Søgning på: matematik fp9 2023 December. Resultater: 17221 til 17240 af 32822
  • Prøve i GEOMETRI.

    Forumindlæg
    Hey. Jeg skal have prøve her på fredag. SÅ vil lige spørge, om I synes, der er nogle vigtige ting jeg skal lægge ekstra fokus på (: .. og hvordan plejer i at læse op til prøver / matematik prøver !? :)
  • Lektiehjælp på sydsjælland søges STRAKS!!

    Forumindlæg
    HejsaJeg søger en person som kan hjælpe med Fysik B og matematik B x antal gange om ugen!! Det skal helst være én som er bosiddende i sydsjællandsområdet!!Søges omgående!!
  • synopsis

    Forumindlæg
    Er der nogle der har lavet en synopsis om " der er brug for arbejdskraft i Dk" eller har nogle ideer til det ? om vi skal have flere indvandrer ude fra for at arbejde i DK med samfundssfag og matematik
  • massefylde?

    Forumindlæg
    heej.. sidder lige her og bliver i tvivl, om massefylde og rumfang er det samme? sidder nemlig med en matematik opgave hvor man skal regne rumfanget af en mursten og bagefter står der at man skal beregne massefylden ?
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej Skal op i fysik, matematik, engelsk og dansk i terminsprøve i slutningen af marts... Hvordan kan man "forberede" sig ? Få man ikke nogle gamle eksamenssætter?? fra fx. 2008 eller 2007
  • SØGER !!

    Forumindlæg
    SØGER efter en matematik lærer, hvor han eller hun kan hjælp mig med 10.klasses niveau. Kender nogen af jer en lærer, eller er der nogen herind der kan hjælp mig..? HÅBER I KAN GIV MIG SVAR!! :)
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej^^ nogen der vil rette min SRP opgave igennem?? Jeg har skrevet i matematik og samfundsfag. Jg skal aflevere den i morgen, så hvis der er nogle, som er søde, og lige vil rette den i gennem, skal i skrive hurtigt.. :-)
  • Hjælp?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger matematik sider dom jeg kan printe.Jeg mangler Dette da jeg sidder og keder mig i skolen:( må gerne være printesider fra 8-9 klasse på forhånd tak :)
  • Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring

    Forumindlæg
    Hey Jeg skal op til Matematik Mundtlig på C-Niveau og er lidt i tvivl om dette: Jeg har fået spørgsmålet: Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring Nogen som evt. kan hjælpe mig?
  • afgangseksamen

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skulle op til folkeskolens afgangseksamen er der nogle der ved hvor man kan se evt: ældre eksamenopgaver så man kunne øve sig lidt der er 9. klasse skriflig matematik
  • Hvad sker der

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i tvivl.. Jeg er blevet optaget via en optagelsesprøve på et gymnasium. Hvad nu hvis jeg dumper eksempel dansk engelsk eller matematik, kommer jeg så ikke på gymnasiet alligevel? Hjææææælp
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej alle sammenVille bare lige høre om der ikke var en der vile skrive sammenhængen mellem point og karakter?Jeg har matematik på 3-årigt højniveau, dvs. 150 point ialt. på forhånd tak
  • Eksemplariske blækregninger! Mat b

    Forumindlæg
    er der nogle der ligger inde med eksemplariske besvarelser af matematik b niveau eksamenssæt? så ville jeg være helt vild for at få dem! i håb om de kunne gøre nytte imorgen!
  • mat

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ved godt, at det er blevet spurgt meget til den skriftlige matematik eksamen (b-niveau), men, hvor mange point skal man sådan ca. have, for at få et 10 tal??
  • Midten af en ligesidettrekant?

    Forumindlæg
    Hey. :)Jeg sidder her og er igang med HTX-Matematik b IT-eksamen.Jeg skal bruge midten af en ligesidet-trekant. Er der nogen der kan hjælpe med det?... Det ville hjælpe utrolig meget. :)
  • Forberedelsestid i mat?

    Forumindlæg
    hey.. ja som overstående siger, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lang tids forbedrelse man har til den mundtlige studenter eksamen i matematik (ét årrig a)
  • Bevis for differential ligning

    Forumindlæg
    Hej nogen der kender en hjemme side, eller en opgave hvor beviserne er godt forklaret, jeg sidder selv med min matematik bog, men synes ikke den er god nok til forklarer de enkelte beviser der er inden for differential regning.
  • Læse op på fag

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne studere bygningsingeniør, men jeg har ikke matematik A og fysik B som jeg er nødt til at læse op på? Er jeg så nødt til at betale for undervisningen eller?
  • Hvilke notater vil være godt at have med til 8. klasses terminsprøve?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i skriftlig matematik (problemregning/færdighedsregning). Hvad skal jeg især have øvet mig på? Kunne være rart, hvis der var nogle der lige ville give mig et par råd.Mvh. Tonni. Fortsat god søndag.
  • TI Interactive - logaritme

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder med en matematik opgave, hvor jeg skal tage logaritmen. Opgaven skal regnes i computer programmet TI interactive. Er der nogle der ved, hvordan man tager logaritmen og ikke den naturlige logratime (LN)? :) Mange tak.