Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 17321 til 17340 af 109300
-
Bhopal katastrofen
ForumindlægHej Som i sikkert ved var hovedemnet i AT katastrofe og jeg har valgt at arbejde med Bhopal katastrofen. Jeg har valgt at benytte mig af Kemi og Historie ( både samfundsfagligt og humanistisk). Jeg ville nu spørge om en af jer muligvis gider se min AT synopsis igennem? Problemet er at jeg... -
fransk organisering?
Forumindlæghej Hvem kan hjælpe? Jeg skal vide noget om, hvordan franskmænd er organiseret på arbejdsmarkedet. Hvordan er de det? Fagforeninger osv. Hilsen mybo -
R0!
ForumindlægHvad betyder RO? -
Cigaretter :-)
ForumindlægHey. Er der nogen, der ved hvor mange cigaretter man må impotere fra Indien til England?? Jeg vil gætte på 200 stk. men er overhovedet ikke sikker. Få forhånd tak! -
Svovl og dets tilstandsformer
ForumindlægHej alle, Håber at der er nogle som kan forklare mig hvordan og hvorledes svovl virker.. Det går fra pulver (S8), til tyndt -> tykkere -> plastisk svovl -> gas (ikke?) Jeg forstår ikke hvad, og hvorfor, det der sker i de forskellige faser, egentlig sker. På forhånd tak :) -
Kvindehandel - Rejsen til et bedre liv?
ForumindlægHej folkens. Jeg har som AT emne valgt at have om kvindehandel - Rejsen til et bedre liv? og skriver i dansk A og samf A.. overemnet er det fra sidste år (altså rejser). Jeg ved mit emne valg er et populært et, så ville derfor høre om der er nogen, som måske skrev i det til eksamen, der har gode ... -
begreber på dansk
ForumindlægKan I hjælpe mig med til at oversætte disse begreber til dansk. Newline Keyfigurs i mio. DKK 2003 2002 2001 2000 1999 1998 Gross margin 31,6 37,3 33,9 28,7 22,0 22,8 Result of primary income 6,0 11,5 8,7 8,3 5,2 7,1 Financial cost, net (1,8) (2,5) (5,0) (2,4) (2,4) (1,9) Net result 1,9 5,8 1,4 3... -
en sætning
ForumindlægHvis barnet ikke løsner afhængigheden til moderen, så risikerer det at gå i stå i sin udvikling. Hvordan kan jeg oversætte dennne sætning?? -
Excel Regneark
ForumindlægEr der en, der ved, hvordan man kan skrive denne formel ind i excel, så man kan lave et skema, hvor man indtasterne et tal, og så regner man excel selv tallet ud i formlen? k_2n = sqrt(2 - sqrt(4 - (k_n)^2)) K_2n = 2K_n / (2 + sqrt(4 + (K_n)^2) Det drejer sig om begge formler, men nu er det ... -
Hvad skriver I om i AT-synopsen?
ForumindlægSom en af årprøverne skal alle 2.g'ere lave en AT-synopsis. De fleste har fået overemnet: Krig, teknologi og medier. Man skal så skrive en synopsis i to fag fra de forskellige fakulteter. Hvilke fag skriver I i, og hvad skriver I om? Jeg kan vel begynde: Jeg skriver i fysik og dansk. Jeg h... -
stil
ForumindlægHej people har en stil der fylder en kun 300 ord vil nogen hjælpe med at rette den plis og om jeg har udfyld opgaven :D -
Hvad betyder "swamps"?
ForumindlægHej Jeg er i gang med en fysikrapport, og kan ikke komme videre før jeg finder ud af hvad "swamps" betyder i forhold til vands fordeling på jorden. Jeg har fået et diagram hvor der står at 11% af ferskvandet på jorden er "swamps", så hvad betyder "swamps"? Håber de... -
Test-sider
ForumindlægHej Er der nogen, som kender nogle sider, hvor man kan teste sin viden inden for alle mulige fag i folkeskolen? -
Gennemsnitlige BMI for børn
ForumindlægHej er der nogen der kender den gennemsnitlige BMI for børn eller har nogle statistikker? -
Uddannelsesmæssigt oversættes til?
ForumindlægVille umiddelbart sige "educationwise" men synes det lyder lidt mærkeligt. Andre forslag? -
Redegørelse af Memantin
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg sidder midt i en opgave, hvor jeg skal redegøre for stoffet Memantin, andet står der ikke. Jeg har ærligt lidt problemer med stoffet, da jeg aldrig har set en lignende struktur - kan nogen hjælpe lidt til, så jeg kan komme på rette spor? Et billede af stoffet burde ligge... -
Studieretningsopgave/3.g opgave
ForumindlægJeg skal til studieretningsopgaven skrive i 2 fag (mener jeg), hvoraf det ene SKAL være matematik. Det andet kan så være kemi, fysik, historie eller dansk. Umiddelbart virker det mest oplagt at vælge to naturvidenskabelige fag, så jeg søger ideer til et godt og letilgængeligt emne? Evt. nogen de... -
Bøger med teori for analyse af regnskab???
ForumindlægHej med jer alle, Jeg skal bruge nogle bøger hvor jeg kan læse mig til analyse af et regnskab. Alle gode bøger om regnskaber har interesse, så kan i foreslå nogle titler på nogle uundværlige bøger for en revisor og deres analytiske arbejde med en virksomhed? Jeg håber meget i kan hjælpe, ... -
IR-sektrum..
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor jeg ka finde et IR-spektrum over en carboxylsyre og et aldehyd..? det ville bare bedst med 3-methylbutansyre og 3-methylbutanal.. men bare gennerelt eller en anden ville også være ok -
haster: oversættelse f. Eng t. Dk
ForumindlægHej Er der lige nogen, der kan oversætte denne sætning fra Dk til Eng.? Han ville ikke indordne sig i samfundets måde at definere, hvad der er rigtigt eller forkert. Tak på forhånd!
