Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 17301 til 17320 af 32040
  • ENG HØJT A

    Forumindlæg
    HEY,jeg er matematikker og har tænkt mig at tage eng på HØJT niveau. er der nogen som har nogle erfaringer ?? om de stile vi skal skrive eller prøven?
  • HTX I UDLANDET???

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går på HTX og skal skrive an artikel om HTX i udlandet, men har lidt svært ved at finde oplysninger om dette. Derfor kan jeg blive i tvivl om der overhovedet findes HTX eller tilsvarende i udlandet - Og er der overhovedet forskel på det og hvad...??? Hjælp mig! Jeg søger svar!
  • Canadas klima, landskab og dyr

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogen der ved noget om Canadas klima, landskabet og dyr? Så må I meget gerne skrive alt I ved om det. På forhånd tak :) Knus.
  • Er det en Ok abstract?????

    Forumindlæg
    Abstract This study examines the modern Afghanistan’s history from the Russian intervention in 1980 to date, and analysis Khaled Hussein’s book “The Kite Runner”. The analysis of the book concludes concepts as identity and loyalty. The main character in the novel, Amir, b...
  • Fra hestekræfter til joule

    Forumindlæg
    Hej hvordan regner jeg 121g/BHPh om til enheden g/MJ ??? Hurtigt svar ønskes :)
  • Betalt oversættelse

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg står i den stituation, at jeg skal have oversat 1-2 sider + et CV fra dansk til engesk. I den forbindelse søger jeg en person, der mod betaling, kan oversætte dette for mig. Jeg forventer naturligvis, at vedkommende er dygtig og kan oversætte korrekt. Oversættelsen skal være færdi...
  • Hjælp, måske? :)

    Forumindlæg
    They hurt him mentally and physically to make him confess"Hvad er der galt i denne sætning? :I:)
  • terminsprøve 10.klasse

    Forumindlæg
    Heeey folkens .. Hvad synes i om dette års terminsprøver .. terminsprøver for 10.klasserne Jeg var oppe i starten af december og det gik røv dårligt. :// Har i fået karakter
  • Årstal

    Forumindlæg
    Hej. Har fuldstændigt glemt hvordan man siger årstal på tysk, fx 1999 og 2015. Det ville være dejligt hvis, i ville skrive det med bogstaver. :-)
  • Tysk glose

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig hvad: "mit auktorialer Optik" betyder?Jeg kan ikke slå auktorial op nogen steder.På forhånd tak :)
  • Naturfag -/+ eksamen

    Forumindlæg
    HejIdet den skriftlige eksamen i naturfag er obligatorisk, vil det så dermed sige at man slipper for en mundtlig eksamen?? Håber der er nogen som har et svar:-)
  • Fransk-opgave

    Forumindlæg
    Hej Er der eventuelt nogen der vil kigge min opgave igennem for fejl, det vil bare være en kæmpe hjælp! :)
  • Kommunisme

    Forumindlæg
    hejOverskriften er måske fejlplaceret men den ligger her fordi den har noget at gøre med min danskeopgave.Jeg skal skrive om den forsvundne fuldmægtig af forfatteren Hans Scherfig. han var kommunist hele sit liv og så kommer mit spørgsmål. Hvad er kommunsime ? Når jeg høre ordet forbinder jeg det...
  • ORDSTILLING

    Forumindlæg
    Hedder det Vielleicht arbeiten die Eltern viel und haben deshalb keine Zeit. eller Vielleicht die Eltern arbeiten viel und haben ..... TAK PÅ FORHÅND ;)
  • Matematikbog til selvstudie

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lånt "Basal Matematik" af Allan Baktoft. I bogen er der en del opgaver man kan regne, men der er ingen løsninger, er der nogen der ved hvor man kan finde dem, eller kan Du/I anbefale andre matematikbøger med opgaver/rettelser? Bogen skal bruges til selvstudie, og niveaue...
  • salt - is

    Forumindlæg
    Om vinteren når man skal fjerne is og sne fra veje og fortove benytter man sig af salt. Mit spg går på hvad det er der sker under denne proces... Hvad gør at frysepunktet for is falder når man tilsætter salt?
  • Fejlsætninger!! Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har nogle fejlsætninger, hvor jeg ikke kan finde fejlen. Håber der er nogle, som kan hjælpe. Sætningerne er følgende: We are about to go to Greece next summer It succeeded for him to do his homework Håber der er nogle, som vil hjælpe mig. Tak på forhånd :-D
  • !! STAMFUNKTIONER!!!! HURTIGT SVAR!!!TAK!!!!

    Forumindlæg
    NOGEN DER KAN HJÆLPE MED STAMFUNKTION?? TAK !!! JEG HAR VEDHÆFTET DEN ORGINALE HER OPGAVE !!! !!
  • korrektur på spansk opgave

    Forumindlæg
    jeg har brug for lidt hjælp til en spansk opgave.. den er liiidt lang (ca.5 sider) men det er en meget vigtig opgave så håber virkelig der er en som vil hjælpe mig. på forhånd mange tak.
  • Et ord der betyder to ting?

    Forumindlæg
    HeyDer er et ord man bruger til at beskrive en titel, der kan betyde to ting.Jeg kan ikke huske hvad ordet er?Nogen der kan hjælpe?