Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 17201 til 17220 af 141881
-
kommentarer til indledning :)
ForumindlægHejsa :o) Jeg sidder i .... til halsen. Jeg aner simpelthen ikke, hvordan jeg laver en ordentlig indledning.. Nu har jeg prøvet og vil derfor blive rigtig glad, hvis jeg kunne få noget respons på, om det er en ordentlig indledning :o) Indledning: Jeg har valgt, at beskæftige mig med kvinden... -
forøges
Forumindlæghvis noget forøges med 15 % kan det samlede resultalt beregnes, hvis man ganger med 1,15 Beregn de følgende opgaver som ovenfor A) 130kr.forøges med 25% B) et beløb er 23% større 50kr c)antallet af biler (3250) er steget med 17 % D) Danmarks 5,2 mio indbyggere er forøget med 3 % svar hurtig... -
Afbildningsmatricer
ForumindlægKan nogen hjælpe med opgave C? Jeg har løst a til aMe=<<9,0>|<2,2>> og eMa=<<1/9,0>|<-1/9,1/2>> og b til eFa=<<-9,18>|<6,6>>. Matricerne er angivet lodret. Der gælder vel at eFe=eMx*xFa*aMe=eFa*aMe=<<-81,162>|<-6,48>>, men e... -
Industribygning, spørgsmål
ForumindlægSpørgsmål 1: I opgave f får vi at varmetabet er størst i x (variere mest) denne værdier bliver -920 og ved y bliver den -20. Men får er varmetabet præcist størst i x? Er det fordi varmen stiger til vejrs (søger op af gående retning) Spørgsmål 2: I opgave g når man har lavet liniæersering af lign... -
Energi - Vigtigt!
Forumindlægjeg sidder og skal i gang med en opgave om energi. men desværre er jeg helt forvirret og aner ikke hvordan jeg skal gøre. det første spørgsmål ved jeg allerede hvordan man regner, men resten kan jeg slet ikke finde ud af. håber nogle kan hjælpe mig, da det skal afleveres i en rapport! opgaven... -
frivillige! hjælp!
ForumindlægJeg har lige skrevet en stil på dansk, med overskriften "forladt". Men da jeg har super mange lektier for, har jeg ikke tid til at finde flere fejl, end jeg allerede har fundet. så hvis der er nogen, der er en venlig sjæl, og vil tjekke for komma-/stavefejl - eller bare vil læse den ige... -
Hjælp kan ikke nå og lave den her opg og er ikke så god til pls hjælp
ForumindlægFællesfaglig opgave til emnet Energi (bæredygtig) Spørgsmål til geografi Hvorledes er kul og olie dannet ? Hvor gamle er de fossile forekomster ? Hvorledes udvindes kul og olie (beskriv produktionsmetoderne gerne billeder) Hvorledes finder man frem til forekomsterne ? Hvilke fe... -
Håber nogle kan hjælpe!!! En-to-tre-NU! Af Jepser Wung-Sung
ForumindlægJeg har fået en opgave hvor jeg skal lave en Personkaratastik af Harve, Trine, Jeppes forældre og Cecilies far. Nogle dder har læst bogen der kan hjælpe mig med at skrive deres Rolle i bogen!! -
korrektur på SRP
ForumindlægDavs folkens, jeg skal aflevere en en større skriftlig opgave den 23, og ville derfor spørge om der var nogen jer, der havde tid til lige kigge den igennem? Den er skrevet i samf. og eng. og emnet er: 'unge og rusmidler. -
Mein Dritter Mord
ForumindlægHej, ville lige spørge om nogle havde læst "Mein dritter Mord" af Melina Moser Vi skal nemlig skrive en opgave om teksten, ville lige spørge om nogle kan huske hvad den handle om og måske skrive et lille resume på tysk. tak -
Vurdering af SRP
ForumindlægJeg har på nuværende tidspunkt ikke fået min SRP tilbage, men ville meget gerne have en hurtig vurdering af det. Som det fremgår af opgaven har jeg skrevet om forholdet mellem EU og USA i Engelsk A og Samfundsfag B. På Forhånd tak:) -
The Sisterhood of Night...
ForumindlægHey allesammen!Sidder og skal skrive et essay om "The Sisterhood og Night", og mangler virkelig inspiration!...Så hvis der er mogen af jer derude der har haft den opgave så giv li´lyd fra jeg ikk´:-) Så er I bar´ de bedste! -
rigtigt skrevet?
ForumindlægHeej Er det korrekt skrevet, altså på spansk ? :) tarea española - spansk opgave Frases en presente y traducción - sætninger i nutid og oversættelse Palabras pequeñas - små ord -
hjælp til kemi A-niveau?!
ForumindlægHeysa!! Er der en derude der er tid til at tage et kig på opgave 1 til en kemiaflevering under følgende hjemmeside - har virkelig brug for hjælp! http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-2.pdfpå forhånd tak... -
Rettelse- spansk
ForumindlægHej jeg har skrevet en opgave på spansk, det ser meget fornuftigt ud efter jeg har rettet den, men er der nogen der gider at hjælpe med at få den rettet fuld igennem. Vil helst sende til indbakken. mvh. -
HJÆLP!!!!
ForumindlægHejsa Er der en venlig sjæl som vil hjælpe mig. Har lige problemer med opgave a som jeg har vedhæftet, jeg har tegnet F(x) ind i Ti-nspire, og tangeten, men de skærer ikke hinanden. Kan i hjælpe mig med hvorfor den ikke gør det? Har også vedhæftet et billede af det. -
Easyfood
ForumindlægEr der nogen der har lavet en opgave om Easyfood, skal lave en virksomhedsanalyse og analysere deres nye ekspressions investering i Kolding. vil udarbejde en SWOT, og vil gerne have nogle ekstra ordinære ting med i den.. Håber på god hjælp!Juve 1897 -
angiv funktionsforskriften for den rette linje?
Forumindlæger der nolge der kan hjælpe mig med det matematik på c??? i min opgave står der at man skal angive funktionsforskriten for den rette linje. opg f : F(4)=3 , nogle der kan fortælle mig hvordan man regner den ud?? -
Idehistorie - Oldtidens naturvidenskab
ForumindlægHej :-) Jeg skal skrive en opgave om oldtidens naturvidenskab. Er der nogle der kan komme i tanke om nogle gode emner at komme ind på? Jeg tænker at jeg i hvertfald skal skrive om astronomi men vil gerne have noget mere og synes det er svært at finde noget om. -
Maj 1997
ForumindlægHar lige nogle hurtige spørgsmål til 2 opgaver:Maj 1997 opgave 1)b) Borsyre optræder som en monoprot syre, når den opløses i vand.Jeg har beregnet pH, ved at bruge formlen for svage syrer. Men jeg har hørt en lille fugl synge om at der er tale om et puffersystem, dette kan jeg umiddelbart ikke se...
