Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17361 til 17380 af 152758
  • NO's oxidationstal

    Forumindlæg
    Hej kemi-genierSidder lige og afstemmer en redoxreaktion og kan ikke beregne NO's OT. Er det bare 0?Hilsen Mette
  • Demonstrationsforsøg

    Forumindlæg
    Hej allesammen!Nogen der har et forslag til et sjovt demonstrationsforsøg i kemi? Det med natrium i vand er udelukket; ikke flere "børn" på første række med huller i tøjet :)
  • 0,1,2 orden?

    Forumindlæg
    Hej. Hvorfor er det man skal finde 0, 1 eller ordens reaktion i kemi? er det for at finde ud af hvilken formel man skal bruge for at finde hastigheden? Hislen Line.
  • Testosteron og androstendion

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og er i gang med min SRP i kemi og idræt. Jeg skal fortælle hvordan testosteron dannes ud fra androstendion. Nogle der kan hjælpe? :)
  • kalorimeterligningen

    Forumindlæg
    HejJeg går i 3.g og jeg skal formulere kalorimeterligningen i en rapport til kemi-mellemniveau. Er der nogen der kan hjælpe, har ikke min 1.g fysikbog?
  • Isolering af carbondioxid ved vådskrubber

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og koger lidt over spørgsmål 5e) fra et (STX) kemi-sæt fra 2012... Er der en eller anden, der kan hjælpe?
  • hjælp tl en kemiopg.

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der vil hjælpe med opg 3d og 3e i eksamenhæftet i kemi fra 2004. Da jeg ikke rigtig kan se hvad jeg skal gøre.
  • Carbonatomets bindingsforhold

    Forumindlæg
    Jeg fik til opgave at snakke om carbonatomets bindingsforhold, men kemi er ikke mit fag. Nogen der kan hjælpe
  • Notater

    Forumindlæg
    Hej...Er der nogle som har notater fra folkeskolen liggende, jeg kende en som vil få gavn af dem...Der søges specialt 1)Matematik2)Fysik3)Kemi
  • kemirapport?

    Forumindlæg
    er der ikk en der har lavet forsøget "Reaktionen mellem thiosulfationer og iodmolekyler" øvelse 11 i kemi 1, der kan hjælpe mig med opg 6?
  • Polært

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg sidder nu med et spørgsmål til min næste kemi aflevering, som er blevet vedhæftet til denne tråd. Nogle der kan hjælpe? tobias
  • Kemiprøve i morgen!

    Forumindlæg
    Vi skal i morgen have en kemiprøve med henblik på afsnittet Organisk kemi og Struktur og egenskaber. Hvad tror i jeg kunne risikere at komme op i?
  • hjælp til phosphat i vand og vaske pulver

    Forumindlæg
    er der nogen der har lavet en rapport i kemi øvelser 2/3 øvelse 28 phosphat i vand.?? jeg vil meget gerne se en rapport og få lidt hjælp hvis det er muligt
  • syrestyrke og opløsningsmidlet

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med kemi eksamensspørgsmålet !!!? Det haster!! " Forklar syrestyrke og opløsningsmidlet som reaktionsdeltager."
  • Halogenforbindelser

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogle der ved, hvor jeg kan finde noget teori omkring halogenforbindelser. Har en smule i min kemi-bog, men synes ikke det er uddybende nok..
  • Noter

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der har nogle noter om kroppen generelt? Om fordøjelsessystem, sanser, osv. Kemi også. Om syrer og baser f.ek.s :)
  • Køb af Labatorieudstyr

    Forumindlæg
    Hej.Er der nogle som kender nogle hjemmesider hvor man kan købe kemi- og labatorieudstyr. De skal helst være på dansk.
  • Hydrogen eksamens forsøg

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle forslag til 3 forsøg angående hydrogen? til en 9 klasses fysik kemi eksamen :)
  • Hvordan fungerer brintbilen?

    Forumindlæg
    Jeg er ved at læse til mundtlig eksamen i fysik/kemi, og jeg undrer mig over, hvordan brintbilen fungerer?
  • pH-værdi Hexan

    Forumindlæg
    Hvad er Hexans pH-værdi? Google er ikke min ven, ej heller Kemi. Håber nogen kan hjælpe :)