Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 17221 til 17240 af 34269
-
AT- Fedme
ForumindlægHeej :). Jeg skriver om Fedme i AT-synopsis eksamen (bio/psyk) og jeg vil gerne om man kan kombinere Borderline med Fedme? hvis ja ? Hvordan ? Maribel . -
HASTER!
ForumindlægHjælp! Har brug for hjælp til en eksamens opgave fra 2007 - opgave 2. "Fedt" Nogle der kan hjælpe? -
Terminprøve
ForumindlægHej Er der nogen ved Hvodan termins prøve i dansk skriftlig forgår med den reform for 3 g. Får man en tideigere eksamen opgave? Tak på forhånd -
Gennemsnit beregninge
ForumindlægHej Jeg vil hører om der nogen der kan kom med nogen konkret eks. på hvordan man regner sin Studente eksamen snit ud. Eller kender en hjemside. Tak på forhånd -
Værdikædesystemet
ForumindlægHej, sidder med en eksamen, hvor jeg ikke kan finde ud af definitionen mellem Værdikæde og værdikædesystem Er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe? På forhånd tak. -
En som har en teknologirapport for A niveau?
ForumindlægJeg har ledt alle steder, men jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan se en færdig teknologirapport for A-niveau. f.eks. eksamens opgave. -
Identifikation af stoffer med bjerrumdiagram
ForumindlægJeg kunne bruge lidt hjælp til opgave 3.e i følgende opgavesæt http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-10-3.pdf Er der nogen der kan hjælpe? -
English A pensum 2007/06/05/04
ForumindlægEr der nogen der kender eksamens essay-emner i disse år: 2007/06/05/04 og måske før end det ?? Tak -
Ville du læse min Opg igennem?
ForumindlægHej Nogle det vil være så flinke at læse min opgave igennem..?:) Vil betyde rigtig meget, da det er en eksames opgave.. -
Hjælp, mangler et godt emne til tværfagligt projekt i historie/religion
ForumindlægStår og mangler et super godt emne til mit tværfaglige eksamens projekt i historie og religion. Håber at høre fra jer. Mvh. Linda -
hvad skal man øve sig på ?
Forumindlæghvad skal man øve sig på til den engelske eksamen ? her tænker jeg på prøven uden hjælpemidler.. og det er engelsk på B-niveau :) -
hej hjælp
ForumindlægJeg skal op i eksamen og Jeg har valgt at lave Galileo experiment fadforsøg. så Jeg vil gerne hører jer, hvad i synes om den. er den gode og nemt? -
Radioaktivitet
ForumindlægHej studioportalen. Jeg skal til eksammen i fysik imorgen, og jeg ville bare spørge om hvad radioaktivitet er. (har i ikke en god foklaring på det) Hilsen Stefan -
Bestem koordinatsæt - vektor i rum
ForumindlægHej... Nogen som kan hjælpe mig med opgave 6 a i denne opgave http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAA2%20V_vejl2.pdf -
Hjææælp plz ):
ForumindlægNogen der kan regne nogle opgaver ud for mig??? ;( Her er linket: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2HF071-MAC.pdf håber virkeliig i vil hjælpe... -
Faglige problemstillinger - DIO
ForumindlægJeg sidder og forbereder min DIO-eksamen, og skal her begrunde mit valg af faglige problemstillinger? Men hvad er det egentligt lige jeg skal komme ind på her? -
Haster
ForumindlægHvordan skriver man en dispotion til eksamen.? Skal bruges til sprogfagene i mundtlig 5 min. Vil gerne have alle de opstillinger og råd jeg overhoved kan få...! :) -
Sammentrukken strukturformel:s
ForumindlægHey skal til eksamen i kemi. nogen som ved hvordan den sammentrukkene struktur Formel ser ud for pentan-2-ol ? på forhånd tak :) -
Engelsk
ForumindlægHej! Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan øve engelsk grammatik på 9. klasses niveau eller noget der minder om en engelsk skriftlig eksamen? Tak på forhånd :-) -
Analysemodeller..
ForumindlægBenytter i jer meget af dem til jeres eksamen? Eller skriver/fortæller i bare, alt det i tænker, grubler og kommer frem til ? - Og hvad er bedst?
