Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1721 til 1740 af 181597
-
Fysik A eksamen - rapportdelen
ForumindlægHvordan fremlægger man bedst muligt en rapport?Klart at der skal være fokus på eksperimentet, men altså hvad mereFx fejlkilderne - skal jeg kun vælge "de gode" fejlkilder ud og forklare om dem. Altså dem der bunder i kloge overvejelser eller skal jeg også kommentere småting og klumrefej... -
Kemi A eksamen (Standardforsøg)
ForumindlægHej ville høre om der var nogen har de rigtige resultater for prøven her igår? Også eventuelt poste dem herinde :) -
EKSAMEN
ForumindlægHej Er det nogen, der ved om man kan få fat på gamle stx-prøver i skriftlig engelsk sådan så man kan øve sig til eksamen? -
erfaring med matematik på a?
Forumindlæghej jeg har ligenu "kun" matematik på a niveau, men er ret glad for det og rimelig stærk i det. så overvejer lidt at hæve det til a niveau er der nogen her der har erfaringer med a niveauet, i forhold til b niveau? har nemlig hørt mange skræk historier om at selvom du er dygtig på b ... -
Fysik på A eller kemi på A(fordele og ulemper)
ForumindlægHej jeg er i den situation at jeg snart skal vælge, hvilket fag jeg vil have på A-niveau og jeg har virkelig svært ved at vælge mellem kemi og fysik. Håber nogle kan forklare, hvilke fordele og ulemper der er ved et af fagene og hvilken forskel der er fra B-niveau. Jeg kan lide begge fag, så jeg ... -
skriftlig engelsk eksamen 2010 b-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen som allerede har været oppe i skriftlig engelsk eksamen b-niveau 2010 ? Jeg ville blot høre om hvad dette års emne omhandler, så jeg evt. ville kunne forberede mig inden min skriftlige eksamen. -
Engelske på A
ForumindlægHejsa allesammen, jeg spørger nu bare lige af ren interesse, hvor mange af jer , som har engelsk på A ? Jeg står tit og kunne godt have brug for en del hjælp til mit engelske skriftsprog, men har været meget itvivl, om hvorvidt nogen herinde har på A. (Det skal være A, da jeg er igang med en eng... -
matematik i A-niveau
ForumindlægDer kræves at man har eller følger matematik b-niveau for at følge biologi a-niveau Nogle her der har erfaring med om man bruger b-niveau matematik på A-niveau i biologi? -
ENG B skriftlige prøver
ForumindlægNogen som har skriftlige eksamens ark liggende ? -
Samfundsfag på A
ForumindlægHej, er der nogen, der ved hvordan det er at have samfundsfag på A? Altså er det svært? :)... -
Matematik C Hjælp søges hurtigt muligt.
ForumindlægHej Jeg går på HF først år. jeg søger der en som har styr på faget matematik, hvorved jeg har på C-niveau. jeg vil gennemgå opgaver/ eksamensæt med dig. Fokus på eksammen både den skriftlige og mundlig del. jeg søger en som kan hjælpe en eller 2 gang om ugen og hjælpen kan passende foregå ho... -
HF dansk skriftlig eksamen - hvilken genre er bedst?
ForumindlægHej, jeg skal til skriftlig eksamen på HF i dansk her om et par uger.. Hvilken genre er 'lettest' at få gode karakterer i? (10 el. 12) - Specielt når man aldrig har arbejdet med de 3 genrer før. Håber I kan svare snarest! :) -
eksamen 3g
ForumindlægHej, er det rigtigt at man skal op i mindst tre skriftlige fag? og hvor mange skal man op i i alt? -
Matematik eksamen
ForumindlægHej alle jer derude på Studieportalen. Jeg er lige nu igang med mit årsprøve projekt i matematik og jeg står i den situation at jeg ikke kan komme videre med min opgave medmindre at jeg får løst denne opgave (der er vedlagt en fil) Jeg håber i kan hjælpe :) -
Fransk skriftlig eksamen opgave feedback
ForumindlægHej allesammen! Jeg har, som så mange andre, været oppe til fransk skriftlig eksamen her i går. Jeg er meget nervøs for hvordan det er gået. Plejer normalt at ligge på de 7-10 (få tilfælde 12), og vipper altid mellem de karakterer. Føler dog det gik så dårligt, og især ved oversættelsen, var ... -
SRP Fysik A Matematik A
ForumindlægHej! Har lige et punkt i min opgaveformulering som jeg er lidt i tvivl om, det lyder: "Vis at man med udgangspunkt i Newtons 3 love og gravitationsloven kan vise at planetbaner i solsystemet er elliptiske" Det man gør her er vel bare at udlede keplers love fra newtons love? -
skriftlig besvarelse?
ForumindlægUdviklingen i antal elever der har valgt 9. klasse på efterskole i perioden 2000 - 2003, kan tilnærmelsesvis beskrives ved modellen. y=6410*1,06x hvor y er antal elever i 9. klasse på efterskole, og x er antal år efter 2000. a) Hvad fortæller 6410 og 1,06 om antal elever i 9.klasse på efterskole? -
Matematik A, srp
ForumindlægHej alle! Jeg skal skrive srp, dog først til næste år! Jeg har Mat A, engelsk A, kemi B og fysik B... Jeg har simpelhen ingen ideer! nogle der har nogle forslag? Vil helst undgå de tunge emner som matematik i oldtidens rom etc. Kunne godt tænke mig at skrive i matematik og engelsk eller m... -
Lommeregner til eksamen
ForumindlægJeg går i 2g under den nye reform, og jeg har mat A. Vi bruger TI-89. I skr. eksamen, er det så tilladt at bruge lommeregneren, selvfølgelig i delen med hjælpemidler? -
skr. 3-årigt A-niveau
ForumindlægHey...hva har i fået af resultater?mine:opg1:I=100K=0,046T½=15,06I(60)=6,32I=10 er x=50,1opg2:6x+4y+3z-12=0areal=2*kvadr(14)67,4grader(1/3, 5/2, 0)opg3:|AM|=9,85radius=7,5opg4:5000-5000e^(-0,2t)grænseværdien er 500042,54timeropg5:areal: 2 kvadr(6)Rumfang= 9*piopg6:voksende [0;pi/3[ og [2pi/3;pi]a...
