Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 17301 til 17320 af 33479
-
UK
ForumindlægOpgaven lyder: Write an essay in which you discuss what you see as the greatest challenge the UK is facing today. Jeg har prøvet at søge på nettet, men har ikke helt styre på det jeg skal komme ind pÅ? Håber i kan hjælpe mig lidt på vej.. -
New Deal, Depression & Roosevelt
ForumindlægHej!\nNogle der har kendskab til nogle gode sider etc. omhandlende amerikans politik fra 1927-1935 og i særdeleshed om New Deal?\nAlt er velkommen!\nPå forhånd tak! -
@ på tysk ?
ForumindlægNogen der ved hvad @ hedder på tysk ? -
Et par hurtige rettelser?
ForumindlægHej.. nogen der vil rette denne oversættelse? Bare lige de værste fejl?\n\nOversættelse\nIfølge sagkundskaben har omkring halvdelen af den danske\nbefolkning en ualmindelig dårlig kondition. Vi bevæger os\nsimpelt for lidt på trods af, at vi ved så meget om vigtigheden af at\nholde os i form.\nAt... -
Bevis for Pythagoras
ForumindlægHejsa. Til på fredag skal jeg have fundet et bevis for Pythagoras sætning, så jeg kan fremlægge det i matematik.Men hvor finder jeg sådan et? Vi måtte gerne finde det på nettet, men ved ikke rigtig hvor jeg skal lede? Nogle der ligger inde med et/flere?Mvh. MTS og tak. -
Betalingsbalance for sverige, hvor?
ForumindlægHej, jeg skal i forbindelse med min opgave bruge oplysninger om; betalingsbalance, budgetsaldo og offentlig gæld for Sverige de seneste 10 år. Altså en ti års oversigt over de tre størrelser.Nogen som ved hvor jeg kan finde dette, har søgt på noget, men kan ikke rigtig finde noget.Tusind tak på f... -
Analyse af tale
ForumindlægSidder og skal analysere en tale. Men kan ikke finde min analyse-model til det, så er bange for at glemme nogle punkter. Er der nogen, der har et godt link eller en model de lige kan kopiere ind, så vil jeg være meget taknemmelig. -
Dansk livsstil
ForumindlægHej Alle!Jeg skal til og i gang med min SSO opgave og mangler lidt materiale.. Jeg ville høre om der er nogen af jer der ligger inde med links, egne matrialer eller lign. om "dansk livsstil", "dansk café miljø" etc. idet jeg skal skrive om Starbuck Coffee's muligheder på d... -
Skrive beløb i kroner?
ForumindlægGoddag.. jeg står lige og har brug for noget hjælp..Hvordan skriver man 2,811,000 i kronermange tak -
Årstal og århundrede
ForumindlægHvis der står "Det 16. århundrede" er det så ikke noget med at der er tale om årerne 1500-1600?? -
1 ord, som ikke står i min ordbog
Forumindlæg"Pressechef"hvad vil i oversætte det til?Jeg har ikke kunnet finde noget om det. Men jeg tænker henad noget med "head of public relation", men aner ikke om der er et mere specifikt udtryk, i forhold til min hjemmestrikkede formulering -
1 mini sætning
ForumindlægHm, når jeg oversætter sætning: "Den 56-årige Caesar Barber på 120 kilo..."Er det så:"the 56-year-old Caesar Barber on 120 kilos" eller:"the 56 year old Caesar Barber at 120 kilos". Jeg ved godt det med year old, men hedder det on eller at når det er kilo? -
elektromagnetiske spektrum
ForumindlægJeg skal skrive lidt om det elektromagnetiske spektrum og skrive lidt om hvilke forskellige typer elektromagnetisk stråling der findes, og hvilke bølgelængder de har. Jeg har søgt på nettet, men det jeg har fundet fatter jeg ik rigtig. Nogen der kan hjælpe?Mvh. Nik -
Reliabilitet og Validitet
ForumindlægHvad er de forskellige to ting? Nogle der kan forklare det? -
forkortelse
Forumindlæghvad betyder i.e. ? -
ordet inkl.??
Forumindlægbetyder det med. el. uden??? altså der stå Der afholdes en mundtlig prøve med forberedelsestid (inkl. instruktion og materialeudlevering) på ca. 30 min betyder det at man har 30 min forberedelse ud over at man trækker materialet??? eller er har man 30 min ialt??? med materialeudlervering og for... -
Privat Lektiehjælp
ForumindlægHej derude!Jeg vil gerne tilbyde mig til privat lektiehjælp i dansk.Jeg selv går på HTX på 3. år og har dansk på A niveau. Niveauet er fra folkeskole og opefter og undervisningen kommer til at foregå som du ønsker det. Det kan være øvelser i dansk som jeg forbereder, hjælp til opgaver eller lign.... -
Hjælp mig..
ForumindlægJeg skal op i dio på tirsdag, og jeg ved ikke hvad skal sige!! Er der ikk nogen herinde, som kan fortælle mig, hvordan en dio eksame foregår?? -
Giver det mening?
ForumindlægGiver denne sætning mening? :He was a passenger in the ship to fetch his wife from New York. -
Syntaktisk analyse - Begreber
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg kunne super godt bruge nogle korte forklaringer på de forskellige begreber inden for syntaktisk analyse betyder og hvornår man bruger dem. Her taler jeg om subjekt, verballed, subjektsprædikant, direkte objekt, objektsprædikant, indirekte objet og adverbialled.
