Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 17341 til 17360 af 45450
-
Trisomi 13
ForumindlægHej! Jeg har til opgave at skrive noget om trisomi 13 symdromet, og det er helt umuligt at finde noget på nettet om det (på dansk). Er der nogen der kan hjælpe mig ? :) -
HELP
ForumindlægThe transport problem by criterion of cost is considered. At three suppliers ?1, ?2, ?3 112,89,199 units of some homogeneous cargo are concentrated accordingly. This cargo should be transported to four consumers ?1, ?2, ?3, ?4 which demand is accordingly equal to 95,150,85,70 units of cargo. To ... -
Lave phillipskurve i excel
ForumindlægJeg har data om den årlige arbejdsløshed og den årlige inflation siden 2000. Mit problem er, at jeg vil bruge disse data til at lave en phillipskurve i excel, men ved ikke hvordan man gør. Er der nogen som kan hjælpe? -
Vægtet gennemsnit
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklare mig, hvad der helt præcis forstås ved når der er tale om en vægtet gennemsnit? På forhånd, tak. -
sprogskole eller high school
Forumindlæghvad tror i giver mest udbytte med hensyn til sproget? high school i 8 måneder eller sprogskole i 6 måneder og au-pair i 2 -3 måneder? :) -
Atombombens opbygning.
ForumindlægHej, jeg er i gang med at lede efter noget litteratur om atombombens opbygning. Har godt og vel ledt rigtig mange steder, men synes ikke rigtig det er det, jeg har behov for. Er der nogen, der kender nogle gode hjemmesider? Det er i forbindelse med min SRP. Er det en god idé at bruge wikipedia ... -
Hvordan udvikles en knogle?
ForumindlægJeg skal skrive en biologi rapport, som skal indeholde noget om hvordan en knogle udvikles. Problemet er bare at jeg ikke kan finde noget om det nogen steder, hvis i ved noget så skriv det endelig! -
Hvad kan gøres bedre?
ForumindlægJeg har fået et essay for i Engleks og tænkte på hvad jeg kunne gøre bedre? -
Co2
ForumindlægHej jeg skal snart op til eksamen i natur. Mit projekt handler om global opvarmning. I den kemiske del skal jeg fortælle om organisk kemi og Co2. jeg ville hører ad, hvis nogen her kendte gode links om alt til Co2?. Der står ikke så meget i mine fagbøger så jeg er lidt i tivil om det jeg siger fr... -
Matematik og historie
ForumindlægHeps AT eksamen imorgen 25/6/2014 Under matematik benytter jeg matematisk modellering Under Historie benytter jeg kildekritisk og komparativ Er der ikke nogen der har nogle guldkorn, ulemper ved metoder, eller andre metoder til mat :) (Jeg har om overbefolkning kontra fødevareproduktion) -
Matematik/Maple18
ForumindlægHejsa:) Er der nogen der kan hjælpe mig med at bruge Maple18, er lige begyndt i skolen og har aldrig brugt det før... -
trisynaptic circuit på dansk?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder og skriver SRP, og er stødt på et ord, som jeg ikke kan finde oversættelsen på. Hvad hedder den trisynaptic circuit på dansk? Den kaldes også den trisynaptic loop of the hippocampus. Håber der er nogle der kan hjælpe og god jul! -
SSO, ideologierne /samfundsfag + historie IDEER?
ForumindlægMit tredje semester på HF er ved at være slut og snakke går om SSO’en som skal skrives næste år. Her i mine tænketank over mulige emner, kom ideologierne til at krydse mine tanker. På samfundsfag B har vi lige nu on ideologiernes udvikling og om, det overhovedet eksistere i dag. Jeg føler det r... -
Prisafsætningsfunktion ved givet priselasticitet
ForumindlægJeg skal finde en optimal pris og mængde for et produkt, de oplysninger jeg har fået er: AVC=0,01Q+4 Ved en mængde på 500 stk er priselasticiteten =-4 Produktet er på nuværende tidspunkt prissat til 12,5 kr. - men virksomheden er opmærksom på at denne pris er forkert i forhold til problemet. Jeg... -
Terminsprøver
ForumindlægNu har jeg terminsprøver i næste måned, og jeg ville høre om der var nogle gode tips som jeg kunne have brug for at vide. Tak på forhånd -
Karakterblad, gennemsnit?
ForumindlægHvad var jeres gennemsnit på jeres seneste karakterblad? Mit var på 8,5! - dte nye skala. -
HJÆLP HASTER PERSPEKTIVERE!
ForumindlægHej derude, jeg sidder med det sidste af min danske synopsis, men er er gået lidt i stå.... Jeg har analyseret novellen "foran alteret" af Herman bang, og skal så perspektivere den til hans anden novelle "den sidste balkjole" men jeg har er altså bare ikke så god til det m... -
At synde
ForumindlægVi kom til at tale om snyd i min klasse i dag. Vi talte om at man kunne vel tage et Mobilt Bredbånd med og koble det til sin computer. Til mundtlig dansk A. Man har jo en time forberedelse. Der kunne man vel, gå på nettet og komme ind og finde den analyse og fortolkning af den tekst man skal op i... -
Identitetsdannelse i det senmoderne samfund
ForumindlægHej alle studieglade, intelligente, hjælpesomme, folk som keder sig osv! Jeg har nogle spørgsmål til jer som jeg håber der er nogen som gider at tage sig tid til at svare på og på den måde hjælpe mig videre imod en god SRP og juleferie! Her i min SRP skriver jeg om Identitetsdannels... -
J.G. Ballard - en verden under vand
ForumindlægNogen der har læst bogen og evt. kan hjælpe lidt med en fortolkning? Nogle notater eller noget? :D
