvorfor jeg har lavet diverese fejl i a... -
PC-ordbøger download
ForumindlægEr der nogen, der ved, om der findes et download på nettet, hvor man kan hente en Engelsk-Dansk og en Dansk-Engelsk ordbog? Jeg skal bruge dem til eksamen, så det skal være en udgave, der ikke kræver netadgang (deraf download)! Håber meget, nogen kan hjælpe. Der fulgte nemlig ikke CD-rom med ... -
Dit hadefag
ForumindlægJa.. Hvilket fag hader du allermest - og hvorfor? Bare et sjovt lille spørgsmål.. (: -
Rette?
ForumindlægNogen som vil rette dette? - P.S. det er den engelske version i skal rette. Dansk: Helte før og nu Horatio Nelson er en af de personligheder mange opfatter som en sand engelsk helt. Men helte er anderledes i vor tid. I hvert fald hvis medierne afspejler virkeligheden. I dag er det sportsstjer... -
Outline
Forumindlæghej jeg skal skrive Outline i engelsk, men ved ikke hvordan jeg skal sættet den op? nogen der kan hjælpe. -
Medicin og fag!
ForumindlægJeg afsluttede sidste år (2.g) Kemi B og har så valgt at hæve Fysik til A. Derudover har jeg også Mat A. Jeg regner dog med at droppe fysik A (ifølge min lærer kan jeg nå at ombestemme mig endnu, men det skal gå stærkt!) og istedet vælge ENgelsk A. Så er mit spørgsmål: Vil det have indflydelse på... -
Stil, rettelsel.
ForumindlægHej :) Jeg ville høre om der ikke var nogen søde mennesker der ude, som vil rette min engelsk stil på små 3 sider? Det ville være super :) -
Bestået / ikke bestået
ForumindlægNår der nu står på en uddannelse at man skal have følgende krav: Dansk A, Engelsk B, historie B - skal man så have bestået alle fagene både skriftligt og mundtligt? fx hvis jeg nu kun havde bestået engelsk mundtlig, men ikke skriftlig, havde jeg så stadig bestået faget eller ?
