Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17201 til 17220 af 25907
-
haster, SRP!!
Forumindlæghej.. jeg er ved at skrive SRP om mikroorganismer. desværre er det meste af min tekst på engelsk. så der er en del af ordene jeg er lidt i tvivl om. lige pt gælder det "mycolic acids". kan det godt bare oversættes som mykolske syrer? på forhånd mange tak! -
Blacks and whites in USA?
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål, som jeg ikke kan finde gode svar til. Jeg vil helst have svarene/links på engelsk tak :) Håber i kan hjælpe mig. Spørgsmålet er: " Are blacks and whites at last equal in the USA? " -
Hvad betyder LU i excel?
ForumindlægSkal krive noget fra supercalc ogver i excel og der er noget der hedder LU og det ser cirga sådan her ude =lu(d3;r3:r64)... jeg skal bare have den danske forkortelse af LU, men er ikke sikker på om LU er en forkortelse af noget på engelsk! -
Electrophilic?
ForumindlægHej! Jeg har en masse materiale på engelsk om "Electrophilic aromatic reactios" men må indrømme det er meget svært at forstå! Er der en der kan hjælpe med at forklare de overordnede træk? Og er elektrofil at forstå som om det bare er en negativt ladet ion? Tak! :) -
Bog omkring matematiske beviser?
ForumindlægJeg mangler forslag til bøger omkring matematiske bevissamlinger, målrettet for matematik A på de gymnasiale ungdomsuddannelser. Jeg ved, at Systime forlaget har skrevet en bog specifikt til dette. Jeg undrer mig blot over, om der er bedre alternativer. Evt. også på engelsk. Tak! (: -
The Amish people and their rights to be different
ForumindlægHej folkens. Jeg skal skrive en engelsk opgave omhandlende The Amish People and their rights to be different. Da jeg er helt blank for ideer, om hvad jeg skal skrive, håber jeg meget på, at I vil hjælpe mig! Stilen skal være på 350-500 ord. På forhånd tak! -
Adam by Michael Lee Cohen - Analyse!?
ForumindlægHej :) Sidder netop med min 24 timers eksamen i Engelsk og har trukket Adam by Michael Lee Cohen men er lidt på herrens mark ... Kan ikk rigtig finde en god indgangsvinkel til teksten. Er der evt. nogen der har nogle hints eller til inspiration, så ville det var fantastisk' -
Abstrakt
ForumindlægNu sidder jeg og skal til at skrive abstrakt og ville lige hører om nogen havde styr på hvor lang den skal være(ord, linjer)?. Derudover vil jeg lige hører om nogen ved hvad ressourcekamp hedder på engelsk? På forhånd tak:) -
oversættelse
Forumindlæghejsa jeg skal have oversat det her fra engelsk til spansk: They thougt I was a surrealist, but I wasn’t. I never painted dreams, I painted my own reality håber nogle kan hjælpe mig:) -
Hjælp til oversættelse af opgaveformuleringen
ForumindlægHej allesammen. Jeg har problemer med at forstå selve opgaveformulering til en engelsk opgave vi har fået for. Er der nogen som har tid til at hjælpe mig, vil jeg blive meget glad. Jeg sender den ind i jeres indbakke. Tak på forhånd. -
Projektopg.
ForumindlægSå har jeg snart projektuge igen, men denne gang skal det hele foregå på engelsk, og vore hovedemne lyder: International/ politisk eks. (problemer). Men jeg skal passe på at det ikk bliver FOR historisk. Nogen der har et bud på hvad jeg kan vælge ? -
eksam notater i novelle
Forumindlæghej jeg skal til at analyser en eksam novelle på engelsk, hvor jeg skal lad som om jeg er til eksam. hvad skal man generalt fortælle om? altså jeg har fundet noget i min papir, men ved ikke om jeg kan bruge det til noget. har i måske noget i tænkerne tak på forhånd -
Canteen girl - James Berry
ForumindlægHej. Er der nogle, der har arbejdet med teksten Canteen girl af James Berry? Jeg er ikke så god til at lave referater på engelsk og ville høre om, der var nogle, der kunne give nogle gode noter eller lign. PÅ forhånd tak -
Hjælpeverbum
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe med disse opgaver? Hvilket hjælpeverbum bruges til at danne passiv på engelsk? Hvilket hjælpeverbum bruges til at danne passiv på tysk? Hvilket hjælpeverbum bruges til at danne passiv på fransk? -
Hjælp søges et par gange om ugen mod betaling i Silkeborg
ForumindlægHejsa. Jeg søger en som kan hjælpe mig med engelsk grammatik nogle gange om ugen, det er kun grammatik og jeg vil selvfølgelig betale for det, prisen kan vi snakke om. Jeg bor i midten af Silkeborg -
Litteratur
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive et engelsk essay om hvad der karakteriser god litteratur? og så ville jeg høre om i har nogle gode input til hvad der gør det? Og hvorfor litteratur er vigtigt, og i hvillken grad litteratur kan ændre verden?? ville blive meget glad for nogle gode svar -
Employment engagement
Forumindlæghej Derude ! Er der nogen som har lavet en engelsk stil om employment engagement? det handler om at skrive en memo rapport og en almindelig memo.. Håber i kan hjælpe mig snarest ! Har virkelig brug for hjælp :/ Håber jeg får svar fra jer . :) -
Stardust - Analyse og fortolkning
ForumindlægHejsa derude! Nogen der har lavet en analyse og fortolkning om en film ved navnet 'Stardust'? Har virkelig brug for, at komme igang:( Håber i kan hjælpe. Det er HTX-niveau Engelsk B -
hvad hedder...
ForumindlægHej:) Er der nogen som ved hvad en beskyttelseskappe i et batteri hedder på engelsk?? Jeg ved at det er et engelskspørgsmål og har også lagt det ind i det forum, men hvor meget ved en engelskstuderende om hvad en beskyttelseskappe er?? og det er jo rimelig vigtigt, når man skal oversætte det ... -
optagelsenprøve på en hf:)
ForumindlægHej !:) Jeg skal til optagelsensprøve her den 5. April, og skal op til mundligt of skriftlig dansk, engelsk og matematik. (10 niveau) og fysisk og kemi ( 9 niveau ). Og ville gerne øve mig enden den dag:) Kender i nogle websider eller noget i den stil?:D
