Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17361 til 17380 af 41162
  • Submission Part 1

    Forumindlæg
    Hvad er det Ayaan Hirsi vil med det her? Er det for at provokere eller ??... Jeg forstod den ikke helt :-( - Er der nogen, som har et link til kortfilmen med dansk undertekster??
  • Analyse af Stensamlersken

    Forumindlæg
    Hej Jeg står i den situation at jeg skal op i mundtlig dansk hvor jeg skal analysere Stensamlersken af Jeppe Aakjær? en der eventuelt kan hjælpe????
  • An gate or a gate?

    Forumindlæg
    Jeg er lige i tvivl om, det hedder "an gate" eller "a gate" På dansk siger vi et led, men er det det samme på engelsk?
  • Rette engelsk oversættelse

    Forumindlæg
    Er der en, der er så venlig og vil rette en dansk tekst, som er blevet oversat til engelsk? :) Oversættelsen fylder en halv a4.
  • Hjælp til Brev

    Forumindlæg
    Hej Alle! Jeg har en dansk aflevering for, hvor jeg har skrevet et personligt brev til min veninde. Jeg Skal høre om det er rigtigt skrevet, og om det er nok biord? Tusind taK
  • Analyse af "De tyske soldater"

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder her med en dansk analyse af "De tyske soldater", og kan ikke finde årstalet den er skrevet i. Nogen der kunne hjælpe mig med det? På forhånd - Tak for hjælpen!
  • AT...!

    Forumindlæg
    Heeej derude. Er der nogen der skal skrive AT om Iscenesættelse og identitet (NARCISISSME) ? Gennem fagene Dansk og psykologi ??
  • Adverbialled

    Forumindlæg
    Hej. Når jeg analyserer en dansk sætning jeg skal oversætte til tysk og jeg så har sat adverbialled under, skal artiklen til verbet så stå i genitiv eller akkusativ?
  • kort oversættelse

    Forumindlæg
    kort oversættelse fra dansk til tysk. skriv hvid i har tid, haster meget.. så sender jeg gerne til indbakke sætter pris
  • AT 2011

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op i AT - overvågning & iscenesættelse i fagene dansk A og mediefag C. Kunne godt bruge lidt inspiration med hensyn til emnevalg. :)
  • terminsprøve(imorgen) _ vil have repons

    Forumindlæg
    Hej er der ikke en der vil være sød at give repons eller hvad jeg skal gøre bedre. Skal op i mundtlig dansk imorgen, men skal først der ind kl. 13''
  • søvn

    Forumindlæg
    I Go Aften Danmark sagde værten, at 1/3 af danskerne led af søvnproblemmer.. ER det virkelig rigtitgt og hvad skyldes det?
  • refleksiv

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som kan forklare mig, hvad refleksiv betyder? Fx hvis man nu siger ''Danskerne er blevet mere refleksiv'' På forhånd tak!
  • hjælp--> Argumenter for Samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for hjælp til en dansk tale, jeg skal argumentere for, hvorfor man skal vælge samfundsfaglig studieretning. Kan I godt hjælpe mig med at argumentere for det? Tak på forhånd
  • Microsof

    Forumindlæg
    Har problemer med at lave et genvejstast til Microsoft Equation 3.0 Editor i Word 2007, på dansk.
  • Hjælp med oversættelse

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte noget dansk til fransk? det er omkring 300 ord please??
  • Overvågningssamfund - artikler der er for og imod

    Forumindlæg
    Hej! I min AT opgave er emnet gadeovervågning. jeg har fagene Dansk/Samf Mit hovedspørgsmål er noget lign.: Hvilken betydning vil det få, hvis vi på alle gader i alle danske storbyer fik gadeovervågning? sådan ca.. Jeg mangler ressourcer! Jeg mangler nogle artikler, taler, udtalelser der handler ...
  • B niveau

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan rette min dansk stil hvis det er muligt? Den er for til imorgen, og jeg har rettet så meget som muligt!
  • Hjæø

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf snart, så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik.
  • Rettelse af sætninger

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen der vil rette nogle sætninger jeg har oversat fra dansk til tysk?? pllzz :) Sana ps. skriv til mig.