Søgning på: matematik a htx 2017. Resultater: 17261 til 17280 af 158493
-
120 kr i timen ;)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg tilbyder 120 kr i timen for at få rettet min srp opgave :) i Historie Aog Matematik A! hvis du mangler penge så skriv. -
vil studere tandlæge i sverige.
Forumindlæghej jeg er flyttet til malmø for at bo sammen med min kæreste for et år siden. jeg blev færdig med Hf i Danmark 2017 og har en gennemsnit 6,3 jeg er også uddannet som tandlæge asistent og jeg vil gerne søge tandlæge uddannelsen i malmø. er der nogen der ved om jeg kan blive optaget på uddannels... -
HVAD SKAL JEG VÆRE!?!
ForumindlægHej. Min uddanelsesvejleder, mener at vi allerede skal gøre tanker om hvad vi skal være, da vi skal ud og besøge nogle gymnasier... Men jeg ved ikke egenligt hvad jeg skal være. Jeg tænker på noget med at læse jura... eller medicin - hvad kræver det og er det hårdt? Hvad skal man på de overnævn... -
Hvordan findes skæringen mellem to lineære funktioner?
ForumindlægHej. Jeg har opgaven: "Hvordan findes skæringen mellem to lineære funktioner?", men jeg er lidt usikker. Opgaven skal helst løses uden Maple. - hjælp vil værdsættes :D -
Mindste kvadraters metode
ForumindlægHej derude, Jeg skal igang med min SRO i matematik A og bioteknologi A. Jeg har overordnet om spektrofometri, farvestoffet "Brillliant Blue" og mindste kvadraters metode. Er der en som kan hjælpe mig med følgende spørgsmål: "Benyt mindste kvadraters metode til at finde sammen... -
Geovidenskab og Bioteknologi...
ForumindlægJeg gad godt kombinere de to fag, da de lyder virkelig interessante! Sammen med Matematik.. Men intet sted i nærheden af Hundested, findes der en linje med lige netop begge fag... Kender i et sted? // Amalie :-) -
Lektiehjælp tilbydes i København af universitetsstuderende
ForumindlægHej. Jeg er en 20 årig fyr, der studerer matematik-økonomi på universitetet i København. Jeg er snart færdig med 2. semester og har haft fag som afsætning, lineær algebra, erhvervsøkonomi, mikroøkonomi osv. I gymnasiet havde jeg 5 A-fag og disse var: Matematik, Engelsk, Dansk, Historie og Samfu... -
Haster
ForumindlægJeg er ved at skrive 3.g. opgave i matematik om vektorer. Jeg skal bevise at: Vis ar der for enhver vektor a gælder at a prik a-hat = 0 Hvordan vil i lige bevise det uden at bruge tal???? -
Jordemoder - 9,4 i snit, for at komme ind?
ForumindlægKan det virkelig passe? At jordemoder uddannelse, kræver så meget i snit?På forhånd tak! -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej alle jer der går i 3.g ! hva skriver/skal i skrive om i studieretningsprojekt ? jeg har valgt område som græsk matematik? er der nogle som har gode ideer til hvad jeg evt. kan skrive specifikt om? har tænkt lidt på phytagoras, men ved sku ikk lige helt hvad jeg kan skrive om i det emne?... -
Privatlærer søges
ForumindlægJeg frygter virkelig min mundtlige matematik, og har derfor besluttet at jeg skal have lidt hjælp til nogle af de projekter som vi har lavet (dog ikke særlig godt) som jeg kan komme op i. Emnerne er hovedsageligt: Polynomiers division, asymptoter, stamfunktioner, differentialligninger og integra... -
Lektier hjælp søges !
ForumindlægHi alle Jeg er en pige på 18 år, der søger lektier hjælp 2-4 gang om ugen til Matematik. Lige nu har jeg matematik på B nivuae og næste år får jeg det på A nivuae !! Jeg boer tæt ved Århus (10 km) og gå i gymnasium i 2 år !! I får noget for det ( tales nærmer) ! Skriv :D -
f(f(x))
ForumindlægEr det muligt at finde f(x), hvis man ved at f(f(x))=2*x/(1+x^2)? -
Bøger til uni
ForumindlægHej Er der nogen der kan svare mig på hvilke bøger man kan forvente at skulle indkøbe til matematik på AU 2015? Eller hvor jeg kan finde ud af det henne? Tak. -
Skifte studieretning???
ForumindlægHej. Jeg er i et stort dilemma lige nu, og håber at I kan hjælpe/komme med råd.. Sorry for romanen. Jeg er lige startet i 1.G, og kommer direkte fra 9. klasse. Jeg startede med at vælge en international studieretning som hed 'Samfundsfag A, Engelsk A, Matematik B, Naturgeografi B', ford... -
Gange snit med 1,08 ?
ForumindlægHej om 3 dage bliver jeg STX student. Jeg har 4 A-niveau fag, og har hørt, at man må gange sit endelig snit med 1,08, hvis man vælger at uddanne sig inden for to år. Er der nogle som kan be- eller afkræfte det? :) -
Ensvinklede trekanter
Forumindlægkan en forklare Gør rede for ensvinklede trekanter og deres egenskaber, herunder begrebet forstørrelses- faktor. -
synopsis
Forumindlæghvordan laver man en synopsis? -
Overordnet spørgsmål
ForumindlægHvis man skriver i matematik og historie, og redegørelsen handler om historie, må man så gerne skrive matematiske ligninger som en del af forklaringen? -
spørgsmål
Forumindlægkan man få plagiat hvis man tager et præics samme svar som en har lagt et billede af nogle matematik svar?
