Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17361 til 17380 af 35989
-
Spektrofotometri spørgsmål
ForumindlægHvis man har ekstinktionskoefficienten som funktion af bølgelængden for 2 stoffer, og den er 6200 L/(mol*cm) for en bølgelængde for det ene stof, og meget tæt på 0 for det andet stof, skyldes absorbansen man måler så ikke kun det stof med ekstinktionskoefficienten 6200? Altså det andet stofs invi... -
rette kemi opg.
ForumindlægSkal aflevere større kemi opg. i morgen. er der evt. nogen som vil rette den igennem? Det er på folkeskole niveau så sværhedsgraden er ikke speciel høj :) Der må gerne rettes og evt. tilføjes. det ville være til STOR hjælp for mig hvis i kloge hoveder ville tage et kig på den :) ved godt opga... -
RUmkapløbet historie/idræt
ForumindlægHeej.. Jeg har valgt at skrive i historie og idræt til mit AT projekt der omhandler "Rumkapløbet". Jeg vil høre om der var nogen der har nogen gode ideer. MIne problemstillinger indtil videre er: Kampen om at nå først til månen (rumkapløbet)? Hvordan trænede USA og USSR deres Astronaute... -
Dansk synopsis det moderne gennembrud!
ForumindlægHej Alle! Jeg var virkelig brug for hjælp! Jeg skal lave en dansk synopsis om det moderne gennembrud med en novelle. Jeg har valgt Naadsensbrød af Henrik Pontoppidan. Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme igang eller hvordan en god synopsis ser ud. Håber at I kan hjælpe mig! -
1g dansk opg?
Forumindlæger der ikke nogen der måske har skrevet om vandrehistorier, og som har et forslag til en problemformulering, eller bare et eksempel som man kan se? -
eksamenssæt 2008
ForumindlægHej alle... Er der nogen der ved, havd sidste års skriftlige eksamenssæt i tysk hed/omhandlede Tak på forhånd -
Produktreglen
ForumindlægLige et hurtigt spørgsmål. I nogle youtube videoer (og også i i nogle restudy videoer), er produktreglen bevist på b niveau - men den er ik med i det materiale som jeg har på b niveau. Er produktreglens bevis blevet fjernet fra b niveau, eller har det altid været a niveau at skulle bevise den ? ... -
hjælp!!! Samf og religion
Forumindlæghej alle sammen.. jeg har valgt at skrive i samf og religion til AT... og har valgt mit problemstilling som lyder: "hvilken rolle spiller den muslimske kultur og religion mht. integraton i danmark idag", og jeg kan ikke finde materialer til opgaven, håber at der er nogen der ude som kan... -
iliaden
Forumindlæghej.. er der nogen som ligger inde med nogle noter til iliaden? evt. analyse af delene 1, 3, 6 og 18 eller lign?ville være en stor hjælp.. har en deadline i morgen.. -
Hvor lang tid tager synopsen?
ForumindlægOkay, jeg står i den lortesituation at skulle aflevere AT synopsis i morgen, og jeg har ikke lavet noget... Overhovedet... Ud over at finde fag, emne og en halv problemformulering. Det er ikke fordi, jeg er doven. Jeg kan bare ikke tage mig sammen til at lave det (okay, det er måske også dovens... -
Store problemer - Oldtidskundskab
ForumindlægKrise situation - min pc er brudt sammen dagen før eksamen.Sidder i et andet hus, foran en anden pc og skal læse oldtidskundskab, hvilket jeg ikke har fået gjort denne dag.Jeg har ikke tilgang til egne notater, som jeg spenderede gårdsdagen på. 3 års arbejde er væk...Har yderst få notater liggend... -
Det virker ligetil?
ForumindlægNu har jeg læst at næsten alle her har fået 10 i old! er det virkelig så nemt at gå til old? Jeg ligger selv på omkring 9 (det er hvad jeg harr fået i standpunkt og årskarakter + 2 ud af 3 prøver. I den 3 prøve fik jeg 10) -
NOTER:::!)
Forumindlæghey skal op til old og søger derfor noter er der nogen der har noter kan i sende det til til min mail......jeg taler om noter til tekster som bl.a Odyseen(sang1,9,11), illiaden(sang 1), sokrates forsvarstale osv...På forånd mange gange tak...gorilla -
Hvad vil det sige at karakteren tæller halvt..?
ForumindlægHvad vil det sige, at karakteren tæller halvt i billedkunst, idræt og musik..? Hvordan udregner man det..? -
regnemaskine på HF B-niveau
Forumindlæghvilken model er bedst at købe?texas TI-84 plus, har jeg kigget på men jeg er i tvivl.håber der er nogle der kan hjælpehilsen Susanne -
Gode links (old)
ForumindlægHej, som profilen hentyder...Nogen der har kendskab til nogle indholdsrige netsider relateret til faget oldtidskundskab?Niveauet bør som minimum være equal gymnasieniveau. -
Folk på videregående udd.!
ForumindlægDette er mest et spørgsmål til folk, der har en videregående uddannelse.Hvis vi nu siger, at sværhedsgraden stiger med fx 15% fra folkeskole til gymnasium (fastsæt selv den procentandel, du mener passer), hvor meget stiger sværhedsgraden så med på en videregående uddannelse? Skriv lige hvilket ud... -
In the National Gallery – Doris Lessing
ForumindlægHej. Jeg sidder og kæmper med denne stil. Jeg vil gerne høre om der er en der vil sende deres, så jeg kan få lidt inspiration! Hilsen Kasper. Min mail er [email protected] -
EKSAMENSSPØRGSMÅL HJÆLP !!!!!!!
ForumindlægHej derude ! Kan i hjælpe mig med disse spørgsmål ? Jeg kan ikke selv finde svaret på dem :/ Hvad sker der med effektiv rente hvis stiftelsesomkostningerne på lånet stiger? Hvad sker der med den effektive rente hvis terminerne ændres fra at være årlige til at være ½ årlige? ... -
Overtage kollegieværelse
ForumindlægHvor lang tid overtog I jeres studiebolig inden I startede på uddannelse i august/september?
