Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 17141 til 17160 af 58387
-
Matematik C uforståelige spørgsmåls eksam ! PliiiZz HELP
ForumindlægJeg skal op i Matematik eksam, og har fået spørgsmålne, som skal øve mig på og svar på det. Håber i kan hjlæpe mig med at svar på den opgave som jeg har indsættet !! Gør rede for lineære sammenhæng mellem to variable og for ligefrem proportionalitet. Omtal mindst et eksempel på anvendelse af den ... -
nogle gode råd
Forumindlæghej er der nogen der har nogle gåde råd til engelsk eksamen på B er mega nervøs. . .( -
2 ungdomsuddannelser på samme tid
ForumindlægHej. Kan man gå på 2 ungdomsuddannelser på samme tid? Jeg har ikke fået gode karakter ved nogle fag i 2.g, som er afsluttet, hvor jeg går nu på stx. Kan man tage dem om på VUC, mens man læser på stx? Har læst lidt forskelligt på nettet, men ikke præcist nok. Spørgsmål 2. Hvis jeg l... -
Hvad hjalp jer i gennem eksamen og forståelsen for faget?
ForumindlægVi er nu i slut april og mine eksamener starter i næste måned. Matematik B har for mig i år været virkelig uoverskueligt og samarbejdet med læren er gået skidt, hvilket har resulteret i at jeg står tilbage lidt fortabt, da jeg stadig føler at der er lang vej. Mange opgaver kan jeg stadig ikke b... -
TIPS TIL SAMF C MUNDTLIG?!
Forumindlæghej alle, er der nogen der har nogle tips til samfundsfag c mundtlig eksamen? og ved i, om jeg skal bygge min "fremlæggelse" om omkring min problemstilling og de underspørgsmål? -
Gode råd til tysk (B) mundtlig eksamen?
ForumindlægHej Er der nogen der har gode råd til mundtlig tysk eksamen på B-niveau? Hvis jeg trækker en tekst, hvad ville i så analysere? Hvad skal jeg komme ind på? Hvordan syntes i dispositionen skal se ud? Hvor lang tid skal de forskellige ting tage? Hvor lang tid skal referatet fx tage? Skal man kun ref... -
eksamen idag?? dansk skriftlig fremstilling - fp9
ForumindlægAndre som har været til eksamen i dansk skriftlig fremstilling i dag? (9. klasse) Hvilken opgave valgte du, hvad skrev du om og hvordan tror du det gik? Jeg valgte den 4. opgave (Dittes dilemma - blogindlæg). Jeg skrev om en "egen" historie (havde været til fest og var kommet til at ... -
engelsk opgave til min lærer kort om min bog jeg ahr læst
ForumindlægIn my summer vacation I read harry potter in English. I have read in Danish too and I realize when you read it in English it gets a lot of difference picture of the story. Than you do when you read it in Danish, I may think is the word their give me a difference image and context of the story, ... -
Engelsk oversættelse (Oversat, mangler at blive kigget igennem)
ForumindlægDer er mange unge, der gerne vil til udlandet I en kortere periode, mens de går i skole, eller når de har taget deres studentereksamen. Som udlænding kan det være vanskelig at få arbejde i England eller USA, men der er mulighed for at komme derover som udvekslingsstuderende. Der findes en række o... -
Hvad kan man blive ved en samfundfag A og engelsk A studieretning?
Forumindlæg??? :-) jeg overvejer at vælge den Har i selv prøve den? -
Fysik eksamen, hjælp søges til "regnbuens farver"!
ForumindlægHejsa. Jeg skal meget snart op i fysik og har næsten alle mine dispositioner klar. Dog er et af de emnerne jeg kan trække "regnbuens farver" og jeg er lidt på bar bund. Er der nogen der har nogle gode forsøg eller noget teori til dette emne? Det kan være om alt lige fra farveblanding ti... -
1 lille spørgsmål vedr. tysk eksamen
ForumindlægHvordan siger man:jeg vender tilbage til det senere el.jeg vender tilbage til dit spørgsmål senere (på tysk)??hvis man nu er i gang med at snakke om den opgivne tekst, og hvis læreren el. censoren går ind og stiller et spørgsmål.. - kan man så sige jeg vender tilbage til dit spørgsmål senere, for... -
Nogle gode råd til hvordan man skal læse op til dansk eksamen.
ForumindlægHej SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer har gode råd til at læse op til dansk? Det vigtigste er selfølgelig at have fulgt med hvilket jeg har, men jeg vil jo gerne være ekstra godt forberedt. Hvor laver man typisk fejl? hvad vil være en god ide at læse op? Ved godt der er individuelt men sådan ... -
vefærdsstaten, 24 timers samf b eksamen
Forumindlæghej alle har trukket emnet 'velfærdsstaten' er der nogen som har nogle forslag til gode stikord eller andet interessant man kunne indarbejde?? -
KS eksamen? "Det gode liv i velfærdsstaten"
ForumindlægJeg sidder & skal afleverer en synopsis omkring "det gode liv i velfærdsstaten", er der nogen som sidder inde med nogle gode spørgsmål til min disposition? Er lidt blank selv. På forhånd tak :) -
HF Mat B eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHej At løse f'(4) ved hjælp af en figuren hvordan gør man det? På figuren ser man grafen for f Mvh ILUBABS -
BIOLOGI-HJÆLP SØGES TIL 24-TIMERS FORBEREDELSES EKSAMEN I AALBORG!!!
ForumindlægJeg er en pige på 21, der læser biologi på B niveau på Aalborg VUC.. Skal trække tirsdag d. 5 juni Nogen der vil hjælpe? God løn gives! VH. Julie -
Hvordan forgår Psykologi C eksamen, hvad er godt at indrage.
ForumindlægHva skal man sige for at få 9-10stker i psykologi C. fx: referende og perfect analyse ? -
mat.b skriftlig eksamen:..med god tilnærmelse.....hvad betyder det?
Forumindlæg -
Emne "Noveller efter 1990" til eksamen! hjælp!?
ForumindlægHej alle der læser dette jeg har trukket "noveller efter 1990" som mit hovedemne, mine fordybelsesområder er novellerne "slik" og novellen "bananfluerne" jeg ved ikke hvordan at jeg kommer igang?! kan nogle herinde hjælpe mig? på forhånd tak
