Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17141 til 17160 af 41162
-
Hjælp!! Jeg skal vælge et medie!!! HASTER!!!!!
ForumindlægHjælp!! Jeg skal vælge et medie, som først skal forklares på dansk og bagefter fransk. Mediet skal kunne påvirke mig fysisk og psykisk, men det skal være et koncentreret oplæg? Hvilket medie kunne det så være? -
Torison konstant/koefficient
ForumindlægHvad er formlen for Torison koefficienten?? Kender i evt. hjemmesider hvor jeg kan læse om dette? gerne på dansk !! -
hjæl mig .. HURTIGT
Forumindlægjeg skal op i dansk om to timer .. i et uddreg frs støvet på en sommmerfuglsvinger .. er der nogle der ved hvorfor han slukker lyset i festsalen? -
fiktion om mønsterbrydere
ForumindlægEr der nogen der har et godt bud på en dansk novelle/roman ( gerne nyere) der har " mønsterbrud " som tema. -
Norwegian Wood analyse og fortolkning
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor jeg kan finde en analyse og fortolkning til romanen Norwegian Wood af Haruki Murakami? (dansk udgave - forlaget Klim 2005) -
TYSK OVERSÆTTELSE HJÆLP
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl som vil rette min tysk oversættelse? på forhånd mange tak. Jeg vedhæfter den danske og min tyske oversættelse / malene -
Hjælp
ForumindlægI 2010 var danskernes forbrug af vin 192 mio. liter. I en prognose for årene efter 2010 regnes der med en stigning på 1,3 % pr. år i danskernes forbrug af vin. a) Opstil en model, der beskriver danskernes forbrug af vin i årene efter 2010 ifølge prognosen. b) I hvilket år når danskernes... -
Kjell Askildsen - novelle kollisjonen
ForumindlægJeg sidder og laver dansk opgave og skal katagorisere novellen "kollisjonen" i en isme, kan nogen hjælpe mig? -
Har I hæfte til fsa 2012 december
ForumindlægHar I ikke nok arkene til fsa 2012 december - Englesk -Dansk -tysk -Matematik Jeg beder jeg at vedhædte dette, eller sende et link til mig nedenfor -
Argumentation - Årsagsforklaring
ForumindlægJeg sidder lige og læser op på emnet retorik til mundtlig dansk eksamen, og er kommet i tvivl om hvad en årsagsforklaring egentlig er? Hvad er forskellen mellem et argument og en årsagsforklaring? -
Fremlæggelse
ForumindlægHej Jeg skal lave en fremlæggelse i dansk om et dyr, land eller hobby, men har slet ikke nogle ideer. HJÆLP! På forhånd tak -
Aflevering
ForumindlægHej. Jeg har skrevet en dansk aflevering. Jeg vil høre om der nogen der vil læse den igennem for mig og give mig respons på den. Den er ikke så lang. Cirka 400 ord. -
AT eksamens hjælp
ForumindlægHej! er der nogen der kender nogle gode noveller eller danske tekster om hvordan man reagerede på telefonen da den kom til danmark? tak på forhånd! -
Overophedning/flaskehals
ForumindlægHej alle, igen igen .. Hvad forstås ved en overophedning? alle taler om at den danske økonomi er overophedet! Hvad menes der med dette? -
Unge kriminelle
ForumindlægHejsa her er min dansk opgav er der ikke nogen der kan ret den for mig please og der er nogen spørgsmål se om jeg har svaret på dem. -
HJÆLP SANDSYNLIGHED
ForumindlægAntag at intelligens kvotienten (IQ) i den danske befolkning er normal fordelt med middelværdi μ=100 og standardafgivelse σ=16 Find sandsynligheden for at en vilkårlig dansker har en IQ mellem 80 og 120 Find sandsynligheden for at en vilkårlig dansker har en IQ over 110. Find ... -
mate
ForumindlægAntag at intelligens kvotienten (IQ) i den danske befolkning er normal fordelt med middelværdi μ=100 og standardafgivelse σ=16 Find sandsynligheden for at en vilkårlig dansker har en IQ mellem 80 og 120 Find sandsynligheden for at en vilkårlig dansker har en IQ over 110. Fin... -
Venstre-højre-skala
ForumindlægEr venstre-højre-skalaen nedenfor ikke korrekt? Enhedslisten-SF-Socialdemokratiet-Radikale-Ny Alliance-Konservative-Venstre-Dansk Folkeparti -
Øjenvidneberetning layout skabelon
ForumindlægHej Jeg skal skrive en øjenvidneberetning i dansk, men jeg vil først have styr på layoutet :) Kunne nogen vedhæfte en skabelon til word? :) -
2.verdenskrig..
ForumindlægHej det er Historie det handler faktisk om 2. Verdenskrig.. spørgsmålet siger Hvor mange danske jøder døde under 2. Verdenskrig. Håber i kan hjælpe det haster......
