Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 17341 til 17360 af 52678
-
Hjælp til eksamen
ForumindlægSkal op til fysik prøve og ved ikke hvordan man regner volume- og vægtprocenten ud på en øl. Er der en som kan hjælpe? -
Metallers varmeledningsevne
ForumindlægFSA Fysik/kemi Hvilke forsøg viser, at metaller er varmeledende? -
Hvad betyder....?
ForumindlægHvad betyder: m*s^-1 og km*h^-1 i fysikkens verden? -
Halveringstid
Forumindlæghey ville bar høre, hvordan kan man foklre "halveringstid" inden for fysik?:/ -
Besvarelser til eksamen 2005?
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med, eller har et link til besvarelserne af skriftlig fysik eksamen 2005? -
hjælp mig..
Forumindlægmåske der er nogen som kan finde eller har besvarelsen af fysik højt niveau, august 2005? -
(SPR) - Fys/mat - statik og styrkelære
ForumindlægEr der nogen der skal skrive studieretningsprojekt i fysik og matematik, som har valt statik og styrkelære eller ligende? -
Bredde-/længdegrader
Forumindlæghej. Er der nogen som har lavet en fysik rapport om bredde- og længdegrader? har virkelig brug for hjælp! Hilsen Anita -
atomkener :D
Forumindlægjeg har vedhæftet en fil med et spørgsmål i. håber i vil hjælpe migg.. jeg har fået nok af fysik!! -
energi
Forumindlæghej hvad synes i jeg skal fortælle om energi i fysik altså af emner håber for svar -
eksamen
Forumindlægjeg skal op i fysik, jeg ved ikke hvordan je gkan gribe det an, nogle der har råd. -
Gitterligning
ForumindlægSkal snart op i fysik, men kan ikke finde udledningen af gitterligningen :( nogen der ved hvordan man udleder den? -
Vi har projektuge og vi skal skrive om Global Opvarmning.
ForumindlægDet skal indeholde Fysik, Geografi, Biologi. Pls kom med gode ideer til det -
Faseskift
ForumindlægHej. Er der nogle der kort kan fortælle mig i hvilke sammenhæng faseskift bruges i fysik? -
Global opvarmning
ForumindlægHvilken undersøgelse kan vi lave om global opvarmning når det er fysik? Hjææælp -
Forekomst procent og isotopsammensætning
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvad isotopsammensætning og forekomst procent er indenfor Kemi/fysik -
eks 4D 04
Forumindlægopgave 4d fra fysik A prøven 04. forstår ikke hvad man skal... nogen der kan hjælpe? -
Info om indstrålet og udstrålet effekt.
ForumindlægEr igang med en fysik rapport, og har ikke fået at vide hvad indstrålet- og udstrålet effekt er. Hjælp! På forhånd tak! -
Delta E
ForumindlægHvad er nu delta E, altså trekanten og så E. Kan ikke huske det, men skal bruge det i en matematisk/fysik formel ? -
haster
ForumindlægEr der en der kan sende en rapport angående "Beskyttelse mod stråling" fysik b
